Iskoristite moć interneta i dođite do novih klijenata, odnosno neka oni dođu do vas! Google Ads oglašavanje idealan je kanal za postizanje vaših ciljeva.
Kako funkcionira Google Ads oglašavanje?
![Google AdWords oglašavanje - Digitalna agencija Radionica](https://www.radionica.hr/wp-content/uploads/2017/09/digitalni-marketing-google-adwords-oglašavanje-radionica-slika-1-min.png)
Google Ads oglasi prikazuju se osobama koje u određenom trenutku pretražuju vašu kategoriju usluga i proizvoda.
Znači, kada korisnik pretražuje ključnu riječ koja opisuje vaše usluge i proizvode, prikažu mu se vaši oglasi. I oni se ne prikazuju bilo gdje na rezultatima pretraživanja već na vrhu prve stranice rezultata pretraživanja. Zašto je to važno?
Iz razloga što čak 92% pretraživanja završi na prvoj stranici, što znači da samo u 8 od 100 pretraga korisnici nastave pregledavati web lokacije na drugoj stranici.
Google Ads je najveća oglašivačka mreža na svijetu koja prikazuje oglase na Google pretraživačkoj mreži (Google internet tražilica) i Google prikazivačkoj mreži (kao što su razni web portali poput: net.hr, tportal, njuškalo, jutarnji.hr i ostali)
Njegova najveća prednost je da će korisnicima vaši proizvodi i usluge biti dostupni upravo u trenutku kada ih oni pretražuju, te si time automatski povećavate šansu da odaberu baš vas.
Prikazivanje vaših oglasa je besplatno, a naplaćuje sa samo klik na oglas koji korisnika vodi na vašu web stranicu. U svakom trenutku imate potpunu kontrolu nad troškovima i u svakom trenutku možete vidjeti rezultate kampanje.
![Google AdWords oglašavanje - Digitalna agencija Radionica](https://www.radionica.hr/wp-content/uploads/2017/09/digitalni-marketing-google-adwords-oglašavanje-radionica-slika-2-min.png)
Kako izgleda Google Ads oglašavanje u Radionici:
![Google AdWords oglašavanje - Digitalna agencija Radionica](https://www.radionica.hr/wp-content/uploads/2017/09/digitalni-marketing-google-adwords-oglašavanje-radionica-slika-3a-min.png)
Google Ads oglašavanje je izuzetno popularno u svijetu, ali i kod nas, a ako još sumnjate u njegovu učunkovitost i rezultate navest ćemo vam još nekoliko njegovih prednosti u odnosu na klasično oglašavanje:
- Nalazite se na samom vrhu pretrage za najvažnije pojmove pretraživanja (ključne riječi)
- Privlačite nove posjetitelje na web stranicu
- Ostvarujete više poziva – kupci koji pretražuju preko mobilnih uređaja direktno vas mogu nazvati klikom na oglas
- Možemo precizno ciljati korisnike u regijama, gradovima ili čak pojedinim djelovima grada
- Možemo prikazivati oglase samo u određeno razdoblje dana, samo na određenim platformama (desktop, mobilni ili tablet uređaji) i samo na odabranom jeziku
- Plaćate samo ukoliko korisnik klikne na vaš oglas
- Kontrola troškova – u bilo kojem trenutku možete vidjeti troškove i učinkovitost kampanje
Koje sve vrste kampanja omogućava Google Ads oglašavanje?
- Pretraživačka (search) kampanja – tekstualni oglasi prikazuju se na vrhu prve stranice u rezultatima pretrage
- Prikazivačka (display) kampanja – statični ili animirani baneri prikazuju se korisnicima koje zanima vaš proivod ili usluga dok pregledavaju druge web portale
- Remarketing kampanja – statični ili animirani baneri prikazuju se korisnicima koji su posjetili vašu web stranicu u posljednih 30 dana ili duže, dok pregledavaju druge web portale
- Video oglašavanje na servisu YouTube – vaši oglasi prikazuju se korisnicima prije početka ili za vrijeme reprodukcije besplatnog video sadržaja
![Google AdWords oglašavanje - Digitalna agencija Radionica](https://www.radionica.hr/wp-content/uploads/2017/09/digitalni-marketing-google-adwords-oglašavanje-radionica-slika-4-min.png)
Zašto trebate Radionicu za Google Ads oglašavanje?
Nakon što smo vam ukratko objasnili što je Google Ads oglašavanje, dolazimo do onog kompleksnijeg dijela, a to je optimizacija kampanje.
Optimizacija kampanje je, nakon ispravnog postavljanja, najvažniji dio Google Ads oglašavanja. Optimizacija kampanje omogućit će bolju poziciju oglasa, znatno nižu cijenu po kliku i višu učinkovitost oglasa.
Tu postoji niz opcija i mogućnosti pomoću kojih dolazimo do optimalnog omjera uloženog i dobivenog. A mi to znamo! S vama definiramo ciljeve kampanje na temelju kojih formiramo strategiju oglašavanja. Analiziramo konkurenciju, postavljamo kampanju, formiramo grupe oglasa i osmišljavamo efektne oglase te svakodnevno analiziramo i optimiziramo kampanju i redovno vam prezentiramo rezultate.
Što klijenti kažu o nama?
JAVI NAM SE!
Ukoliko imaš upit, želiš ponudu ili dogovoriti sastanak, pošalji nam poruku. 🙂