Iskoristite moć interneta i dođite do novih klijenata, odnosno neka oni dođu do vas! Google Ads oglašavanje idealan je kanal za postizanje vaših ciljeva.
Kako funkcionira Google Ads oglašavanje?

Google Ads oglasi prikazuju se osobama koje u određenom trenutku pretražuju vašu kategoriju usluga i proizvoda.
Znači, kada korisnik pretražuje ključnu riječ koja opisuje vaše usluge i proizvode, prikažu mu se vaši oglasi. I oni se ne prikazuju bilo gdje na rezultatima pretraživanja već na vrhu prve stranice rezultata pretraživanja. Zašto je to važno?
Iz razloga što čak 92% pretraživanja završi na prvoj stranici, što znači da samo u 8 od 100 pretraga korisnici nastave pregledavati web lokacije na drugoj stranici.
Google Ads je najveća oglašivačka mreža na svijetu koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj mreži (Google internet tražilica) i Google prikazivačkoj mreži (kao što su razni web portali poput: net.hr, tportal, njuškalo, jutarnji.hr i ostali)
Njegova najveća prednost je da će korisnicima vaši proizvodi i usluge biti dostupni upravo u trenutku kada ih oni pretražuju, te si time automatski povećavate šansu da odaberu baš vas.
Prikazivanje vaših oglasa je besplatno, a naplaćuje sa samo klik na oglas koji korisnika vodi na vašu web stranicu. U svakom trenutku imate potpunu kontrolu nad troškovima i u svakom trenutku možete vidjeti rezultate kampanje.

Kako izgleda Google Ads oglašavanje u Radionici:

Google Ads oglašavanje je izuzetno popularno u svijetu, ali i kod nas, a ako još sumnjate u njegovu učunkovitost i rezultate navest ćemo vam još nekoliko njegovih prednosti u odnosu na klasično oglašavanje:
- Nalazite se na samom vrhu pretrage za najvažnije pojmove pretraživanja (ključne riječi)
- Privlačite nove posjetitelje na web stranicu
- Ostvarujete više poziva – kupci koji pretražuju preko mobilnih uređaja direktno vas mogu nazvati klikom na oglas
- Možemo precizno ciljati korisnike u regijama, gradovima ili čak pojedinim djelovima grada
- Možemo prikazivati oglase samo u određeno razdoblje dana, samo na određenim platformama (desktop, mobilni ili tablet uređaji) i samo na odabranom jeziku
- Plaćate samo ukoliko korisnik klikne na vaš oglas
- Kontrola troškova – u bilo kojem trenutku možete vidjeti troškove i učinkovitost kampanje
Koje sve vrste kampanja omogućava Google Ads oglašavanje?
- Pretraživačka (search) kampanja – tekstualni oglasi prikazuju se na vrhu prve stranice u rezultatima pretrage
- Prikazivačka (display) kampanja – statični ili animirani baneri prikazuju se korisnicima koje zanima vaš proivod ili usluga dok pregledavaju druge web portale
- Remarketing kampanja – statični ili animirani baneri prikazuju se korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu u posljednih 30 dana ili duže, dok pregledavaju druge web portale
- Video oglašavanje na servisu YouTube – vaši oglasi prikazuju se korisnicima prije početka ili za vrijeme reprodukcije besplatnog video sadržaja

Zašto trebate Radionicu za Google Ads oglašavanje?
Nakon što smo vam ukratko objasnili što je Google Ads oglašavanje, dolazimo do onog kompleksnijeg dijela, a to je optimizacija kampanje.
Optimizacija kampanje je, nakon ispravnog postavljanja, najvažniji dio Google Ads oglašavanja. Optimizacija kampanje omogućit će bolju poziciju oglasa, znatno nižu cijenu po kliku i višu učinkovitost oglasa.
Tu postoji niz opcija i mogućnosti pomoću kojih dolazimo do optimalnog omjera uloženog i dobivenog. A mi to znamo! S vama definiramo ciljeve kampanje na temelju kojih formiramo strategiju oglašavanja. Analiziramo konkurenciju, postavljamo kampanju, formiramo grupe oglasa i osmišljavamo efektne oglase te svakodnevno analiziramo i optimiziramo kampanju i redovno vam prezentiramo rezultate.
Što klijenti kažu o nama?
JAVI NAM SE!
Ukoliko imaš upit, želiš ponudu ili dogovoriti sastanak, pošalji nam poruku. 🙂