Povećaj promet na web stranici dijeljenjem kvalitetnog sadržaja na pravim mjestima | radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
13019
post-template-default,single,single-post,postid-13019,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

povećaj promet na web stranici

Povećaj promet na web stranici dijeljenjem kvalitetnog sadržaja na pravim mjestima

  |   digitalni marketing, SEO

Pisanje sadržaja za brojne online aktivnosti kao i objavljivanje članaka ili blogova na vlastitoj web stranici već neko vrijeme nije dovoljno kako bi povećali promet na svojem web mjestu. Nemojmo se krivo shvatiti i dalje su te radnje među prvim kada imate neke zanimljive vijesti, akcije ili informacije o svojim uslugama ili proizvodima. Najjednostavniji način da kreirate dovoljno kvalitetan sadržaj te ga nakon toga samo prilagođavate komunikacijski prema različitim kanalima gdje “živi” vaša publika. Da, sadržaj i dalje KRALJ, koliko god to već dugo slušamo ali danas je on samo početna točka jer kako bi napredovali morate gledati dalje od objavljivanja sadržaja samo na svojoj mrežnoj stranici. Kao i što sama logika nalaže, što ga više dijelimo na različitim platformama, na što više mjesta promovirate svoje poslovanje i ta poruka će se širiti kod raznih ciljanih skupina, razne publike.

 

U nastavku vam donosimo neke naše preporuke gdje još pametno možete proširiti svoj “online glas” nakon što kreirate sadržaj za vašu web stranicu :

 

0. SEO

Da, ovo je onaj početni i osnovni korak koje sadržaj treba zadovoljiti nakon kojeg se možemo hvaliti dijeljenjem po raznim web mjestima u svrhu povećanja prometa na web stranici.

Jedan od najprirodnijih načina kako da prava publika dođe do vas je upravo kroz kvalitetnu optimizaciju web stranica za tražilice. Potencijalni korisnik namjerno pretražuje pojmove koji se dovode u vezu s vašim radom i poslovanjem što ujedno označava potencijalnog korisnika usluge ili kupca. Kako bi se I vi našli u top rezultatima ili na prvoj stranici Google pretrage morate zadovoljiti kako tehničke SEO elemente i one sadržano-vizualne na koje najviše utječe upravo korisničko iskustvo. Pa nadalje postoji puno SEO faktora koje treba zadovoljiti, no izdvojit ćemo one osnovne korake:

 

KVALITETAN SADRŽAJ
pišite kvalitetan sadržaj, jednostavnim jezikom koristeći primjere ili različite prateće materijale poput optimiziranih kvalitetnih fotografija kojima ne zaboravite nadjenuti opis i ime (alt images). Ne bojte se količine teksta jer Google još uvijek voli da korisnici čitaju zato s 500 – 1500 riječi zanimljivih vijesti, ponude ili blog posta, ovisno o samoj temi, zainteresirajte svoje web posjetioce. Svakako povežite svoj novi post ili ponudu s nekim starijim postom na vašem web-u kroz unutarnje linkanje kako bi korisnici mogli saznati više, a opet ostati na vašoj web stranici.

 

KLJUČNE RIJEČI & NASLOVI
Davno je završilo doba “anchor” pojmova i korištenja istih ključnih riječi ili pak kratkih ključnih riječi koje se podudaraju s tisućama pretraživanja na dnevnoj bazi. Iz tog razloga danas su popularne “long tail” ključne fraze i pojmovi gdje je prije svega bitna kvaliteta ne kvantiteta za razliku od “black SEO-a” i prošlih vremena. Koristite brojne sinonime i nastojite se ne ponavljati i obavezno istražite ključne riječi i obujam pretraživanja za svoje poslovanje. Nemojte ih zanemariti u naslovu jer to je jedan od važnijih faktora pozicioniranja.
Naslov je ono što korisnik prvo vidi, ako je zanimljiv i krije odgovor na problem ili rješenje vrlo vjerojatno će korisnik kliknuti. Posebno je dobar i zanimljiv naslov bitan kod dijeljenja na društvenim mrežama gdje treba privući pažnju publike, što nije lako u moru objavljenog sadržaja na svakodnevnoj razini.

 

1. Facebook & Instagram – poslovni

Koliko god svima bilo prilično “jasno” da među prvim koracima dijeljenja sadržaja nakon vlastite web stranice brenda su upravo profili i stranice na Facebooku & Instagramu, društvene mreže koje još uvijek u Hrvatskoj nemaju toliku konkurenciju. Iznenađuje i dalje podatak koliko pojedinaca to predvidi pa se eto i ta najlakša radnja povećanja prometa izignorira. Pravilo je uvijek da prilagodite ton svoje komunikacije određenoj društvenoj mreži, negdje opušteniji, ozbiljniji, zabavniji ili pak informativniji pristup. Ako poznajte svoju publiku onda je ovo “piece of cake”!

 

2. Facebook & Instagram – privatni

Ok, naravno da se podrazumijeva da će se neka vijest, akcija ili obavijest iskomunicirati poslovnim profilima, no jedna od super stvari je to što možete podijeliti i putem privatnih profila te tako opet brojni vaši prijatelji i poznanici također su u toku.

