Kako prestati slati krivu poruku krivim ljudima i pritom gubiti vrijeme i novac – AIDA
Što je uopće ta AIDA?
AIDA je marketinški model fokusiran na kupca koji ilustrira njegov put kroz tzv. prodajni lijevak sve do kupnje tvog proizvoda ili usluge.
Tvoj zadatak kao trgovca je da privučeš pažnju kupca, zainteresiraš ga za svoj proizvod ili uslugu, iniciraš u njemu...
Read More
Chatbot je skraćeni naziv za chat robota. To je aplikacija s kojom se može komunicirati glasovno ili tekstualno. Najpoznatiji botovi su Siri (Apple) i Cortana (Microsoft), za njih ste zasigurno već čuli.Koristi se na raznim platformama poput Facebooka ili Vibera.Vrste chatbotaJednostavan (Basic) - odgovara...
Read More
Provodeći vrijeme pregledavajući tutorijale i razne video zapise ili slušajući glazbu, sigurno ti se neki od oglasa prikazao bar jednom prije početka video zapisa. Na primjer, oglas kojeg nakon par sekundi možeš preskočiti ili pogledati do kraja ako te zanima. E pa Googleov TrueView je...
Read More
Na što trebamo usmjeriti pažnju u 2019. godini u svijetu digitalnog marketinga? Već je kraj prvog mjeseca, a marketinški plan ti nije riješen? Ne brini, na pravom si mjestu u pravo vrijeme! 2019. godina donosi neke već najavljene promjene, no od ove godine morat ćeš ih malo...
Read More
Potaknuti blagdanskim raspoloženjem odlučili smo skrenuti pažnju na super ideju što pokloniti zaposlenicima i klijentima. Osobe koji su unutar tvrtke ili izvan nje, zapravo su i najvažniji čimbenici. Zar ne? Personaliziranim čestitkama možeš pokazati svojim zaposlenicima i klijentima da misliš na njih i kad oni...
Read More