Digitalni marketing postiže izvrsne rezultate | Digitalna agencija Radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
10578
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-10578,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Kako digitalni marketing može pomoći vašem poslovanju?

Digitalni marketing treba biti neizostavni dio poslovne strategije svakog suvremenog poduzeća. Osim što je znatno isplativiji u odnosu na klasični, offline marketing, jedna od njegovih najvećih prednosti je mogućnost preciznog mjerenja i analize rezultata. Zahvaljujući tome u svakom trenutku imamo preciznu informaciju što smo i koliko postigli s promidžbenim aktivnostima. 

Uz kvalitetnu strategiju i stručan rad, digitalni marketing postiže izvrsne rezultate i nenadmašan omjer uloženog i dobivenog. Postoje brojni kanali digitalnog marketinga, a iako nisu svi primjenjivi za svaku djelatnost i svaku tvrtku, najbolje rezultate postižemo kada ih međusobno povežemo kako bi organizirano i udruženo radili na postizanju poslovnih ciljeva.

Digitalni marketing - društvene mreže | Digitalna agencija Radionica

Vođenje profila na društvenim mrežama

Društvene mreže su već duže vrijeme nezaobilazan kanal komunikacije s tržištem i idealne su za stvaranje odnosa povjerenja i vjernosti s postojećim kupcima te za privlačenje novih. Smatra se da je to druga najvažnija platforma oglašavanja nakon web stranica.

Content marketing – upravljanje sadržajem

Ne kažu bez razloga kako je sadržaj – Kralj. U Radionici posebnu pažnju posvećujemo upravo kreiranju sadržaja, jer web stranica ili vaša društvena mreža bez kvalitetnog sadržaja je kao prazan list papira.

SAZNAJ VIŠE

Sadržaj može biti informativnog, šaljivog ili edukativnog karaktera, a ton i način kreiranja sadržaja prilagođavamo vašem brendu. Prilikom kreiranja sadržaja vrlo je važno odrediti ciljanu skupinu, odnosno definirati kome je određeni sadržaj ili poruka namijenjena.

 

Nakon toga određujemo ton komunikacije u skladu s vašim željama i vizijom brenda. Zatim krećemo u smišljanje kreativnih rečenica koje će povećati prodaju i omogućiti vam povezanost s vašim kupcima.

 

Tako je, kupci žele osjetiti povezanost, da li kroz vaše pružanje korisnih i vrijednih informacija, putem edukacije ili ćete ih jednostavno vašim objavama i rečenicama svakodnevno uveseljavati i nasmijavati. Oni žele biti uključeni u život vašeg brenda i iz dana u dan koračati zajedno s vama.

 

Kupci su zasićeni svakodnevnim reklamama i nasrtljivim prodajnim porukama, stoga se okreću brendovima koji imaju “priču” i čije poruke nose određenu vrijednost. Smišljanje kvalitetnog sadržaja nije jednostavno, no ustrajnost u izgradnji vlastitog stila i razumijevanja interesa korisnika, ključ je za uspjeh i bolje prodajne rezultate.

U Radionici smo specijalizirani u izradi sadržaja za:

  1. Web stranice
  2. Blog objave
  3. Društvene mreže
  4. Tiskane materijale
Digitalni marketing - Upravljanje sadržajem | Digitalna agencija Radionica

Internet oglašavanje

Za razliku od konvencionalnog oglašavanja putem televizije, radija, časopisa ili jumbo plakata, internet oglašavanje je lako mjerljivo. Možemo precizno pratiti njegove efekte i povrat ulaganja. Velika prednost detaljnog mjerenja i praćenja oglašavanja je mogućnost neprestanog unaprijeđivanja i poboljšavanja kampanji, odnosno prilagođavanje željama, potrebama i ponašanju korisnika.

SAZNAJ VIŠE

Digitalni marketing pruža mogućnost brojnih kanala internet oglašavanja. Najisplativiji su SEM (search engine marketing) u što spada Google AdWords oglašavanje i oglašavanje putem društvenih mreža u što spada Facebook oglašavanje.

