Redizajn logotipa Dimšo
Category
vizualni identitetAbout This Project
Redizajn logotipa Dimšo
Zadatak je bio za tvrtku DIMŠO d.o.o. napraviti redizajn logotipa koji će reflektirati novo doba za tvrtku i promjene koje su nastupile, uz zadržavanje poveznice s njihovim počecima.
Djelatnost tvrtke Dimšo je montaža i sanacija dimovoda, razne vrste zahtjevnih čišćenja (kemijsko, industrijsko, mehaničko), prodaja peleta i prijevoz. Obzirom da je od osnutka tvrtka najviše bila vezana za usluge povezane s dimovodnim sustavima od kuda potječe i naziv, odlučili smo logotipom dodatno naglasiti njihovu tradiciju.
Znak (simbol) logotipa tvori stilizirano slovo d (incijal tvrtke) koje predstavlja dimovodne cijevi i dimnjak, zaokruženo u štit. Štit simbolizira njihovu glavnu ulogu da svojim kvalitetnim i predanim radom pružaju klijentima pomoć, zaštitu i rješenje raznih problema i poteškoća.
Naziv tvrtke izveden je dizajniranom tipografijom za moderan, čist, nenametljiv, ali snažan dojam.
Zadržali smo postojeće boje kao poveznicu i kontinuitet vizualnog identiteta. Crna i crvena boja odlično se nadopunjuju i tvore upadljivu kombinaciju. Crvena predstavlja snagu, hrabrost, energiju, a crna autoritet i stabilnost.
Slogan “saniranje, čišćenje i održavanje” služi za transparentnost, kako bi svima koji se po prvi put susreću s tvrtkom, već na prvi pogled bilo jasno koje su njihove djelatnosti. Odlučili smo ga izvesti velikim slovima fonta Geometria koja se odlično nadopunjuje s tipografijom logotipa. Slogan obogaćuje logotip Dimšo te mu daje jednu dodatnu dimenziju.
Odabrana kombinacija znaka, logotipa i boja odražava energičnost, dinamičnost, stabilnost, ozbiljnost i stručnost tvrtke i njenih zaposlenika.
Kompozicija logotipa predstavlja konzistentnost i kompaktnost u idejnom smislu, a simbolički sugerira profesionalnu i stručnu uslugu. Cjelokupni dojam logotipa estetski je snažan, upečatljiv i jasan.
Pogledajte naše ostale radove: