Blagdansko oglašavanje - Google Adwords ili Facebook? - radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
11501
post-template-default,single,single-post,postid-11501,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Blagdansko oglašavanje

Blagdansko oglašavanje – Google Adwords ili Facebook?

  |   digitalni marketing, društvene mreže, google oglašavanje

🎄 Božić nam kuca na vrata, pokloni su svima vjerojatno već ispod bora, a da li je vaše blagdansko oglašavanje polučilo rezultate? Da li ste se uopće oglašavali pitanje je sad! 😃

 

U prijašnjim blogovima smo već pisali zbog čega je Božić idealno vrijeme za pokrenuti Google Adwords, te koja su top 5 FB alata za promociju brenda. Sada vam kao božićni poklon donosimo usporedbu obje platforme kako biste u buduće bili još spremniji. 🎁😉
 


 

GOOGLE ADWORDS

 

Google Adwords je odličan ukoliko želite doprijeti do korisnika koji u određenom trenutku pretražuju vaš proizvod ili uslugu. U ovo božićno vrijeme, ljudi su sigurno najčešće pretraživali nešto poput ovog:

 

 

Vidite ova prva tri oglasa? Ti oglasi su kreirani pomoću Google Adwordsa i pružaju vam mogućnost da se baš vaš brend pojavi na vrhu pretrage. U Google Adwordsu možete namjestiti za koje ključne riječi želite da se aktivira vaš oglas, no kako sad ne bismo duljili se detaljima, više o Google Adwordsu možete pročitati na ovom linku.
 


 

FACEBOOK

 
Svakodnevno smo “obasuti” brojnim oglasima na Facebooku i oni uvelike utječu na naš odabir prilikom kupnje. Smatramo kako je za većinu brendova Facebook neizostavan kanal promociju zbog brojnih mogućnosti koje pruža, a neke FB oglase jednostavno ne možemo ignororati. Prilikom promocije Facebook oglasa važno je biti domišljat i kreativan jer trebate se nekako istaknuti. 🙂
 
Krenuli smo na FB da vam pronađemo blagdanski oglas koji će nam se među prvma pojaviti na “feedu” i nismo trebali puno tražiti, jer nam je odmah pri vrhu iskočio oglas od Tiska. Kako se vama čini oglas? Da li biste kliknuli na njega i istražili poklone. Razmislite što vam se sviđa kod ovog oglasa, a što vas odbija. Da li je domišljat i kreativan ili vam nedostaje onog nečeg?
 
Kad god razmišljate o vašim klijentima, pokušajte se staviti u njihove cipele…👠👞
 

 

BLIC USPOREDBA GOOGLE ADWORDSA I FACEBOOKA

 
Kao što i sami možete zaključiti iz ove dvije fotke, Google adwords je idealan ukoliko želite biti u pravo vrijeme na pravom mjestu. Ukoliko u ovo božićno vrijeme nudite neku konkretnu uslugu ili proizvod koja se često pretražuje, onda je Google Awords idealan za vas. Možete ciljati korisnike prema demografskim podacima i riječima koje unose u Google…
 
No ponekad jednostavno ne želite ili ne možete čekati da korisnik upiše u Google tražilicu određene magične ključne riječi, već ga želite preduhitriti i predstaviti mu se čak i prije nego je saznao da vas zapravo treba u svojem životu. 🙂
 
Tu na svijetla pozornice dolazi Facebook, sa brojnim opcijama targetiranja prema interesima, spolu, dobi, geografskoj poziciji i drugo…
 
Zaključujemo kako i Google Adwords i Facebook nude brojne mogućnosti za blagdansko oglašavanje, samo polaze od drugačijih pretpostavki:
 
Adwords => korisnik želi određen proizvod ili uslugu
Facebook => želim da korisnik sazna za moj proizvod ili uslugu
 
Naravno, Google Adwords i Facebook nude još mnoge nevjerojatne mogućnosti za koje ne biste vjerovali da su moguće, ali…
 
Blagdansko je vrijeme i ne želimo vas previše zamarati, a za sve one koji žele znati nešto više, kliknite na ovaj i ovaj link. 🙂
 
Happy holidays! 🎉
 

‘Till the next year! 😊

AUTHOR - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.