Google Adwords kampanja - Ortodoncija Marelić
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
9028
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9028,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Google Adwords kampanja – Ortodoncija Marelić

kategorija

google adwords

o projektu

Google Adwords kampanja

 

Za klijenta Ortodoncija Marelić postavili smo Google Adwords kampanju koja uključuje klasično Google oglašavanje na pretraživačkoj mreži i remarketing kampanju putem Display prikazivačke mreže.
Kampanja na pretraživačkoj mreži služi kako bi korisnici dobili informacije o vašim proizvodima i uslugama upravo u trenutku njihove pretrage. Postavljanjem Google Adwords kampanje za Ortodonciju Marelić htjeli smo ostvariti sljedeće ciljeve:

 

  • Pozicionirati Ortodonciju Marelić na samom vrhu Google pretrage za pojmove vezane uz ortodontske usluge
  • Povećati broj poziva te korisnicima omogućiti jednim klikom da rezerviraju svoj termin i saznaju više informacija
  • Precizno ciljati željenu skupinu korisnika prema geografskoj lokaciji
  • Povećati broj pacijenata

 

Google Adwords remarketing kampanju koristili smo u svrhu prikazivanja oglasa putem banera korisnicima koji su prethodno već posjetili web stranicu ortodoncije Marelić. Remarketingom se dopire do ciljane publike koja je već pokazala interes za određeni proizvod ili uslugu, u ovom slučaju usluge Ortodoncije Marelić, te ih na taj način podsjećamo da naprave određenu konverziju: prijave se na newsletter, rezerviraju termin online ili putem direktnog poziva i dr.
Postavljanjem Google Adwords remarketing kampanje za Ortodonciju Marelić, htjeli smo ostvariti sljedeće ciljeve:

 

  • Motivirati korisnike na ponovni posjet web stranici u svrhu ostvarivanja mikro i makro konverzije (rezerviranja termina putem poziva ili ispunjavanjem forme, pretplatu na newsletter i drugo)
  • Ponuditi postojećim kupcima dodatne usluge
  • Povećati svijest o brendu
  • Pretvoriti potencijale u stvarne pacijente
  • Oglasi su se prikazivali na stranicama koje su dio Google Display mreže koja obuvaća više od dva milijuna stranica.

 

Kreirana Google Adwords kampanja ostvarila je veliki uspjeh stoga nastavljamo s kontinuiranim radom na optimizaciji.