Vizualna prezentacija danas je sve važnija zbog iznimne zasićenosti tržišta velikom ponudom raznih proizvoda i usluga. Prosječni korisnik donosi sud o određenom brendu na osnovu vizualnog doživljaja već u prve 2 milisekunde! Kao što svi znamo, prvi dojam je najvažniji i teško se naknadno mijenja. Iz tog razloga od iznimne je važnosti da se izrada logotipa, dizajn vizualnog identiteta i izrada promotivnih materijala odrade na visokom nivou. Prvi dojam kod potencijalnog klijenta treba biti što pozitivniji i impresivniji jer ćete se na taj način jednostavno istaknuti od konkurencije.
Dizajn vizualnog identiteta
Vizualni identitet čine sva sredstva vizualne komunikacije koje tvrtka koristi da bi komunicirala s tržištem i javnošću. Najvažniji element su osnovni grafički standardi koje čine logotip, kućno pismo (tipografija) i sustav boja.
Na navedene elemente nadogragrađuju se primarna sredstva komunikacije (poslovna posjetnica, memorandum, poslovna mapa, pečat, elektronički potpis, koverta) te sekundarna sredstva komunikacije u koja spadaju razni promotivni materijali (oglasi, brošure, jumbo plakati itd.).

Izrada logotipa
Izrada logotipa predstavlja temelj za dizajn vizualnog identiteta i uključuje definiranje kućnih boja i tipografije.
Logotip je prvi vizualni element s kojim se korisnik susreće kada dolazi u dodir s novim brendom, bilo putem nekog proizvoda u trgovini ili putem web stranice.
Važno je da logotip prenosi poruku vašeg brenda na ispravan način i da jasno komunicira čime se bavite i kakve vrijednosti zastupate.
Kako izgleda izrada logotipa u Radionici u 4 koraka:
1.
KORAK
Na sastanku se upoznajemo s vašim poslovanjem i pritom ispunjavate standardizirani upitnik kojim prikupljamo sve potrebne i relevantne informacije
2.
KORAK
Analiziramo i istražujemo vaše tržište i konkurenciju
3.
KORAK
Pristupamo osmišljavanju i dizajnu tri do četiri prijedloga s potpuno različitim pristupom
4.
KORAK
Nakon odabira najboljeg rješenja, dovršavamo ga uvažavajući vaše komentare
Izrada promotivnih materijala
Izrada promotivnih materijala iznimno je važan korak jer se putem njih potencijalni klijent po prvi put susreće s vašom tvrtkom. Bilo da se radi o oglasu, letku, brošuri ili džepnom kalendaru, ključno je da ostavite pozitivan dojam i da zaokupite pažnju osobe koja dolazi u dodir s bilo kojim od vaših promotivnih materijala.
Prilikom dizajna promotivnih materijala potrebno je voditi računa o bojama koje koristimo, načinu na koji prezentiramo poruku, čitljivosti tekstualnog sadržaja, preglednosti, kvaliteti vizuala te kakvoći papira i tiska. Svi ovi elementi iznimno su važni jer će na osnovu njih vaš potencijalni klijent donijeti sud o vašoj tvrtci i uslugama ili proizvodima koje nudite. Stoga nije mudro previše štediti na prezentacijskim materijalima jer nekvalitetan dizajn i jeftin tisak prenosi tržištu pogrešnu poruku da je takvo i vaše poslovanje.

Što klijenti kažu o nama?
JAVI NAM SE!
Ukoliko imaš upit, želiš ponudu ili dogovoriti sastanak, pošalji nam poruku. 🙂