Osmišljavanje koncepta i izrada web stranice za telekom Fibernet
Category
web designAbout This Project
Osmišljavanje koncepta i izrada web stranice za telekom Fibernet
Prije nekoliko mjeseci opisali smo projekt izrade vizualnog identiteta za podbrend Fibernet klijenta Fenice telekom grupa. Fibernet pruža telekom usluge najnovije generacije koje se baziraju na najsuvremenijoj tehnologiji – optičkoj infrastrukturi. Cilj projekta je bio približiti usluge interneta, televizije ili telefona koje klijent nudi za privatne i poslovne korisnike te na jasan i transparentan način dočarati glavne karakteristike i specifičnosti klijenta, ostvariti prepoznatljivost brenda te ga ujedno približiti svim generacijama potrošača na ruralnim područjima Primorsko-goranske i Istarske županije. Više o projektu možeš pročitati ovdje. Prirodno, sljedeći korak je bio izrada moderne, funkcionalne i atraktivne web stranice.
Proces – izrada web stranice za telekom Fibernet
Prvi koraci procesa izrade podrazumijevali su prikupljanje sadržaja klijenta kako bi mogli osmisliti koncept i arhitekturu web stranice. Tektualni sadržaj smo potom uredili, proširili i optimizirali kako bi osigurali što bolje pozicioniranje web stranice u internet tražilicama. Kako bi ostvarili neposrednost te bliskost s korisnicima, obraćamo im se u prvom licu jednine. Tekstualni sadržaj je pripremljen na način da bude lako čitljiv, jednostavan i razumljiv za sve korisnike, neovisno o njihovoj dobi ili upućenosti u ponuđene usluge.
Nakon što smo usuglasili sadržaj s klijentom, pozabavili smo se odabirom prikladnih fotografija i videa za koje smo smatrali da će pružiti dinamičnost i živost samoj web stranici te pomoći optimalnoj prezentaciji sadržaja. Ponudu je trebalo približiti svim generacijama, od najmlađih do najstarijih te se kroz cijelu stranicu protežu fotografije i kratki video klipovi sa sudionicima svih dobnih skupina. Fotografije i video klipovi su veseli, šareni i razigrani te se savršeno uklapaju u koncept brenda Fibernet. Ono što je zajedničko procesu izrade vizualnog identiteta i sada web stranice su upravo žive boje kojima smo nastojali naglasiti toplinu i otvoreni pristup korisnicima te naravno, dati do znanja da se radi o vrhunskoj kvaliteti usluge s vrlo jednostavnom navigacijom za korisnika kako bi priuštili zanimljivo, dinamično i kvalitetno korisničko iskustvo (UX – user experience) dok pretražuje ponudu web stranice.
Vizualni identitet
Ružičastom bojom predstavljamo mladost i nježnost dok tirkiznom bojom postižemo smirenost, svježinu i prijateljski pristup. Ljubičasta boja kao predstavnik kvalitete, kreativnosti i predanosti savršeno se uklopila u poruku koju želimo poslati. Za simbol Fibernet logotipa poslužila nam je glavna misija našeg klijenta: zadovoljan korisnik, a svjesni smo da je preduvjet za to otvorena, transparentna i iskrena komunikacija koju simbolizira forma otvorenih “chat” prozorčića. Upravo ti “prozorčići” savršeno su se uklopili kao pozadina za prikaz svih paketa što se protežu na svim pojedinačnim podstranicama ponude.
Željeli smo postići da web stranica dočarava visoku kvalitetu usluge s jedne strane, dok s druge strane je dopadljiva i pruža potpune informacije i pregledenost korištenjem određenih elementa poput “CTA buttona” (gumb poziv-na-akciju) koji će jednim klikom korisnika odvesti na uslugu za koju je zainteresiran. Ujedno, jedan od ključnih faktora bila je brzina otvaranja same stranice o čemu ovisi i sama pozicija na tražilici kao i korisničko iskustvo, kako potencijalni klijent ne bi napustio stranicu i okrenuo se konkurenciji u ključnom trenutku traganja za informacijom ili ponudom.
Kako bi osigurali transparentne informacije te ujedno smanjili suvišnu komunikaciju korisnika sa službom za korisnike vezano za osnovnu ponudu, pakete i cijene, osim što smo detaljno sve objasnili sadržajem, dodali smo i kalkulator ponude. Na taj način korisnik na vrlo jednostavan i brz način može samostalno složiti paket usluga koje su mu potrebne, od osnovnih do svih dodatnih opcija kojima Fibernet ponuda raspolaže i odmah saznati ukupnu mjesečnu cijenu takvog paketa. Tako odabrani paket jednostavno šalje direktno službi za korisnike te mu se djelatnik povratno javi u najkraćem mogućem roku.
SEO optimizacija
Posljednji korak prije lansiranja web stranice je definiranje i postavljanje svih parametara za SEO optimizaciju koja je potrebna kako bi se stranica što brže i bolje organski pozicionirala, a samim time i osigurala što više posjetitelja. Dat ćemo joj malo vremena, no uskoro očekujemo odlične pozicije pri relevantnim pretragama u internet tražilicama.
Na obostrano zadovoljstvo priveli smo još jedan zanimljiv projekt kraju. U kratkom roku uspjeli smo ispuniti vlastite ciljeve prilikom izrada web stranice za telekom Fibernet kao i još važnije klijentove želje i očekivanja. Svoje dojmove slobodno podijelite s nama, a do tad uživajte u pregledu našeg najnovijeg projekta. 🙂
Web stranicu možete pogledati klikom na:
FIBERNET