 

3. Facebook grupe

Grupe na Facebooku uvijek su odlična stvar gdje možete pratiti sve novosti i trendove vezane za svoju industriju. Zato kreirajte svoju grupu ili se pridružite grupama za koje procijenite da najbolje odgovaraju vašoj niši poslovanja, budite aktivni član sa zanimljivim sadržajem i istovremeno doprinosite grupi kada je to moguće. Ako vam je plan “spamat” grupu, naš najiskreniji savjet ne činite to, ne budite dosadni jer ekipa će brzo to prepoznati 🙂

 

4. Google My Bussines

Ako za svoj posao imate račun Google My Business (GMB), svoj najnoviji članak možete promovirati putem GMB postova.

Jednostavno se prijavite na svoj GMB račun i idite na Posts> Add Update i napišite svoj post. Uključite sliku i vezu na svoj najnoviji članak. Kada korisnik već pretražuje vašu tvrtku na Google-u, ne samo da će vidjeti podatke o vašoj firmi već može i pregledati vaš najnoviji post potičući tako dodatni promet na vašu web lokaciju, a ujedno je informiran i u toku.

 

 

5. E – mail marketing

E-mail marketing možda zvuči pomalo zastarjelo, pogotovo friškim digitalcima, ali treba znati da je to i dalje vrlo važan kanal za promociju vašeg novog sadržaja. Kvalitetan newsletter još ako dopire do prave publike najbolji je način da ste u stalnom kontaktu sa svojim korisnicima i vjernom publikom. Ako radite kontinuirano i kvalitetno stvarajući svoju vjernu bazu korisnika, ne morate brinuti da će vijest doprijeti do osoba koje zanima što nudite.

 

6. Medium

Medium je platforma koja vam omogućuje oživljavanje starih blog postova kako u svrhu vraćanju aktualnim temama ili pak želite ažurirati neke zastarjele informacije. Blogove mogu objavljivati svi, a kada vam kažemo da je to mjesto gdje dolazi 170 milijuna čitatelja iz cijelog svijeta, povećanje prometa vaše web stranice i bloga je neizbježno.

 

7. Twitter

Twitter je društvena mreža koja od svog osnutka do danas zadržala svoj osnovni koncept komunikacije koji je jednostavan, britak, a ujedno omogućuje izravnu komunikaciju s utjecajnim ljudima i tvrtkama. Teme su zaista raznovrsne, od sporta pa sve do ekologije zato ne ustručavajte se kreirati profil i objavljivati zanimljive materijale, kratko i jasno.

 

8. Pinterest

Iako je na tržištu prisutan već više od 10 godina, Pinterest polako, sigurno i kontinuirano prikuplja vrlo angažiranu publiku pa danas pričamo o 290 milijun aktivnih korisnika mjesečno koji imaju mogućnost pregledavati milijarde pinova na platformi.

Kod Pinteresta sva komunikacija odvija se kroz vizual koji treba biti jasan, sažet s kreativnim fotografijama koji će privući pažnju publike i ujedno ih potaknuti da posjete vašu web stranicu ili pak blog. Ova društvena mreža posebno je zanimljiva za niše poslovanja poput ljepote i zdravlje, event industrije, arhitekture i dizajna, kulinarstva i sličnih. U svakom slučaju jedna društvena mreža koja vas vrlo lako “uvuče”.

 

9. LinkedIn članci

Sve više i više tvrtki prepoznale su prednosti povezivanja kako s korisnicima tako s drugim tvrtkama preko Linkedln mreže, a zbog svoje postojeće mreže na LinkedInu, mnogi su korisnici stvorili snažnu pretplatničku bazu za svoje članke na platformi.

Baš poput Medium-a, LinkedIn vam omogućuje udruživanje postova na blogu na vašem osobnom LinkedIn profilu u formatu članaka.

Korisnici se mogu odlučiti pretplatiti na postove korisnika, što znači da će dobiti obavijest svaki put kad korisnik objavi nešto novo, a ovo je super prednost u odnosu na druge platforme. Nemojte zanemariti opciju Linkedln grupa gdje također možete širiti svijest i “link juice” komentirajući usko vezane teme za vaše poslovanje.

 

10. YouTube

YouTube nije samo platforma za razmjenu video uradaka, već je i tražilica. S 3 milijarde pretraživanja mjesečno, YouTubeov je opseg pretraživanja veći od Binga i Yahooa zajedno.

Bez obzira na vašu nišu, ako nemate kanal na YouTubeu, propustit ćete ključni dio demografske kategorije. Danas možete pokrenuti kanal i prenamijeniti neke od članaka s najboljim učinkom na svom blogu i pretvoriti ih u zanimljive videozapise, zato je preporuka svakako pokušati, jer svi znamo da popularnost videa raste i još nije dosegla vrhunac.

 

Isprobajte, testirajte više opcija, dijelite, promovirajte, igrajte se kreativnošću jer konačnog rješenja nema kao ni publike. Velike promjene se ne događaju preko noći (ok, samo neke 🙂 ), zato posvetite dovoljno vremena kvaliteti i kombiniranju različitog sadržaja kako bi kroz određeno vrijeme našli svoju ciljanu publiku, svoj najuspješniji kanal za promociju kao i taktike koju vaša publika voli kada je vaša niša poslovanja u pitanju. E da, i za više detalja i pojašnjenja slobodno pitaj nas 😉

AUTHOR - Ana Mrdeža