Promotivna kampanja direktnog marketinga za PARTYNET
Category
grafički dizajn, kampanjeAbout This Project
Iza nas je atraktivna i složena B2B promotivna kampanja koju smo osmislili i proveli za Partynet.
Što je Partynet?
PartyNet je sustav za pozadinsku glazbu u poslovnim objektima za automatizirano kreiranje glazbe koja će savršeno pristajati svakom interijeru, željenom imidžu te poslovnim potrebama i ciljevima. Služi kao moćan alat za poboljšanje iskustva korisnika i povećanje prodaje.
Koji je bio naš zadatak?
Na uvodnom sastanku s klijentom, nakon što smo dobili glavne informacije o proizvodu i detaljnije ušli u cjelokupnu priču, slijedilo je prezentiranje naših ideja, a sve se “vrtilo” oko glavne misao vodilje: Kako doprijeti do poslovnih korisnika, zainteresirati ih, te im na kraju prodati Partynet uređaj.
Strategija za B2B kampanje uvelike se razlikuje od B2C te smo predložili kombinaciju offline i online direktnog marketinga kako bi promotivna kampanja postigla izvrsne rezultate.
S klijentom smo dogovorili daljnje korake koji su uključili:
– Izradu plana i strategije
– Odabir najefikasnijih kanala za promociju Partynet sustava
– Podjelu zadataka unutar tima
1. Izrada plana i strategije
Svaka dobra promotivna kampanja započinje izradom kvalitetne strategije koja je temelj za postizanje odličnih rezultata. Kao najefikasniju metodu za plasman proizvoda poslovnim korisnicima, odlučili smo se za kombinaciju digitalnog i tradicionalnog marketinga. Smatramo kako svaki proizvod ili uslugu treba u potpunosti prilagoditi ciljanoj skupini, a u ovom slučaju kombinacija oba kanala garantirala je najbolje rezultate.
Nakon što smo dogovorili glavne elemente promotivne kampanje, uslijedilo je daljnje promišljanje o načinu prezentacije proizvoda, odabiru materijala brošure, podjeli zadataka unutar tima.
2. Odabir najefikasnijih kanala za promociju PartyNeta
Od tradicionalnih kanala odlučili smo se za izradu atraktivne i moderne brošure koju bi do ciljanog korisnika distribuirali poštom u brendiranoj kuverti uz personalizirano pismo na memorandumu. Od digitalnih kanala odabrali smo: Newsletter, Google AdWords remarketing kampanju te izradu odredišne (landing) stranice.
Izrada brošure
Željeli smo napraviti savršenu brošuru koja će se istaknuti iz mase i jednostavno mamiti na čitanje i listanje. Prosječni ugostitelj na dnevnoj bazi vjerojatno primi mnogo promotivnih ponuda i upravo je iz tog razloga potrebno se istaknuti.
Prilikom donošenja odluke o dizajnu i materijalu, težili smo postizanju savršenog omjera između tehnološki naprednog i sofisticiranog izgleda brošure, pritom imajući na umu držanje troškova slanja brošure pod kontrolom (težina, obujam i drugo).
Glavni izazov bio je u brošuri pružiti korisniku dovoljno kvalitetnih informacija, a s druge strane, ne zamarati ga s prevelikom količinom teksta. Drugim riječima, bez pretjerivanja s količinom tekstualnog sadržaja! 🙂
Također, ključno je bilo zaokupiti pažnju korisnika “na prvu”, jer ako ga unutar 5 sekunde ne zainteresiramo, “uzalud nam trud svirači”. 😉
Nakon izrade sadržaja i osmišljavanja koncepta, brošura je otišla na svoje vatreno krštenje u tiskaru, a mi smo nastavili s pripremom ostalih materijala.
Izrada brendirane kuverte
Brošura je zaslužila lijepu prezentaciju, stoga je izrada brendirane kuverte bio logičan odabir.
Memorandum
Povrh brošure, korisnike je u kuverti dočekalo personalizirano pismo na memorandumu, u kojem smo im se obratili imenom i prezimenom, ukratko prezentirali Partynet sustav, te predočili jedinstveni kod za popust koji su mogli aktivirati na landing stranici. Na taj način korisnici su dobili dojam ekskluzivnosti i profesionalnosti.
Odredišna (landing) stranica
To je web stranica na koju korisnik “slijeće” i ne može se pronaći pod redovnim kategorijama web stranice, već se posebno kreira za određene kampanje i događaje, baš poput ovog.
Landing stranica pratila je dizajn brošure, te su njezin url (www) korisnici mogli pronaći na memorandumu, kao i aktivacijski kod za popust. Na navedenoj stranici, korisnici su putem kontakt forme mogli zatražiti besplatno isprobavanje sustava u razdoblju od 30 dana.
Newsletter
Newsletter je također pratio dizajn cjelokupne kampanje, te se slao korisnicima prije i nakon što su poštom dobili brošuru u fizičkom obliku.
Google AdWords remarketing promotivna kampanja
Nakon što su korisnici pročitali newsletter ili brošuru te posjetili našu landing stranicu, ciljali smo ih uz pomoću banera (slikovnih oglasa) koji su im se prikazivali dok su pregledavali druge web stranice i portale (tportal, jutarnji.hr, index i dr.). Na taj način ih podsjećamo da se vrate na landing stranicu i odrade ciljanu radnju (poziv ili ispunjavanje kontakt forme).
3. Podjela zadataka unutar tima
Kako bi sve funkcioniralo besprijekorno, trebali smo jasno postaviti ciljeve i podijeliti zadatke unutar tima. Jedan dio tima marljivo je prikupljao podatke i stvarao baze korisnika koji su nam bili ciljana skupina, drugi dio je kreirao sadržaj, treći dizajnirao materijale, a četvrti dio tima je sve potrebne materijale brižno slagao u kuverte i pripremao za slanje.
Mi smo zadovoljni odabirom strategije koja se pokazala kao odličan izbor za promociju sustava Partynet poslovnim korisnicima. A naš klijent je zadovoljan jer je promotivna kampanja postigla odlične rezultate.
Za uspješnost kampanje potrebno je u obzir uzeti mnogo detalja koji se na početku možda čine nevažnim, pametno rasporediti zadatke unutar tima i ono najvažnije – mudro definirati STRATEGIJU. U ovom slučaju odabir offline u kombinaciji sa online kanalima pokazao su se kao pravi izbor, a rezultati nisu izostali. 😉