Svaka djelatnost ima svoje specifičnosti pa nisu svi kanali internet oglašavanja podjednako učinkoviti za svih, ali uz odgovarajuće znanje, iskustvo i svakodnevnu posvećenost, postižu se izvrsni rezultati koji višestruko nadmašuju uložena sredstva.

Izrazi kao što su SEM, SEO, CPA, SMM, CX, UGC za mnoge predstavljaju besmislene nizove znakova, a za nas su dijelovi slagalice. Dijelovi koji će vam, kad ih posložimo na pravi način, donijeti uspjeh na tržištu. Također, važno je znati izabrati prave alate za rješavanje specifičnih problema. Stoga, ako želite ostvariti izvrsnu komunikaciju sa svojim tržištem i osvojiti nove kupce, obratite nam se jer uspjeh sigurno neće izostati.

FACEBOOK OGLAŠAVANJE
GOOGLE ADWORDS

SEO – Optimizacija za tražilice

1. Želite biti prvi na Googleu i ispred svoje konkurencije?

2. Vaša web stranica ne može biti pronađena po ključnim
     riječima koje opisuju vašu djelatnost?

3. Ne nalazi se na prvoj stranici rezultata pretraživanja?

SAZNAJ RJEŠENJE

Ukoliko vašu web stranicu nije lako pronaći po ključnim riječima koje opisuju vašu djelatnost ili ponudu i ne prikazuje se na prvoj stranici rezultata pretraživanja, teško ćete doprijeti do novih klijenata.

 

Prva stranica i prvo mjesto na rezultatima pretraživanja predstavlja cilj svake web stranice!


 

Većina korisnika interneta prilikom pretraživanja rijetko pregledava drugu stranicu rezultata pretraživanja. Istraživanja su pokazala da samo 8% korisnika pređe na drugu stranu, a samo 1% korisnika stigne do treće stranice. Dobra pozicija na Google-u ulijeva određeno povjerenje u web stranicu, daje joj autoritet, ali i dovodi veliki broj novih klijenata.

 

Kako funkcionira optimizacija za tražilice (SEO)?

 

SEO optimizacija je proces u kojemu pomoću različitih SEO tehnika i alata poboljšavamo vidljivost web stranice u organskom pretraživanju. Oni su definirani od strane Google-a i idu u jednome smjeru, a to je: da omoguće korisniku najbolje iskustvo prilikom pretraživanja interneta!

 

Sjećate se kako ste prije koju godinu, često mogli naletiti na web stranicu koja nije optimizirana za mobilne uređaje, pa ste morali povećavati neke dijelove i bespotrebno scrollati? Danas takvih stranica gotovo da i nema među rezultatima pretraga jer ih Google penalizira i dodatno ruši njihovu poziciju. Isto vrijedi i za brzinu učitavanja web stranice i za još mnogo toga, stoga vidljivo je kako je sve postalo isključivo usmjereno na zadovoljstvo korisnika!

 

Bez odgovarajuće SEO optimizacije vaša stranica u tražilici kao da ne postoji. A to rezultira malim brojem posjeta i nezadovoljavajućim rezultatima. Optimizacija za tražilice sastoji se od:

 

  1. On Site SEO optimizacije u koju ulaze tehnički parametri (brzina učitavanja, sigurnost, struktura koda, RWD…) i sadržaj (struktura, čitljivost, relevantnost, ključne riječi, meta tagovi)
  2. Off Site SEO optimizacije (link building, društvene mreže).

 

Tehničke parametre na web stranici je izuzetno važno zadovoljiti jer su oni ti koji tražilicama olakšavaju pristup informacijama, ali i korisnicima omogućuju bolje iskustvo pretraživanja (responzivni dizajn stranice, brzo učitavanje itd.). Pored tehničkih parametara, iznimno je važan sadržaj. Sadržaj je onaj zbog kojega će korisnici ili ostati na stranici ili otići sa stranice. Sadržaj je potrebno optimizirati prema ključnim riječima relevantnim za vaš proizvod ili uslugu kako bi se isti mogao indeksirati na rezultatima pretraživanja.

