Google AdWords kampanja Koryna
Category
google adwords, kampanjeAbout This Project
Kako smo pomoću Google AdWords kampanja povećali prodaju ?!
Klijent Koryna želio je povećati vidljivost svoje web stranice i poboljšati prodajne rezultate. Najbolja opcija za ostvarenje njegovih ciljeva bila je Google AdWords kampanja!
Za početak smo pokrenuli pretraživačku (Search) Google AdWords kampanju koja je bila sastavljana od više različitih grupa tekstualnih oglasa. Svaka grupa oglasa je bila orijentirana na jednu kategoriju proizvoda koju klijent ima u ponudi, ali najvažnija je bila grupa oglasa usmjerena na kuhinje na akciji.
Za potrebe grupe oglasa “kuhinje na akciji” napravljena je posebna odredišna (landing) stranica koju smo optimizirali za najtraženije ključne riječi (termine pretraživanja). Landing stranica je na pristupačan i jednostavan način komunicirala sve potrebne informacije o akcijskoj ponudi. Ista ta stranica je proširena s relevantnim linkovima na kojima korisnici mogu pogledati asortiman u ponudi.
Uz optimizaciju postavili smo mjerenja mikro konverzija, pomoću kojih smo pratili kako se korisnici kreću na stranici, na što su primarno usmjereni itd.
Nakon Google AdWords Search kampanje, postavili smo remarketing tag kako bi s novim oglasima mogli pristupiti korisnicima koji su već posjetili web stranicu. Zašto? Zato što korisnici prilikom svojih pretraga posjete veliki broj web lokacija te ih je potrebno podsjetiti da se vrate baš na vašu web stranicu i učine željenu akciju, odnosno konverziju (kupe proizvod, pošalju upit, nazovu ili nešto slično).
Čim smo prikupili dovoljan broj korisnika na stranici, implementirana je Display Remarketing AdWords kampanja. Za razliku od tekstualnih oglasa pretraživačke (Search) AdWords kampanje, za remarketing kampanju smo dizajnirali atraktivne animirane slikovne oglase u HTML5 tehnologiji. Animirani oglasi su bili različitih veličina kako bi se mogli prikazivati na svim pozicijama Google AdSense mreže: 300×250 , 300×600 , 320×100 , 336 x 280 i 728 x 90 .
Oglasi ove kampanje bili su usmjereni na komuniciranje raznih kategorija namještaja koje klijent ima u ponudi, ali i njegovog brend identiteta (logotip, boje, slogan). Kvaliteta koncepta i vizualna atraktivnost bannera važni su radi zaokupljanja pažnje korisnika kojima se banneri prikazuju dok pregledavaju druge web stranice i portale, kao što su tportal, novilist.hr, jutarnji.hr, index i ostali koji su dio Google AdSense mreže.
CASE STUDY:
Ciljevi:
- Povećati broj dolazaka na web stranicu, svijest o brendu i ponudi
- Pozicionirati Koryna namještaj na sam vrh rezultata pretraživanja za pretrage usko povezane s njihovom ponudom
- Precizno ciljati publiku na odabranom geografskom području
- Povećati prodaju kuhinja i ostalog asortimana
- Vratiti “stare” posjetitelje na web stranicu.
Proces:
Analizirali smo tržište i konkurenciju. Istražili smo termine pretraživanja i identificirali ključne riječi. Postavljena je precizno strukturirana Google AdWords kampanja s jasno definiranim parametrima. Formirali smo grupe oglasa za sve kategorije asortimana koje su usko definirane najrelevantnijim ključnim riječima.
Oglase Google AdWords kampanja smo proširili s oglasnim ekstenzijama. Njima širimo sadržaj oglasa prezentirajući veći asortiman ponude klijenta, ističemo klijentove prednosti u odnosu na konkurenciju i omogućavamo korisnicima da direktno s oglasa nazovu klijenta ili da mu pošalju SMS.
Optimizirali smo odredišnu stranicu “kuhinje na akciji”
Izradili smo brojne varijacije oglasa za svaku kategoriju i svakodnevno ih optimizirali.
Postavili smo Google AdWords Remarketing kampanju za koju smo izradili atraktivne animirane slikovne oglase koji su prezentirali glavne kategorije asortimana klijenta i njegov vizualni identitet.
Rezultati:
Nakon mjesec dana oglašavanja postigli smo 120% više korisnika na stranici.
Ostvarili smo 258,47% više pregleda web stranice nego u mjesecu prije AdWords oglašavanja. Korisnici su po sesiji pregledavali više od 4 stranice.
Optimizacijom Google AdWords kampanja postigli smo kontinuirani pad cijene po kliku. Klijent je iznimno zadovoljan postignutim rezultatima oglašavanja i utjecajem koje je oglašavanje ostvarilo na prodaju.
p.s. ako i vi želite povećati svoje poslovne rezultate, kontaktirajte nas! 🙂