Chatbot - tvoj asistent u bržem i lakšem povezivanju s kupcima | radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
12350
post-template-default,single,single-post,postid-12350,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Chatbot - tvoj osobni asistent

Chatbot – tvoj asistent u bržem i lakšem povezivanju s kupcima

  |   društvene mreže, klijenti


Chatbot je skraćeni naziv za chat robota. To je aplikacija s kojom se može komunicirati glasovno ili tekstualno. Najpoznatiji botovi su Siri (Apple) i Cortana (Microsoft), za njih ste zasigurno već čuli.


Koristi se na raznim platformama poput Facebooka ili Vibera.



Vrste chatbota


  • Jednostavan (Basic) – odgovara na osnovna pitanja i reagira na jednostavne naredbe. Na pogrešan unos ne može dati odgovor. Njegova “pamet” ovisi o tome kako je programiran.

  • Napredni (Advanced) – koristi umjetnu inteligenciju, nije ograničen na određene naredbe i razumije korisnikov jezik. On uči na razgovorima koje je prethodno ostvario s korisnicima.

Jednostavni chatbot je jeftiniji i jednostavniji, možete ga napraviti sami i brzo je gotov. Primjeren je za neke jednostavnije radnje. Zašto trošiti vrijeme i novac za izradu bota koji radi na umjetnoj inteligenciji ako se tvoji klijenti raspituju samo o cijeni usluge ili naručuju hranu? Za razliku od njih, napredni chatboti zahtjevaju više novca i vremena. Preporučuje se koristiti ih ako želite razumjeti namjeru i kontekst korisnika. 



Vrijeme kada su ljudi komunicirali uglavnom putem maila i telefonski, te kada su pretraživali internet kako bi dobili određene informacije – završilo je. Danas korisnici više koriste platforme za razmjenu poruka poput Facebook Messengera ili Whatsappa nego društvene mreže. 


Osim što mogu zabavljati korisnike, daju i razne korisne informacije. Chatbot je zapravo ništa drugo nego osobni asistent. On može procijeniti korisnikove interese i dati odgovarajuće prijedloge i preporuke.



Chatbot i brojke


  • Mjesečno se pošalje 2 milijarde poruka između osoba i poduzeća
  • 56% ljudi radije će poslati poruku nego nazvati službu za korisnike
  • 53% ljudi češće kupuje od tvrtki kojima mogu poslati poruku
  • Predviđa se da će se do 2020. godine više od 85% interakcija s klijentima rješavati bez čovjeka
  • Postotak otvaranja poruka je 88% dok je postotak otvaranja mailova tek 24%

Svi bi danas htjeli odgovore na pitanja ovdje i sada! Tu nastupa chatbot – “samoposlužni” alat za informiranje koji im je na raspolaganju 24/7/365.

Kako chatbot pomaže tebi?


  • Olakšano ti je poslovanje jer nema potrebe za pojedinačnim odgovaranjem na brojne upite koji ti stižu u inbox.
  • Chatbot može odgovoriti na upite više od jednog korisnika istovremeno. Vrijeme je novac, zar ne?
  • Veći promet na stranici automatski donosi i više prilika za prodaju tvog proizvoda ili usluge.
  • Lako, jednostavno i personalizirano povezivanje i izgradnja odnosa s tvojim klijentima i potencijalnim kupcima u realnom vremenu.

Stoga, ako još nisi, podigni svoje poslovanje na višu razinu uz chatbota! I zapamti, uspješan chatbot je onaj kojem se korisnici vraćaju kako bi čavrljali.


Za dodatna pitanja slobodno nas kontaktiraj, a ako želiš pronaći još korisnih i zanimljivih informacija o chatbotima posjeti Chatbots Magazine.

AUTHOR - Ana Mrdeža