Influencer marketing - utjecajni marketing novog doba!
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
11637
post-template-default,single,single-post,postid-11637,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Influencer marketing - Radionica

Influencer marketing – utjecajni marketing novog doba!

  |   digitalni marketing, društvene mreže

Što je influencer marketing, tko su influenceri i zašto doprinose tvojem poslovanju?

 

Influenceri su utjecajne osobe koje putem svoje publike, promoviraju tvoje proizvode ili usluge. Iznoseći svoje mišljenje, prilikom korištenja tvojeg brenda, influenceri omogućuju širi doseg publike i pružaju uslugu promocije. Influencerom može postati svatko, ne mora biti poznata ili slavna osoba, već treba imati poveći broj sljedbenika (followera) na društvenim mrežama. Influenceri imaju moć direktnog utjecaja na publiku pri fazi razmatranja, stvaraju mišljenja i uvelike utječu na odluku o kupnji.

 

Influencer marketing - Radionica

 

Snažno utječu svojim autentičnim pristupom na svoje sljedbenike (followere) i zbog toga se stvara snažnija interakcija između njih. Ta veza i lojalnost je toliko jaka da zadržava publiku angažiranu čak i kada se radi o promotivnom sadržaju stvorenom od strane influencera. U tim okolnostima, publika je puno otvorenija za kupnju. Svi već dobro znamo kako je oglašavanje usmenim putem jedno od boljih načina promocije. Kako je sama komunikacija u digitalnom svijetu olakšana, preporuka influencera može privući mnogo novih kupaca.

 

Influencer marketing olakšava prepoznavanje ciljne skupine, prenošenje poruke i informiranje potencijalnih kupaca o tvojem brendu čime se ostvaruju prodajni ciljevi.

 

Dolazimo do pitanja, zašto influencer marketing doprinosi baš tvojem brendu?

 

• jer grade snažnu vezu s publikom
• jer djeluju prema svojim preferencijama i svaki brend može pronaći svoju nišu influencera
• jer svojim autentičnim i personaliziranim pristupom, stvaraju povjerenje kod svojih followera
• jer se obraćaju publici u određenoj niši

 

Influencer marketing - Radionica

 

Influencer marketing je najbrže rastući kanal uz pomoću kojeg možeš doprijeti do novih korisnika. Zanima te kako pronaći prave influencere i jesu li oni idealni za promociju tvojeg brenda?

 

Slijede koraci koji su najvažniji prilikom odabira influencera:

 

  • Istraži i osmisli cilj svoje kampanje

Najprije je potrebno utvrditi kako se cilj kampanje za influencere uklapa u sveukupne prodajne ciljeve. Najčešći oblici suradnje s influencerima su: promocija sadržaja putem društvenih mreža i blogova.

 

  • Definiraj i istraži idealnog influencera

Idealnog influencera možeš odabrati po publici, stilu, učestalosti objavljivanja na društvenim mrežama i ostalom. Prema tome odabireš influencera koji se podudara s tvojom publikom, kako bi sama promocija brenda bila autentična i doprijela do prave publike. Sada kada imaš okvirnu predodžbu o potencijalnom influenceru, kreće potraga za njim. Jedan od načina je pretraživanje putem #Hashtaga. Tim putem imaš mogućnost istražiti koji influenceri su već aktivni u tvojoj niši. Također, pretraga se može izvršiti preko ključnih riječi u pretraživanjima društvenih medija i Internet tražilicama.

 

  • Istraži motivaciju svojeg influencera

Najčešći oblici motivacije za influencere su povećanje njihovog dosega, rast njihove publike, izgradnja kvalitetnog sadržaja, dobivanje pogodnosti, odnosno popusta, besplatnih uzoraka, zarađivanje novaca, nova iskustva poput putovanja, događaja…

 

Sve u svemu, influencer marketing može povećati prodaju tvojih proizvoda ili usluga jer u današnje vrijeme kupci najviše vjeruju preporuci i “običnim ljudima”. Influencer nije samo poznata osoba već baš naprotiv. Influencer može biti “obična” djevojka ili dečko iz susjedstva koji ima izgrađenu bazu followera, odnosno ljudi koji mu vjeruju. Oni imaju snažan utjecaj na druge i ukoliko tvoj brend prođe kroz “prste” takvog influencera, sigurno nećeš proći nezapaženo. 😉

 

Potraga za savršenim influencerom koji će na najbolji način prezentirati tvoj brend iziskuje puno truda. Ukoliko nemaš vremena tražiti idealnog influencera, ne brini, mi ćemo to napraviti umjesto tebe!

 

Javi nam se na mail info@radionica.hr ili nam pošalji poruku na Facebook ili Instagram! 😉

 

AUTHOR - Daria Mamić

Daria je vesela i pozitivna osoba, uvijek željna novih iskustava. Po završetku studija rodila se ljubav prema marketingu, osobito prema digitalnom svijetu. Voli upoznavati nove ljude, kulture i običaje pa često hvata prilike za nova putovanja.