Vizualni identitet za telekom operatera Fenice
Category
grafički dizajn, vizualni identitetAbout This Project
Dizajn vizualnog identiteta za telekom operatera Fenice
Nakon što smo za Fenice telekom grupu izradili vizualni identitet i web stranicu za njihov podbrend Fibernet, klijent se odlučio za redizajn vizualnog identiteta svojeg krovnog brenda, odnosno tvrtke. Nakon dugo godina uspješnog poslovanja pod starim logotipom, sazrijelo je vrijeme za redizajn u skladu sa suvremenim trendovima. Naš je zadatak bio dizajn vizualnog identiteta za telekom operatera Fenice koji će zadržati određene poveznice sa starim vizualnim identitetom.
Radi prethodne uspješnje suradnje, klijent je imao potpuno povjerenje u nas te nas nije ograničavao na bilo koji način. Bez obzira na to, bila je evidentna njihova emocionalna povezanost s logotipom pod kojim su izgradili poslovanje svoje tvrtke. Stoga smo željeli honorirati sve te uspjehe i tradiciju, te redizajnom vizualnog identiteta postići svojevrsnu evoluciju i napredak u vizualnom smislu, na sličan način kako je i njihova usluga i tehnologija na kojoj se zasniva, napredovala tokom godina.
Novi vizualni identitet Fenice telekom grupe odlikuje moderan, ali svevremenski dizajn. Tipografija logotipa je čista i jednostavna. Korištena su isključivo velika slova, kako bi naglasili ozbiljnost i orijentiranost na poslovne korisnike. Sva pisma su neserifna jer se radi o modernim uslugama i naprednoj tehnologiji. Slova su horizontalno izdužena što daje dojam stabilnosti, ali isto tako i dinamike (aktivno kretanje tvrtke prema naprijed) koja je dodatno naglašena povećanjem razmaka među slovima prvog, “glavnog” dijela naziva.
Drugi dio naziva tvrtke pomaknut je u drugi red kako bi se dobila skladna kompozicija te kako bi se naglasio glavni dio naziva “Fenice”. Prisutna je igra s veličinom fontova, pri čemu je originalni dio naziva u znatno većem fontu, dok je opisni dio u manjem fontu te na svojevrsni način igra ulogu “taglinea” logotipa.
Simbol i boje logotipa
Simbol logotipa predstavlja s jedne strane apstraktnu reinterpretaciju feniksa, što je značenje riječi Fenice. S druge strane predstavlja tri kategorije usluga koje Fenice telekom grupa osigurava partnerima (pristup internetu, govorne usluge te najmoderniju infrastrukturu), a s treće strane simbolizira tri crte wi-fi signala, odnosno jaku i pouzdanu uslugu.
Kad su u pitanju primarne boje vizualnog identiteta, kombinacija crne i crvene boje zadržana je kao poveznica sa starim vizualnim identitetom, što znači da se Fenice telekom grupa ne odriče svojih početaka već jednostavno evoluira i napreduje. Ove dvije boje odlično se slažu i nadopunjuju te utjelovljuju i predstavljaju karakteristike tvrtke.
Crna boja odražava profesionalnost, sigurnost, pouzdanost, odlučnost i ozbiljnost. Savršena je za telekom tvrtku koja je orijentirana na poslovne, korporativne korisnike koji upravo očekuju navedene kvalitete i karakteristike od svojeg telekom partnera.
Crvena boja s druge strane izaziva snažne emocije. Predstavlja snagu, strast, energiju i hrabrost. Snažno angažira i potiče na akciju. Ona u predloženom vizualnom identitetu predstavlja ambiciju FTG da neprestano napreduje, gradi i raste. Isto tako crvena boja je poveznica sa značenjem naziva tvrtke Fenice. Obzirom da je feniks vatrena ptica, crvena je prirodan odabir. Kako crvenu boju nije dobro koristiti u prevelikim količinama, aplikaciju je zadržana samo na simbolu logotipa.
Kombinacija natpisa u dva reda i simbol logotipa tvore kompaktnu cjelinu te formiraju elegantan, moderan i upečatljiv logotip koji je istovremeno i klasičan i moderan te na pravi način utjelovljuje poslovnu filozofiju i vrijednosti na kojima se temelji Fenice telekom grupa.
Dizajn primarnih sredstava poslovne komunikacije
Nakon usluglašavanja novog logotipa s klijentom, sljedeća faza projekta je bila izrada, odnosno dizajn materijala poslovne komunikacije. Novi dizajn vizualnog identiteta za telekom operatera Fenice aplicirali smo na poslovne posjetnice, memorandum, e-potpis i poslovnu mapu. Svi materijali odišu jednostavnošću i profesionalnošću, ali su istovremeno vrlo atraktivni i ističu se zahvaljujući upadljivoj crvenoj boji i simbolu logotipa.
Nakon što smo uspješno okončali dizajn vizualnog identiteta za telekom operatera Fenice, sljedeći korak je izrada nove web stranice, stoga pratite nas i dalje.
A ako vas zanima kako izgleda vizualni identitet koji smo izradili za njihov podbrend Fibernet, to možete škicnuti ovdje:
Fibernet