Dizajn promotivnih materijala za Hotel Ora | radionica
Klijent Hotel Ora iz Splita povjerio nam je super cool zadatak izraditi dizajn promotivnih materijala za njihov objekt. Hotelu Ora bili su potrebni brošura i fact sheet kojima bi se predstavili na sajmu u Londonu i koje bi davali gostima u hotelu radi lakšeg informiranja o njihovoj ponudi.
Dizajn promotivnih materijala
12569
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-12569,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Dizajn promotivnih materijala za Hotel Ora

Category

grafički dizajn

About This Project

Dizajn promotivnih materijala za Hotel Ora

 

Klijent Hotel Ora iz Splita povjerio nam je super cool zadatak izraditi dizajn promotivnih materijala za njihov objekt. Ovaj luksuzni city hotel koji se nalazi u neposrednoj blizini centra Splita i radi kroz cijelu godinu, pružit će vam sve potrebno za ugodan boravak. Budući da se u sklopu hotela nalazi i potpuno opremljena kongresna dvorana, idealan je odabir i za domaće poslovnjake i turiste željne opuštanja i uživanja.

 

Hotelu Ora bili su potrebni dizajn brošure i fact sheet kojima bi se predstavili na sajmu u Londonu i koje bi davali gostima u hotelu radi lakšeg informiranja o njihovoj ponudi. Sajam u Londonu jedan je od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova, stoga je bilo važno izraditi promotivne materijale koji bi Hotel Ora, Split i Hrvatsku predstavili u najboljem svjetlu.

 

Cilj nam je bio izraditi moderan i atraktivan materijal koji dočarava luksuz i udobnost hotela te pristupačnost i posvećenost osoblja koje je uvijek na raspolaganju gostima. Kako bi to postigli, odlučili smo se za kombinaciju crne, bijele i zlatne boje. Crna boja ukazuje na sofisticiranost, ozbiljnost i otmjenost, dok zlatna predstavlja bogatstvo, vrijednost i prosperitet. Bijela boja odražava čistoću, organiziranost i jednostavnost.

 

Osim samog Hotela Ora, u brošuri predstavljamo grad Split i okolne atrakcije Hrvatske. Naime, od strane menadžmenta hotela zamijećeno da su gosti prilikom boravka zainteresirani za izlete i razgledavanje okolice.

 

Pri izradi brošure za naslovnicu smo koristili zlatni foliotisak na crnoj podlozi i uz sjajnu plastifikaciju što nam je dalo željeni luksuzni dojam. Odlučili smo naglasak staviti na fotografije kao najbolji način za dočarati prestiž, moderan interijer i bogatu gastronomsku ponudu hotela. Sjajan papir u unutrašnjosti doprinosi profinjenosti i naglašava bogatsvo boja na fotografijama. Kombinacijom fotografija različitih veličina izbjegli smo jednoličnost i ostvarili fluidan, atraktivan i dinamičan izgled brošure.

 

Fact sheet, dimenzija A4, zamislili smo kao dvostrani letak. Na njemu se nalaze sve najvažnije karakteristike Hotela Ora i okolice. Koristili smo sličan koncept dizajna kao za brošuru, kombinaciju istih boja te tisak na istom kvalitetnom papiru. Tako smo dobili jednoobraznost promotivnih materijala te pridonosimo postojanoj izgradnji brenda Hotela Ora.

 

Na klijentovo, a i naše zadovoljstvo, izradili smo dizajn promotivnih materijala koji privlači pažnju, odiše luksuznošću te jača brend. Također, na indirektan način podupire klijentovu misiju da gostima ne budu tek hotel, već drugi dom.

 

Pogledajte naše ostale radove:

 

Portfolio