Kreiranje vizualnog identiteta za Fibernet
Category
vizualni identitetAbout This Project
Kreiranje i izrada vizualnog identiteta za Fibernet
Za našeg uvijek dobro raspoloženog klijenta Fenice telekom grupu, potrebno je bilo kreiranje vizualnog identiteta za njihov podbrend Fibernet kako bi osvojili novo, specifično tržište telekomunikacijskih usluga u ruralnim područjima i došli do velikog broja zadovoljnih korisnika.
Cilj je bio na jasan i transparentan način dočarati glavne karakteristike i specifičnosti klijenta, ostvariti prepoznatljivost brenda te ga ujedno približiti svim generacijama potrošača.
Fibernet nudi usluge najnovije generacije koje se baziraju na najsuvremenijoj tehnologiji – optičkoj infrastrukturi. Stoga smo željeli da logotip ima odmak od tradicionalnog, drugačiji, topliji i personalizirani pristup, pri tom ostavljajući snažan i samouvjeren dojam, naglašavajući Fibernetovu orijentiranost na zadovoljstvo korisnika usluge.
Kako bi dobili dojam mekoće i pristupačnosti odlučili smo se za za tipografiju Helvetica i to mala slova.
Izbjegavajući veliko početno slovo nastojali smo korisnicima dati do znanja da Fibernet ne pati od forme već je prilagodljiv svojim postojećim i potencijalnim novim klijentima.
Simbol logotipa
Za simbol Fibernet logotipa poslužila nam je glavna misija našeg klijenta: zadovoljan korisnik, a svjesni smo da je preduvjet za to otvorena, transparentna i iskrena komunikacija koju simbolizira forma otvorenih “chat” prozorčića.
Jedan od prozorčića predstavlja korisnika, dok drugi prikazuje Fibernet korisničku podršku. Dvostruko značenje simbola logotipa dobili smo stapanjem dva prozorčića čime se formira se i treće polje, odnosno treći prozorčić što simbolizira cjelovitu Fibernet ponudu, triple-pay uslugu: telefon, internet i televizija.
Posebnu pažnju posvetili smo odabiru boja simbola kojom smo htjeli naglasiti toplinu i otvoreni pristup korisnicima te naravno, dati do znanja da se radi o vrhunskoj kvaliteti usluge. Ružičastom bojom predstavljamo mladost i nježnost dok
tirkiznom bojom postižemo smirenost, svježinu i prijateljski pristup. Ljubičasta boja kao predstavnik kvalitete, kreativnosti i predanosti savršeno se uklopila u poruku vizualnog identiteta.
Natpis i simbol logotipa skladno se nadopunjuju te tvore snažan ali istovremeno i razigran logotip, vrlo dopadljiv koji na najbolji način predstavlja sve vrijednosti na kojima se Fibernet zasniva (što nam je na našu sreću i zadovoljstvo klijent potvrdio 😊).
Nakon dovršetka logotipa, kreiranje vizualnog identiteta smo nastavili dizajnom ostalih materijala poput posjetnica, kuverti, memoranduma i e-potpisa. Kod svih materijala cilj je bio postići svjež, moderan i upadljiv dizajn uz snažan odmak od tradicionalnog.
Dizajn promotivnog letka
Nakon prvog i najvažnijeg koraka koji se sastoji od izrade logotipa te dizajna primarnih sredstava komunikacije, krenuli smo u kreiranje i izradu promotivnog letka za specifično tržište, u ovom slučaju riječ je o ruralnim lokacijama Istre i Gorskog kotra.
Koncept i dizajn letka osmislili smo da na najbolji način prezentira poruku brenda, skrene pozornost na promotivnu akciju te informira o usluzi koja je u ponudi na jasan, atraktivan i sažet način.
Kroz dimenzije obostranog letka formata A5 provlačili smo boje i stil komunikacije kojima smo se vodili pri samoj izradi logotipa te koristili izričaj koji je zamišljen vizualnim identitetom.
Iskreno smo uživali u stvaranju kompletnog vizualnog identiteta za našeg klijenta koji je prije svega zajednički produkt odlične suradnje s angažiranim i pristupačnim klijentom. Rado bi preporučili našeg dragog klijenta svima, ali ga ipak čuvamo samo za sebe. 😉
Sada nam slijedi izrada web stranice zato pratite nas i dalje!
Pogledajte naše ostale radove:
Portfolio