Vizualni identitet za projekt Dinara back to LIFE | radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
12825
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12825,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Vizualni identitet za projekt Dinara back to LIFE

Category

vizualni identitet

About This Project

Vizualni identitet za projekt Dinara back to LIFE

 

Uvijek nas vesele novi projekti, posebice osmišljavanje vizualnog identiteta za klijente ali ovaj nas je od samog početka oduševio, kako zbog plemenite teme očuvanja prirode tako i zbog savršenog tima s kojim smo surađivali prilikom izrade. Dinara, naš snažni krški div, nadvio se nad Dalmatinskom zagorom čuvajući njezinu baštinu i baš zato cilj projekta je prikazati Dinaru u punom sjaju, dragocjenu i skladnu sa svim njenim posebnostima.

 

Prvi korak ka zadanom cilju bio je izrada vizualnog identiteta, a kasnije i web stranice o kojoj ćemo se više raspisati sljedeći put. U samom početku već smo imali dovoljno “inputa” od strane klijenta zahvaljujući njihovom angažmanu u prikupljanju ideja, razmatranju boja, stilova i karakteristika koje će kroz jedinstven i zanimljiv način prikazati ne samo geografsko područje, već i svakodnevni život stanovništva.

 

Simbol logotipa

Zajednički cilj je bio da dizajn logotipa bude prije svega moderan, vedar te prepoznatljiv. Simbolom logotipa odlučili smo prikazati neobičnu pticu ćukavicu koja pripada posebnostima dinarskog krškog kraja kako ponosno stoji na obrisima Dinare, a sve u cilju naglašavanja i približavanja svim znatiželjnicima jedinstvene životinjske i biljne vrste koje se želi očuvati i popularizirati, među ostalim i ćukavicu. Nastojali smo prikazati njezine specifičnosti poput velikih okruglih očiju, snažnog kljuna te dugih nogu, dok kod obrisa Dinare prikazali smo raznolikost vrsta travnjaka same planine. Ćukavica i planina smješteni su u krug koji simbolizira prirodni ciklus života na Dinari koji se želi očuvati ovim projektom i neraskidivu vezu biljnog i životinjskog svijeta na ovoj moćnoj planini.

 

Boje logotipa

Boje su jedan od najbitnijih elemenata kod svake izrade vizualnog identiteta zato smo se kod primarnih boja logotipa odlučili za nijanse zlatnožute i zelene koje savršeno komplementiraju jedna drugoj i dodaju osjećaj vedrine, razigranosti i opuštenosti  samog simbola.
Kombinacijom tople boje, nijansom živopisne žute, i hladne boje, u ovom slučaju zelene željeli smo prikazati raznovrsnost boja koje opisuju našu Dinaru kroz sve sezonske promjene okoliša.

 

Zlatnožutom bojom željeli smo naglasiti upravo razigranost, snagu i toplinu koju ova boja ostavlja dok zelenom bojom naglašavamo život, prirodu i njezinu plodnost te ostavljamo dojam opuštenosti i mira što svakako najbolje opisuje našeg krškog diva. Boja naziva logotipa je crna, kao kontrast živim bojama simbola i predstavlja snagu, čvrstinu i beskonačnost Dinare.

 

Tipografija logotipa

Kod odabira tipografije odlučili smo se za moderan font čistih linija kojim smo predstavili naziv projekta koji se bavi očuvanjem Dinare. Odluka je pala na grupu fontova sans serif kojima pripada i naša primarna tipografija Flexo (Thin, Regular, Bold).

 

Zaista smo uživali u suradnji s našim klijentima i bili iznimno zadovoljni zajedničkim produktom koji nam je poslužio kao polazna točka za izradu web stranice za projekt Dinara back to life. Kako je izgledao taj proces kao i završni proizvod donosimo uskoro, a do tad nemojte se ustručavati istražiti naše prijašnje projekte 😉