5 sekundi za osvojiti korisnika – Youtube TrueView oglasi
Provodeći vrijeme pregledavajući tutorijale i razne video zapise ili slušajući glazbu, sigurno ti se neki od oglasa prikazao bar jednom prije početka video zapisa. Na primjer, oglas kojeg nakon par sekundi možeš preskočiti ili pogledati do kraja ako te zanima. E pa Googleov TrueView je namijenjen baš za to. Zašto bombardirati korisnike koji uopće nisu zainteresirani za tvoj oglas? Na ovaj način korisnicima pružaš izbor, pregledati ili ne, a oni koje zaista zanima pogledat će oglas. Tako možeš lakše privući svoju ciljanu skupinu, onu koju i tražiš u moru korisnika. Super stvar je i što plaćaš samo kada netko odluči pogledati tvoj video oglas. To dovodi do pravog omjera uloženog i dobivenog -> Plaćaš cijenu samo kada se tvoj oglas pregleda!
YouTube TrueView oglasi su opt-in, što znači da nisu ograničeni vremenom prikazivanja. To ti daje slobodu da isprobavaš razne načine: duže demo sadržaje, testimonijale, “how-to” videe.. Slobodom mogućnosti možeš pokazati svoj proizvod ili uslugu iz prve ruke. Ideja i kreativa video oglasa je u tome da se staviš u kožu korisnika i pokažeš im na koji način će oni koristiti proizvod ili uslugu. Zabave tijekom snimanja sigurno neće nedostajati, a ti i tvoja ekipa ćete se odlično provesti bez obzira na to što proces nekad može malo i potrajati.
YouTube TrueView oglasi
TrueView In-stream
In-stream oglasi pojavljuju se prije, tijekom ili na kraju videozapisa kojeg korisnici želi pogledati. Nakon što pogledaju 5 sekundi tvog oglasa odlučuju žele li ga prekinuti ili pogledati do kraja. Važno je opet naglasiti da plaćaš samo ako korisnik pregleda najmanje 30 sekundi ili do kraja videa ako je video kraći od 30 sekundi.
TrueView In-display
To su oglasi koji se pojavljuju na stranicama pretraživanja Youtube-a ili na naslovnoj stranici Youtube-a koji odgovara interesima ciljane publike. Radi se o manjoj slici koja je popraćena sa red ili dva teksta i nosi oznaku “Oglas”. Na njega korisnik mora kliknuti kako bi vidio sadržaj oglasa. Također, naplaćuje se samo kada gledatelj odabere pregledavanje oglasa.
Tu je i činjenica da uz pomoć remarketinga možeš prikazati svoj oglas samo onim korisnicima koji gledaju određene videe na YouTube-u i segmentirati ih na one koji su samo pogledali, na one koji su komentirali, lajkali itd. Na primjer, ako imaš firmu koja se bavi proizvodnjom dekorativne kozmetike, možeš svoj oglas prikazati samo onim osobama koje na YouTube-u gledaju videe “Kako se našminkati”. Fora, zar ne?
Najvažnije od svega je da u prvih 5 sekundi uhvatiš pažnju gledatelja inače nisi ništa napravio! YouTube TrueView oglasi vode direktno ka ciljanoj skupini i u konačnici donosi rezultate, a za pomoć uvijek možeš pitati nas! Kako to izgleda kod nas u praksi možeš vidjeti na linku Video oglašavanje za Victorinox satove.