Google oglašavanje – kako Milici omogućiti uspješan božićni shopping
Ho Ho Ho, da li je i vas zahvatilo blagdansko ludilo? Slavili ga vi ili ne, nemoguće je izbjeći Božićne reklame, priče o adventima i naravno, kupovinu poklona. Vjerojatno kao i svake godine, u nabavku poklona za vaše najmilije odlazite u zadnji čas, ulazite u veliku gužvu te si, kao po običaju, obećajete da ćete naredne godine kupnju obaviti ranije. ☺ No neki su ipak odlučili božićni shopping obaviti internetom i time uštedjeti na vremenu.
Google oglašavanje
Tvrtke su prepoznale navedeni trend te su počele prilagođavati svoju promociju na način da sve više koriste Google oglašavanje za reklamiranje svoje ponude. Ukoliko se i vi bavite prodajom proizvoda ili usluga, onda će vas zasigurno zanimati nastavak ove priče.
Za potrebe ove priče koristit ćemo primjer naše drage susjede Milice. Milica je mlada žena koja puno radi, a uz to još ima dvoje djece te brojne obaveze. Za Božić je htjela iznenaditi svog muža i djecu no nije imala vremena ići u kupovinu stoga je odlučila božićne poklone potražiti na internetu. Upisala je u Google tražilicu «Božićni pokloni» i naišla je na sljedeće:
Na prve tri pozicije pojavili su se oglasi za božićne poklone u žutoj boji i Milica je nesvjesno prvo kliknula upravo na njih, ne znajući kako su oni s razlogom istaknuti. Ovakva vrsta oglasa kreirana je upotrebom Google Adwords oglašavanja te je njegova najveća prednost da će korisnicima vaši proizvodi i usluge biti dostupni upravo u trenutku kada ih oni pretražuju, te si time automatski povećavate šansu da kupe baš vaš proizvod.
Ostale prednosti Google AdWordsa su:
- Nalazite se na samom vrhu pretrage za najvažnije pojmove pretraživanja (ključne riječi)
- Privlači nove posjetitelje na web stranicu
- Ostvarujete više poziva – kupci koji pretražuju preko mobilnih uređaja direktno vas mogu nazvati klikom na oglas
- Mogućnost preciznog ciljanja na korisnike u regijama, gradovima ili čak pojedinim djelovima grada
- Prikazivanje oglasa samo u određeni period dana, samo na određenim platformama (desktop, mobilni ili tablet uređaji) i samo na odabranom jeziku
- Plaćate samo ukoliko korisnik klikne na vaš oglas
- Jednostavna mogućnost izračuna i praćenja povrata na investiciju
Kampanju je potrebno neprestano pratiti i optimizirati kako bi ostvarili željene rezultate, a kvalitetno vođenje Google Adwords oglašavanja proizlazi iz znanja i iskustva.
SEO optimizacija
Milica je uspješno obavila online kupnju poklona, no sjetila se kako bi htjela obnoviti zalihe božićnih kuglica te je u Google upisala «božićni ukrasi». Ovog puta nije bilo nikakvih ”žutih oglasa” stoga je kliknula na prvi ponuđeni link koji se nalazio na vrhu pretrage. S obzirom da nije našla ništa što bi je zanimalo, nastavila je s pretragom te je kliknula na web stranicu na kojoj je naposlijetku našla savršene božićne ukrase te izvršila kupnju.
Navedeno prikazivanje rezultata pretrage nakon upisivanje pojmova pretraživanja (ključnih riječi), a koji ne spadaju pod plaćene oglase, naziva se organsko pozicioniranje.
Svaki ponuđač želi biti na prvoj stranici u Google tražilici u trenutku kada Milica pretražuje ponudu božićnih ukrasa. Kako bi to postigli potrebno je odraditi kvalitetan SEO (optimizacija za internet tražilice) za vašu web stranicu kako bi lakše doprijeli do korisnika za određenu ključnu riječ koju upisuju, a da ima veze s onim što vi nudite. ☺
Google Analytics
Osim dobre pozicioniranosti, važno je da na vašoj web stranici imate kvalitetan i pregledan sadržaj kako bi se korisnici zadržali na vašoj internet stranici i zaista nešto kupili. Uz pomoć GOOGLE ANALYTICS alata možemo pratiti statistiku i saznati vrijedne informacije:
- S kojeg odredišta dolaze korisnici: Facebook, Google tražilice itd..
- Vrijeme provedeno na stranici; Koliko dugo se zadržavaju te u kojem postotku odlaze sa stranice bez da su ostvarili neku vrstu interakcije
- Koji sadržaj najviše pregledavaju
- Geografska lokacija i jezik
Mogućnosti su mnogobrojne, a sve navedeno je važno mjeriti i analizirati kako bi sljedeći put Milica kliknula baš na vašu stranicu, na njoj se zadržala, uspješno obavila kupnju ili saznala korisne informacije, te se na nju u budućnosti iznova vratila. Ukoliko Milici pružite relevantne i kvalitetne informacije, veća je vjerojatnost da će postati vaš dugoročni i vjerni klijent.
Stoga, ne gubite dragocjeno vrijeme i ne propuštajte značajne poslovne prilike, krenite čim prije s upotrebom Google alata koji vam mogu pomoći da doprete do novih korisnika i ostvarite prodajne rezultate. Ukoliko vam je potrebna pomoć, slobodno nas kontaktirajte, naš rad temelji se na dugogodišnjem iskustvu i upotrebi najnovijih trendova u digitalnom marketingu.
Budite tu kad vas Milica traži i omogućite joj najljepše blagdane do sada. 😉