Dizajn Web Stranice - Projekt "Amicadent" | radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
11120
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-11120,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Dizajn Web Stranice – Projekt “Amicadent”

kategorija

web design

o projektu

Predstavljamo vam projekt Amicadent!

Zadatak projekta bio je izrada složene i opsežne web stranice za dentalnu kliniku Amicadent. Za početak smo izradili prozračnu one-page web stranicu (landing page) koja je sažeto komunicirala poruku Amicadenta dok ne izradimo cjelovitu web stranicu.

 

ZADATAK

Zajedno s klijentom definirali smo glavne ciljeve projekta: upečatljivost, funkcionalnost, prozračnost i isticanje u odnosu na ostale dentalne ustanove.

 

Konkurencija na tržištu dentalnih usluga posebno je visoka i sve više pažnje i truda ulaže se u prezentaciju i promociju, pa je svaki novi ovakav zadatak sve složeniji i zahtjevniji. Analizirajući konkurenciju koja nude svoje usluge na tržištu Italije primijetili smo da svi uporno ističu profesionalnost. Daljnjom analizom pristupa i filozofije tima Amicadenta zaključili smo kako kod njih osim izuzetne stručnosti treba naglasiti prijateljski pristup i toplinu u odnosu doktor-pacijent koja inače nije karakteristična za velike ordinacije i timove. Upravo nam je to bila jedna od najvećih inspiracija za koncept. 

 

PROCES

Nakon što smo oformili tim za projekt koji se sastojao od voditelja projekta, web dizajnera i stručnjaka za optimizaciju, pristupili smo dizajnu stranice. Osnovni vizualni identitet Amicadenta nadogradili smo istaknutim bojama i kontrastima, te pažljivo osmišljenim sloganima.

 

Korisničko iskustvo (UX – user experience) nam je temelj pri izradi svake web stranice, stoga je i na ovom projektu bilo polazišna točka. Navigacija na stranici je izuzetno jednostavna i transparentna, kontakt forme i CTA (call-to-action – poziv na akciju) su strateški postavljeni na gotovo svim stranicama, a ono što im daje “svrhu” tj. veću mogućnost da će ih netko upotrijebiti a da to nije na kontakt stranici su repetitivni elementi stranice: prikaz iskustava pacijenata, pogodnosti, cijena usluga, 3 koraka do savršenog osmijeha i blog elementa. Svi ovi elementi zapravo prezentiraju trigere koji će korisnike brže navesti na odluku o dolasku u Amicadent jer uz sami sadržaj jasno komuniciraju najvažnije informacije za koje su korisnici zainteresirani (cijene, način dolaska, posebne prednosti, fotografije drugih pacijenata).

 

Osim navedenih, repetitivni elementi stranice su i bedževi nagrada koje je osvojio tim Amicadenta koji jasno komuniciraju njihovu profesionalnost i izvrsnost te kontakt forma koja omogućuje brzo i jednostavno kontaktiranje.

 

Stručnost tima Amicadenta smo jednostavno istaknuli, ali dočarati toplinu je već bilo izazovnije. Prijateljski pristup i obiteljski odnos smo korisnicima približili načinom komunikacije i upotrebom odgovarajućih fotografija. Sadržaj je u potpunosti orijentiran korisniku, imajući u vidu njegove potrebe i želje, uz razumijevanje njegovih potencijalnih nedoumica i strahova. 

 

ZAKLJUČAK

Na kraju važno je dotaknuti se SEO optimizacije web stranice Amicadent. Cilj svake web stranice je privući što više posjetitelja, a to je moguće samo ukoliko je stranica dobro pozicionirana. Preduvjet za to je kvalitetna SEO optimizacija.

 

Što se tehničkih parametara tiče, web stranica Amicadent može se pohvaliti čistim kodom, u potpunosti optimiziranim fotografijama, natprosječnom brzinom učitavanja i optimizacijom za prikaz na mobilnim uređajima. Pored toga, sadržaj je optimiziran za jednu od najtraženijih ključnih riječi u domeni stomatologije. Buduće analize posjećenosti i ponašanja korisnika uvjetovat će njezinu daljnju optimizaciju. 🙂

Web stranicu možete pogledati na:

Amicadent