Google Adwords remarketing kampanja za TAG Heuer
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
8917
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-8917,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Google Adwords remarketing kampanja za TAG Heuer

kategorija

google adwords

o projektu

Remarketing kampanja

Za TAG Heuer satove vodili smo Google Adwords remarketing kampanja za područje RH. Za potrebe kampanje izradili smo atraktivne banere za muške i ženske modele satova te prilagođenu odredišnu (landing) stranicu.

Google Adwords remarketing kampanja putem prikazivačke mreže obuhvaća prikaz oglasa, u ovom slučaju putem banera, odnosno vizuala, korisnicima koji su prethodno već posjetili TAG Heuer web stranicu. Nakon što je remarketing kampanja optimizirana, baneri će se prikazivati korisnicima prilikom korištenja interneta putem mobilnih uređaja i osobnih računala.

Remarketing je koristan iz sljedećih razloga:

  • Kako bi doprijeli do korisnika koji su već pokazali interes prema TAG Heuer ručnim satovima
  • Doseg do velikog broja potencijalnih kupaca koji pretražuju internet
  • Troškovno efikasno oglašavanje
  • Kontrola vremenskog okvira prikazivanja banera
  • Kontrola pozicije prikazivanja banera

Banere smo izradili u različitim veličinama koje su se prethodno pokazale najuspješnijim i optimalnim za ostvarivanje rezultata. Odabrali smo pet različitih veličina kako bi povećali vjerojatnost prikazivanja u trenucima kada određena veličina banera nije dostupna na web stranicama koje su dio Google oglašivačke mreže. Baneri su animirani, izrađeni u najmodernijoj tehnologiji HTML5 koja omogućava optimalni omjer kvalitete i veličine.

Kampanju i pripadajuće banere podijelili smo prema prikazivanju na mobilnim uređajima i osobnim računalima zbog optimalnih rezultata, koje uključuje brzinu učitavanja i bistrinu slike.

Optimizacija landing stranice od iznimne je važnosti jer je to odredišna stranica na koju korisnici stignu nakon što kliknu na baner. Zbog boljeg korisničkog iskustva, a time i nižih troškova kampanje, posebno smo dizajnirali landing stranicu na kojoj se nalaze sve relevantne informacije koje će korisnicima biti zanimljive i korisne, te na temelju kojih će donijeti odluku o kupnji.

S obzirom da je landing page stranica na koju korisnik “slijeće”, cilj je da na njoj poduzme konkretnu aktivnost, primjerice klikne na određeni proizvod, pošalje upit, pretplati se na newsletter, kontaktira i drugo.

Landing stranica također treba imati responzivni dizajn kako bi se kvalitetno mogla pregledavati na svim platformama (mobilni uređaji, osobna računala, tableti i slično), te kako bi remarketing kampanja na kraju bila uspješna.