Beyond - radionica
Osmisli smo i izradili kompletan vizualni identitet u kojem prevladava plava boja kao nositelj identiteta u kontekstu sporta i turizma, a u ovom slučaju konotira na nebo gdje nema granica.
beyond, vizualni identitet, radionica, dtp, grafički dizajn,
8261
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-8261,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Beyond

kategorija

vizualni identitet

o projektu

“Biciklizam. Avantura. Hedonizam.” slogan je i životna filozofija naših klijenata iz agencije Beyond koji organiziraju luksuzne biciklističke ture, izlete i aktivan odmor.

Osmisli smo i izradili kompletan vizualni identitet u kojem prevladava plava boja kao nositelj identiteta u kontekstu sporta i turizma, a u ovom slučaju konotira na nebo gdje nema granica.

Logotip je u cjelosti sastavljen iz tipografskog djela koji oblikom asocira na gibanje i dinamiku. Mala pisana slova stiliziranom obliku daju notu ekskluzivnosti, a plava boja uz nebo simbolizira i povjerenje, sigurnost i snagu. Svi navedeni atributi predstavljaju Beyond kao područje neograničenih mogućnosti.