Božićno AdWords Oglašavanje - Za Još Sretniji Božić! | Radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
11440
post-template-default,single,single-post,postid-11440,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

božićno AdWords oglašavanje

Zašto odmah pokrenuti AdWords oglašavanje?!

  |   digitalni marketing, google oglašavanje, online oglašavanje

AdWords oglašavanje za još sretniji Božić

 
Božić je iza ugla i Nova godina se približava brže nego što smo si to voljni priznati.
I dok su svi zauzeti planiranjem blagdanskih zabava, odmora i kupnjom poklona, pronicljivi vlasnici tvrtki znaju da je upravo to vrijeme ​​najbolje vrijeme za tvrtke da pojačaju svoju prodaju pokretanjem blagdanske AdWords kampanje.? ?
 
Jeste li pokrenuli svoje božićno AdWords oglašavanje???
 
Postoji nekoliko razloga zbog kojih biste trebali pokrenuti AdWords kampanju za božićno razdoblje te samim time što kvalitetnije iskoristiti blagdansko razdoblje za dobrobit Vašeg poslovanja.
 

1. Manja konkurencija

Mnoge tvrtke zaustavljaju AdWords oglašavanje tijekom blagdanske sezone. Ta situacija omogućava manju konkurenciju kod Google AdWords licitiranja što znači da će vaši oglasi imati veće šanse da se prikazuju na prvim pozicijama rezultata pretraživanja što će dovesti do više klikova, a u skladu s povećanjem klikova povećati će se i stopa konverzija.
 

Konkurencija obično pauzira oglase jer oni ili izvode SEM unutar vlastite tvrtke ili angažiraju vanjske suradnike, a Božićni blagdani su vrijeme kada većina zaposlenika želi spojiti par dana kako bi ostali sa svojim obiteljima, otputovali na skijanje i sl.
To vam omogućuje da iskoriste njihovo “odmaranje” i povećate prodaju u vremenu kada su korisnici najspremniji na kupnju.
 

2. Više online pretraga tijekom Božića

Svake godine bilježimo rast pretraga za maloprodajnim proizvodima, rezervacijama restorana i planiranjima blagdanskih odmora. Samo prošle godine zabilježen je rast od 400%. U trenutcima kada su ljudi u žurbi zbog kupovine poklona i planiranja vlastitog odmora on-line, pokretanje uspješne AdWords kampanje vam omogućuje da budete korak ispred konkurencije u on-line svijetu.
 

 

3. Osigurajte poziciju oglasa čak i nakon blagdanske sezone

Ako se vaši Božićni oglasi nalaze na višoj poziciji pri rezultatima pretraživanja, vjerojatnije je da će ostvariti veći klikovni postotak (CTR). Viši CTR, samim time, za vas bi značio kvalitetniji rezultat i smanjenje cijene po kliku. Ako Google-u pokažete da vaši oglasi dobro funkcioniraju tijekom blagdanskog doba, oglašavanje će se nastaviti s nižim CPC-om kroz nadolazeću godinu.
 


Imamo još nekoliko savjeta za uspješno božićno AdWords oglašavanje:

 
1. Budite mobile friendly ?
2. Napravite “Božićnu” stranicu na koju će voditi oglasi ?
3. Koristite kvalitetne fotografije ?
4. Napišite tekst u Božićnom duhu ✍️
5. Popratite sve na društvenim mrežama… ?
 
PS: više o Božićnom marketingu na društvenim mrežama saznajte ovdje‼️
 
Dođite do korisnika koji traže baš vaše proizvode i poboljšajte svoju prodaju tijekom Božićnog perioda s AdWordsom! ?️ ?
Na raspolaganju smo vam za sva pitanja i suradnju, kontaktirajte nas! 🙂 ☎️
 
Izvor fotografija

AUTHOR - Marta iz Radionice

Marta je pozitivna i svestrana osoba. Osim što voli kreativu i marketing, u slobodno vrijeme proučava Tech novosti, putoholičarske destinacije (može postati turistički vodić), dizajn i radi prave male/velike umjetnine s glinom.