Izrada vizualnog identiteta – Sudski tumač i prevoditelj TGB
Category
vizualni identitetAbout This Project
Izrada vizualnog identiteta – Sudski tumač i prevoditelj TGB
Naša klijentica Tihana Gržetić Beljan, stalni sudski tumač za engleski jezik, izrazila je želju da joj osmislimo i kreiramo vizualni identitet od logotipa do primarnih sredstava komunikacije kako bi nakon dugogodišnjeg iskustva u prevođenju i lektoriranju mogla predstaviti svoje usluge na najbolji mogući način, offline & online. Nakon što smo upoznali Tihanu i saslušali njene želje krenuli smo s osmišljavanjem logotipa.
S obzirom na to da se radi o prilično ozbiljnijoj djelatnosti, s jasno propisanim i strukturiranim pravilima, htjeli smo objediniti Tihanin karakter i struku. Cilj nam je bio da logotip bude jednostavnih, jasnih linija, a opet snažan i upečatljiv. Za simbol logotipa odlučili smo se poigrati s inicijalima klijentice kako bi dobili atraktivan monogram. Znak logotipa stoga se sastoji od stiliziranih slova “T”, “G” i “B” izvedenih u jednom potezu.
U prvom koraku je bilo najvažnije odabrati kombinaciju primarnih boja koje su međusobno komplementarne, a istovremeno savršeno dočaravaju Tihanin brend. Nijansom boje pudera željeli smo istaknuti eleganciju, pristupačnost, blagu razigranost, iskrenost i naravno dati dozu ženstvenosti koja savršeno pristaje našoj klijentici Tihani. To je boja koja prikazuje ljudsku komponentu njenog poslovanja. Tamno plavom bojom htjeli smo dočarati pouzdanost, sigurnost, profesionalnost kao važne aspekte u poslu koji obavlja kao stalni sudski tumač i prevoditelj. To je boja koja prikazuje stručnu komponentu njenog poslovanja.
Tipografija logotipa za koji smo se odlučili je Museo Sans uz korištenje različitih rezova spomenute tipografije. S obzirom da je simbol logotipa monogram izveden iz inicijala naše klijentice, TGB, uz ovu tipografiju čiste forme i oblih linija, savršeno objedinjuje karakter klijentice i posao koji obavlja. Nakon izrade logotipa, novi i moderan vizualni identitet aplicirali smo na ostale poslovne dokumente poput vizitki, memoranduma i e-potpisa. Za sve materijale bilo je važno da zadržimo čist i jednostavan izričaj, uz neizostavnu dozu originalnosti.
Uz obostrano zadovoljstvo prvim dijelom kreiranja identiteta, dogovor je pao za sljedeći korak; izradu web stranice kako bi naša Tihana na najefikasniji način ponudila širok spektar svojih usluga svima koji pretražuju i potražuju. Uskoro donosimo i kako je protekao proces izrade web stranice, a do tada slobodno “škicnite” naše prijašnje radove 😉
Pogledajte naše ostale radove:
Portfolio