Blagdansko oglašavanje – Google Adwords ili Facebook?
🎄 Božić nam kuca na vrata, pokloni su svima vjerojatno već ispod bora, a da li je vaše blagdansko oglašavanje polučilo rezultate? Da li ste se uopće oglašavali pitanje je sad! 😃
U prijašnjim blogovima smo već pisali zbog čega je Božić idealno vrijeme za pokrenuti Google Adwords, te koja su top 5 FB alata za promociju brenda. Sada vam kao božićni poklon donosimo usporedbu obje platforme kako biste u buduće bili još spremniji. 🎁😉
GOOGLE ADWORDS
Google Adwords je odličan ukoliko želite doprijeti do korisnika koji u određenom trenutku pretražuju vaš proizvod ili uslugu. U ovo božićno vrijeme, ljudi su sigurno najčešće pretraživali nešto poput ovog:
Vidite ova prva tri oglasa? Ti oglasi su kreirani pomoću Google Adwordsa i pružaju vam mogućnost da se baš vaš brend pojavi na vrhu pretrage. U Google Adwordsu možete namjestiti za koje ključne riječi želite da se aktivira vaš oglas, no kako sad ne bismo duljili se detaljima, više o Google Adwordsu možete pročitati na ovom linku.
Svakodnevno smo “obasuti” brojnim oglasima na Facebooku i oni uvelike utječu na naš odabir prilikom kupnje. Smatramo kako je za većinu brendova Facebook neizostavan kanal promociju zbog brojnih mogućnosti koje pruža, a neke FB oglase jednostavno ne možemo ignororati. Prilikom promocije Facebook oglasa važno je biti domišljat i kreativan jer trebate se nekako istaknuti. 🙂
Krenuli smo na FB da vam pronađemo blagdanski oglas koji će nam se među prvma pojaviti na “feedu” i nismo trebali puno tražiti, jer nam je odmah pri vrhu iskočio oglas od Tiska. Kako se vama čini oglas? Da li biste kliknuli na njega i istražili poklone. Razmislite što vam se sviđa kod ovog oglasa, a što vas odbija. Da li je domišljat i kreativan ili vam nedostaje onog nečeg?
Kad god razmišljate o vašim klijentima, pokušajte se staviti u njihove cipele…👠👞
BLIC USPOREDBA GOOGLE ADWORDSA I FACEBOOKA
Kao što i sami možete zaključiti iz ove dvije fotke, Google adwords je idealan ukoliko želite biti u pravo vrijeme na pravom mjestu. Ukoliko u ovo božićno vrijeme nudite neku konkretnu uslugu ili proizvod koja se često pretražuje, onda je Google Awords idealan za vas. Možete ciljati korisnike prema demografskim podacima i riječima koje unose u Google…
No ponekad jednostavno ne želite ili ne možete čekati da korisnik upiše u Google tražilicu određene magične ključne riječi, već ga želite preduhitriti i predstaviti mu se čak i prije nego je saznao da vas zapravo treba u svojem životu. 🙂
Tu na svijetla pozornice dolazi Facebook, sa brojnim opcijama targetiranja prema interesima, spolu, dobi, geografskoj poziciji i drugo…
Zaključujemo kako i Google Adwords i Facebook nude brojne mogućnosti za blagdansko oglašavanje, samo polaze od drugačijih pretpostavki:
Adwords => korisnik želi određen proizvod ili uslugu
Facebook => želim da korisnik sazna za moj proizvod ili uslugu
Naravno, Google Adwords i Facebook nude još mnoge nevjerojatne mogućnosti za koje ne biste vjerovali da su moguće, ali…
Blagdansko je vrijeme i ne želimo vas previše zamarati, a za sve one koji žele znati nešto više, kliknite na ovaj i ovaj link. 🙂
Happy holidays! 🎉
‘Till the next year! 😊