5 najistaknutijih trendova u grafičkom dizajnu
Odlična stvar u trendovima grafičkog dizajna je što smo svako malo svjedoci novih kreativnih prilika za resetiranje, za stvaranje, za nešto novo. S obzirom na izazovna vremena iza nas, osvrnut ćemo se na dizajnerske trendove koje su obilježili protekle 2 godine.
U online svijetu zaključavanje, prisilno zatvaranje trgovina i obrazovnih institucija i tako dalje imalo je ogroman utjecaj. Učenje na daljinu, internetska kupnja i potraga za zabavom, a da ne spominjemo rad od kuće i komunikacijske platforme, zabilježili su brzi rast. Ljudi i tvrtke morali su se prilagoditi brže nego ikad prije, a kao i uvijek u razdobljima dramatičnih promjena, tehnologija i trendovi moraju odražavati potrebe kupaca i boriti se protiv njihovog kuta. Grafički dizajn podrazumijeva pretvaranje uobičajenog u nešto posebno. Pa pogledajte kako dizajneri 2021. utječu na putanju ovog desetljeća. Mogućnosti grafičkog dizajna su neiscrpne. Zbog toga ih moramo pametno koristiti kako bismo pokazali njihove osobine i pružili zapaženu vizualnu priču. Svi oni odražavaju naš tok misli. Dizajneri su bili posebno inspirirani ove godine i puno mozgali jer su na tragu nekih novih umjetnički smjerova i trendova.
3D dizajn
Budimo iskreni, trend 3D dizajna nije baš nov, ali postaje sve maštovitiji i zanimljiviji. 3D se kao alat već dobro pokazao u mnogim sektorima tehnologije i digitalnom svijetu kao izvrstan primjer dizajnerskih trendova koji rastu iz novih mogućnosti koje mogu učiniti. Uspon i rast proširene stvarnosti i virtualne stvarnosti u UI web dizajnu i aplikacijama visokih performansi, povećane brzine interneta i tehnologije, nevjerojatni gotovi softveri – sve ove stvari znače da dizajneri poboljšavaju svoju 3D igru.
U vizualnoj priči ističu se kao temeljni element, raširen preko cijele stranice kao prvo što upada u oči. Ovo nije samo nov i moderni pristup korištenju 3D-a u dizajnu, već je rezultirao snažnim slikama. Popularni zamah bit će usmjeren prema nevjerojatno realističnim, hiper-stvarnim vizualima koji će zamagliti digitalno i fizičko. Kako bismo krenuli zajedno s ovim, predviđamo da će ovi 3D vizualni prikazi biti nevjerojatno dojmljivi, ne samo da budu potisnuti kao sporedni element, već će zauzeti središnje mjesto, čak i dominirati cijelom stranicom. Vrući trend kombiniranja fotografskih slika s ilustrativnim elementima također utječe na 3D. Moderni dizajneri kombiniraju 3D dizajn s fotografijama ili ravnim ilustracijama. Drugi dodaju pokret i animaciju, a sve kako bi se stranica istaknula u odnosu na druge, na konkurenciju.
Dizajn inspiriran prirodom
Ako moramo izdvojiti neku dobru stvar koja je proizašla iz ovog “neopisivog” vremena onda je to definitivno trend koji je ponovo “oživio” i bio stavljen u pravi plan, dizaj inspiriran prirodom. Nikad se više nismo nagledali video uradaka prekrasnih prizora prirode i krajolika iz svih kuteva zemljice naše. Isto tako upotreba fotografije s elementima prirode, zoom pristup detaljima, svi ti vizuali dali su nam priliku da pobjegnemo na tren baš tamo, baš u fotografiju, baš u video. Meke obline, nježni prijelazi i prirodni elementi snimljeni izravno s vanjske strane utisnuti su u naše svakodnevne slike. Boje su postale glatke, prizemljenije. Polako su se pojavile tople nijanse smeđe, zemljane boje, zelena i narančasta, bež, ali i druge lijepe pastelne nijanse.
Dizajneri tako uklapaju ove svjetlosne oblike u koncepte koji možda nisu toliko hrabri, ali zasigurno su moćni i smisleni.
Ilustracije crtića
Ilustracije crtića format su koji zadržava raznolikost, prilagodljiv je, maštovit, ali dodaje razigranost i izaziva osmijeh. Savršeni su za brendiranje koja će “ostati” u glavi korisnika, izvrsno za stvaranje atmosfere za proizvod ili web stranicu. Možete koristiti svoj lik na web stranici, posjetnicama, plakatima, prezentacijskim materijalima, stvarno nema ograničenja. I svi bez iznimke uživaju u crtićima, bez obzira na godine što je i najveća prednost ovog dizajna. Razigrani sadržaj privlači ljude uvijek pričajući jedinstvenu priču na maštovit način. Likovi iz crtića savršeno olakšavaju atmosferu i brzo zabavljaju sve koji ih vide. Istodobno se mogu vrlo usko povezati s markom i postati prva asocijacija na nju.
Geometrijski oblici
Geometrija je provjereni alat u procesu dizajniranja i omogućuje i cjelini i dijelovima da ostanu u oku promatrača. Da istodobno dođu do izražaja. Kvadrat, krug, trokut. Ono što je vrlo korisno je da ovi jednostavni oblici djeluju poput dijelova slagalice. Dok sudjeluju u široj slici, dovoljno su pojednostavljeni da uđu u sklop, gdje postaju građevinski elementi. S druge strane, jednostavnost geometrijskih oblika ne ometa kreativnost. Upravo zato što su mogućnosti njihove uporabe nebrojene, mogu se dobiti svestrani upečatljivi dizajn oblici. Ono što, čak i više, natjera dizajnere da se u svom radu bave geometrijom, jest novi 3D izgled. Pretvara ove oblike u figure tako da je njihova upotreba još uočljivija u dizajnu. Tajna ovog trenda leži u vještini korištenja omjera malih dijelova i velike slike. Dakle, ako znate što činite, igranje geometrijskim oblicima neiscrpan je izvor dobrih ideja.
Tipografija
Slova nisu samo fleksibilna u pogledu oblika, već su se pokazala idealnim za eksperimentiranje i dodavanje novog iskustva riječima. Ne radi se samo o obliku, već i o bojama i teksturama koje su dale takav spoj – pravu revoluciju u igri dizajna. Najsvježija je od svih ideja i puno obećava u novoj godini. Kreatori i kupci, pustite mašti na volju sada kada riječi imaju drugi način prenošenja poruka.
Naravno nemojmo zaboraviti sve ostale aktualne trendove koji nam se “događaju pred nosom” poput retro stila, korištenja simbola i apstrakcija, dizajn inspiriran optičkim iluzijama i jasnim jednostavnim porukama i brojnim drugima. Svijet grafičkog dizajna svijet je koji bilježi rast bez presedana, svijet u kojem ako želite biti na vrhu morate nastaviti pratiti što se zbiva oko vas offline i online.
Ukusi se mijenjaju, tehnologija se kreće naprijed, zato ovi vrhunski dizajnerski trendovi iz 2021. godine ovdje su kako bi vas možda nadahnuli, vodili u pravom smjeru, stvarali nova mišljenja, omogućili prostor za diskusiju i različite stavove. Sve je na vama zato razvijajte ove trendove ili stvarajte nove – na vama je!