Snapchat društvena mreža stvorena za tvoj brend! | radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
12083
post-template-default,single,single-post,postid-12083,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

snapchat drustvena mreza

Snapchat društvena mreža stvorena za tvoj brend!

  |   društvene mreže

Već neko vrijeme svjetske kompanije aktivno i uspješno koriste Snapchat društvenu mrežu. Prepoznale su potencijal te ulažu u oglašavanje na Snapchatu. 

 

No, na koji način ti možeš koristiti ovu društvenu mrežu za svoje poslovanje i jednako kao i neke svjetske kompanije biti uspješno povezan sa svojom publikom?

 

Poveži se sa svojom publikom uz Snapchat

Znaš i po sebi da je uvijek zanimljivo škicnuti kako izgleda nešto iza scene. Na primjer, poznate robne marke koriste Snapchat prilikom sudjelovanja na ekskluzivnim revijama, party-ima, izložbama i na taj način se povezuju sa svojom ciljnom skupinom. 

Zato dopusti korisnicima da zavire u tvoj običan dan na poslu, uhvati neki zanimljivi trenutak i podjeli ga s njima. Ako već postoji mogućnost da možeš snimati u stvarnom vremenu i odmah to objaviti, zašto to onda ne i iskoristiti da se približiš ciljnoj skupini? 😉

 

Neka tvoji Snapchat followeri budu prvi koji će vidjeti tvoj novi proizvod ili uslugu

Od samog početka, Snapchat je bio na glasu kao vrlo privatna i intimna društvena mreža. To bi značilo da, za razliku od Facebooka, Instagrama ili Twittera, postovi (odnosno slike i videi) odašilju puno direktniju, personaliziraniju poruku publici. Čak se može poistovjetiti s Newsletterima, gdje možeš zapravo i ti zaroniti u svijet ciljne skupine i ponuditi im ono za čime oni imaju potrebu. Zbog toga je Snapchat savršena aplikacija za pružanje followerima pristup eksluzivnim sadržajima i najavama. Što više djeluješ na osobnoj razini to ćeš stvoriti jaču vezu s followerima.

 

Iskoristi Snapchat i obavijesti followere o najnovijim popustima i sniženjima

Ponudi publici sa Snapchata, popust samo za njih uz određeno vremensko ograničenje. Na primjer, samo danas uz kod “snapchat” imate popust na našem webshopu. Ili na primjer “Ostalo je još samo 10 komada, eskluzivni popust uz kod”. Na taj način odašilješ svojim followerima da brineš za njih te da im želiš ponuditi dodatnu vrijednost i zadovoljstvo. Na taj način jačaš lojalnost i međusobnu povezanost. 

 

Organiziraj Snapchat natjecanja

Još jedna ideja kako se povezati sa publikom na Snapchatu je da organiziraš Snapchat natjecanje! Organiziraj natjecanja i angažiraj publiku, a za uzvrat im ponudi neku nagradu. Animiraj ih na šaljiv i zanimljiv način, a smijeha i zabave sigurno neće faliti!

 

Poveži se s Snapchat influencerom, promoviraj svoj brend!

Mnogo influencera ima dovoljnu količinu followera, a izborom pravog proširiti ćeš svoju publiku i doprijeti do mnogo novih. Sve više o influencerima pročitaj na linku.

 

Poticanje angažmana s Snapchat geofilterima

Geofilteri su se pokazali vrlo učinkoviti kod novih brendova. Već znamo da su to male grafike koje se pojavljuju kada su korisnici na određenim lokacijama i po izboru odaberu tvoj geofilter i tako uređenu fotku podjele sa svojim followerima. Vrlo zanimljiv vid promocije, isprobaj!

 

 

Snapchat je zaista kreativna društvena mreža, puna potencijala za oglašavanje. Obrati pozornost na sljedeće i poduzmi ove korake za potpuno djelovanje na ovoj društvenoj mreži:

 

+ Povećaj prisutnost na društvenim mrežama

+ Izgradi svijest o brandu

+ Dijeli važna ažuriranja i ekskluzivni sadržaj

+ Dijeli kupone i nagradne igre

+ Izradi Geofiltere

+ Poveži se s Influencerom

 

 

3,2,1, kreni u kreativni svijet Snapchata! 

 

 

*Kontaktiraj nas i saznaj je li Snapchat društvena mreža ona “nit” koja je nedostajala u oglašavanju tvog brenda!

AUTHOR - Daria Mamić

Daria je vesela i pozitivna osoba, uvijek željna novih iskustava. Po završetku studija rodila se ljubav prema marketingu, osobito prema digitalnom svijetu. Voli upoznavati nove ljude, kulture i običaje pa često hvata prilike za nova putovanja.