SNAPCHAT - Nova (r)evolucija u oglašavanju? - radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
9140
post-template-default,single,single-post,postid-9140,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Snapchat

SNAPCHAT – Nova (r)evolucija u oglašavanju?

  |   društvene mreže

Možda ste već čuli za Snapchat ali niste bili sigurni o čemu se točno radi. Ne, to nije nešto što koriste isključivo mladi i da, može vam koristiti u promociji vašeg brenda! 😉 U nastavku saznajte koje su njegove prednosti…

 

ŠTO JE SNAPCHAT?

 

Snapchat je zapravo mobilna aplikacija, društvena mreža i najpopularnija platforma za dijeljenje vizualnog sadržaja (fotografija, videa, tekstova i crteža). Komunikacija i razmjena podataka odvija se brzo, prateći moto današnjih generacija: Živi sada i u trenutku, pruži mi informaciju koja mi je potrebna, no daj mi je odmah, bez okolišanja…

 

Ono što ga izdvaja od ostalih servisa je da fotografije koje se šalju, nestaju zauvijek nakon par sekundi. No postoji opcija “My Story” koja omogućava da “snapove” dodate u kategoriju Story, te na taj način omogućite vašim Snapchat prijateljima da pregledavaju vaš snap kroz 24h, nakon čega on netragom nestaje. 😉

 

TKO GA KORISTI?

 

Snapchat je na glasu kao društvena mreža za tinejđere kojoj većina ne pristupa ozbiljno. No to je daleko od istine s obzirom da u SAD-u, čak 41% korisnika u dobi od 18-34 godine koristi Snapchat. Također ga koriste svjetski brendovi za svoju promociju i informiranje, kako bi doprijeli do korisnika na kreativan i inovativan način.

 

U Hrvatskoj je također provedeno istraživanje među mlađom populacijom te sve više mladih kao omiljenu društvenu mrežu stavlja Snapchat ispred Instagrama i Facebooka. Zbog sve češće prisutnosti roditelja na ostalim društvenim mrežama, mladi u potrazi za slobodom, svoje društveno skrovište pronašli su upravo na ovoj mreži. Točna informacije o broju korisnika Snapchata u Hrvatskoj trebala bi uskoro biti dostupna javnosti.

 

KAKO VAMA MOŽE KORISTITI?

 

Snapchat oglašavanje

 

Smatrate da nudite proizvod ili uslugu koja bi bila zanimljiva i mlađoj populaciji? Onda je Snapchat savršena mreža za vaš brend! 🙂

 

No oglašavanje na Snapchatu zahtjeva potpuno drukčiji pristup od onoga na koji ste navikli. Nema dugih opisa proizvoda, morate biti jasni, sažeti i prije svega – vizualno kreativni. Jedno od glavnih obilježja Snapchata je također korištenje zanimljivih i šaljivih filtera, stoga ako želite doprijeti do mlađe publike, morate igrati po pravilima ove zabavne društvene mreže.

 

Snap oglasi nude mogućnost video oglašavanja u kategoriji “Discover” u trajanju od 10 sekundi s opcijom dodavanja interaktivnih elemenata. Korisnicima možete pružiti mogućnost pregledavanja (swipe-anja) dodatnog sadržaja. U dodatnom sadržaju može se nalaziti cijela verzija videa, članak, mobilna web stranica i drugo.

 

Ono što je zanimljivo kod Snap oglasa je da je <swipe up rate> pet puta veća od prosječnog “click trough rate” na ostalim platformama. Drugim riječima, korisnici Snapchata nakon što su odgledali oglas, 5 puta češće kliknu na prikazani oglas na Snapchatu, nego što to čine na drugim platformama.

 

Sponzorirani Geofilteri na zahtjev

Geofilteri su izvrstan način da promovirate određenu lokaciju, događaj, event, a prije nekoliko dana, Snapchat je u javnost pustio alat koji pruža mogućnost samostalnog kreiranja dizajna vaših geofiltera, za koji vam više ne treba software za uređivanje fotografija.

 

Cijena filtera kreće se oko 5$ za primjerice event na manjoj geografskoj lokaciji. Geofilteri pružaju mogućnost posjetiteljima vašeg eventa da nakon što “okinu” snap na vašoj lokaciji, imaju ga mogućnost ukrasiti vašim geofilterom što jača brand awareness. Nažalost trenutno u Hrvatskoj nije dostupna ova mogućnost, no trebamo se još samo malo strpiti. 🙂

 

Snapchat nudi zaista brojne mogućnosti, svakodnevno unaprijeđuju platformu, te se trude poboljšati doživljaj za neke nove klince i neke nove oglašivače. 🙂

 

Nemojte se ustručavati biti prvi, u Hrvatskoj još uvijek nema velike konkurencije u oglašavanju preko Snapchata stoga je upravo sada idealno vrijeme da ugrabite svoj Snap tržišnog kolača. 😉

 

Ako smo vas uspjeli zaintrigirati, javite nam se i zajedno ćemo smisliti najbolji način za promociju vašeg brenda s kojim ćete biti korak ispred svih! 😉

 

Iskoristite svaku sekundu, svaku priliku, iskoristite Snapchat…
 
Pogledajte neke od naših projekata na linku:

Portfolio

AUTHOR - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.