 

Upravo iz navedenog razloga radimo detaljnu analizu ključnih riječi i trendova pretraživanja te sastavljamo strategiju optimizacije sadržaja. SEO optimizacija važan je dio strategije za digitalni marketing svake tvrtke, ali nije proces koji daje rezultate preko noći. Na SEO optimizaciji potrebno je kontinuirano raditi i rezultati će doći.

 

Za sva pitanja vam stojimo na raspolaganju, a vi se u međuvremenu prijavite na besplatnu analizu vaše web stranice

Digitalni marketing | Digitalna agencija Radionica
Digitalni marketing - email marketing | Digitalna agencija Radionica

Email marketing

Vjerojatno ste se barem jednom prijavili za primanje email novosti i ponuda neke tvrtke ili čak i niste ali ste svejedno primili nečiji promotivni email. U pitanju je newsletter, odnosno email marketing! Email marketing se koristi već dugi niz godina, ali nipošto nije zastario oblik promodžbe. Dapače, radi se o obliku direktnog marketinga koji nosi značajne benefite ukoliko ga se koristi na ispravan način.

SAZNAJ VIŠE

Je li email marketing uspješan ovisi o tome koliko je korisnika koji su primili newsletter, izvršilo ciljanu radnju (posjet odredišnoj web stranici, ispunjavanje kontakt forme, poziv ili kupovina proizvoda itd.).

 

Cilj newslettera je promocija i prodaja proizvoda ili usluga te povećanje svijesti o prisutnosti brenda na tržištu. Email marketing koriste brojne tvrtke kako bi komunicirale s kupcima i imaju odlične rezultate. Newsletter kampanje nam omogućuju različite vrste ciljanja publike, a njezini rezultati su u potpunosti mjerljivi i transparentni.

 

Dakle, newsletter se šalje putem elektroničke pošte. Newsletteri sadrže korisne sadržaje koje želite predstaviti publici i koji bi tu istu publiku trebali zanimati.

 

Kod email marketinga izuzetno pazimo na dizajn newslettera i na sadržaj. Dizajn treba reprezentirati vaš brend, a sadržaj mora biti kratak, zanimljiv i jasan. Uz sadržaj dodajemo i relevantne “pozive na akciju” (CTA – call to action) koji pomoću poveznice korisnika odvode na relevantne stranice na vašoj web lokaciji. Pravilno izrađen i plasiran newsletter rezultirati će izvrsnim rezultatima.

 

Email marketing često nadmašuje ostale promotivne i komunikacijske kanale upravo zbog toga jer zaokuplja najveću pažnju osobe koja ga čita. Odličan je alat direktnog komuniciranja koji u poslovanju može igrati značajnu ulogu, te pruža mogućnost korisnicima da se upoznaju s ponudom ili jednostavno održavaju odnose s tvrtkom.

 

Glavna prednost newsletter oglašavanja je u personalizaciji – poruka je izrađena za točno određenu skupinu korisnika, te ukoliko je ponuda toj skupini zanimljiva, navedeno često rezultira kupnjom.Ukoliko je moguće, email marketing svakako bi trebao biti dio vaše strategije za digitalni marketing.

 

Prednosti e-mail marketinga:

  1. Personalizacija poruke
  2. Veliki ciljani doseg
  3. Izgradnja odnosa i lojalnosti
  4. Nepodijeljena pažnja korisnika

Što klijenti kažu o nama?

JAVI NAM SE!

Ukoliko imaš upit, želiš ponudu ili dogovoriti sastanak, pošalji nam poruku.


ZATRAŽI ANALIZU!

Ukoliko želiš besplatnu analizu svojih promotivnih kanala, ispuni formu!

ŽELIM ANALIZU SLIJEDEĆEG:

LOGOTIP ili REKLAMNI MATERIJAL:

Najnovije iz našeg bloga