Dizajn materijala poslovne komunikacije za Cognita Rab
Category
vizualni identitetAbout This Project
Dizajn materijala poslovne komunikacije za Cognita Rab
Za Cognita Rab, čija je osnovna djelatnost usmjerena na kognitivni razvoj djece i fizikalnu terapiju osoba kojima je pogođen neurološki sustav, izradili smo logotip i kreirali primarna sredstva komunikacije. Klijentica je imala svoju viziju logotipa te nam je dostavila skicu koja predstavlja mrežu u obliku ljudskog mozga. Smatrala je da bi takav simbol logotipa idealno predstavljao njenu djelatnost. Naš je zadatak bio osmisliti boje vizualnog identiteta, odgovarajuću tipografiju te sve zajedno uobličiti u upečatljiv logotip.
Klijentici je također bio potreban i dizajn posjetnica (vizitki), e-potpisa, memoranduma i naljepnice za ulazna vrata kabineta.
Kod odabira boja logotipa odlučili smo se za gradaciju boje od žute prema zelenoj i plavoj. Takvom igrom boja dobili smo dinamiku koja simbolizira aktiviranje moždanih sinapsi i razvoj ili obnovu neuroloških funkcija mozga koju se postiže radnom terapijom. Ujedno smo kombinirali boje koje vrlo lako povezujemo s klijentovom djelatnošću, poput žute čiju upotrebu nerijetko povezujemo s razmišljanjem i “prosvijetljenjem” te plave boje koja predstavlja snagu (u ovom slučaju mentalnu), stabilnost i povjerenje te pruža mir i opuštajuću notu.
Upravo kombinacijom žute i plave nastaje zelena boja koja predstavlja život. U ovom slučaju zelena boja predstavlja novi život za pacijente koji počinje terapijom nakon što su prethodno doživjeli moždani udar, bolest ili drugi oblik oštećenja mozga. Obzirom da klijentica radi i s djecom, željeli smo da logotip bude zaigran, topao i privlačan djeci što smo upravo postigli kombinacijom odabranih boja.
Za tipografiju smo se odlučili za jednostavan, neserifni font. Cilj je bio postići moderan i minimalistički dojam logotipa, ali istovremeno zadržati toplinu i pristupačnost, što su poželjne karakteristike svakog terapeuta.
Dizajn materijala poslovne komunikacije
Nakon što smo zgotovili i s klijenticom potvrdili logotip, krenuli smo u daljnji dizajn materijala poslovne komunikacije gdje smo novi i moderan vizualni identitet aplicirali na posjetnice, memorandum, e-potpis i naljepnicu za ulazna vrata. Svi materijali odišu ozbiljnošću i profesionalnošću, ali zadržavaju jednu opuštenu i zabavnu notu. Tko god se susretne s vizualnim identitetom i komunikacijskim materijalima naše klijentice, dobit će dojam da se radi o kvalitetnom i pouzdanom terapeutu kojem je iskreno stalo do dobrobiti njenih pacijenata.
Bio je to jedan zabavan i simpatično “pametan” projekt u kojem smo uživali. A što vaše “moždane vijuge” kažu na naš rad kao i na prethodne, slobodno nam pišite 🙂