TOP 3 digitalna kanala za oglašavanje u koje biste trebali uložiti svoj budžet
Pažljivo raspoređujete budžet koji ćete potrošiti za oglašavanje? Saznajte koji su to digitalni kanali oglašavanja u koje vam neće biti žao uložiti novac…
Facebook je neosporno “place to be” digitalni kanal za oglašavanje, koji svojom strukturom i funkcijama omogućava da stvorite magični put od vaših proizvoda ili usluga do korisnika. Facebook oglašavanjem moguće je postići vrhunske rezultate, neovisno da li tek pokrećete FB stranicu ili ste već duže vremena prisutni, a želite poboljšati prodaju. Naravno, strategija bi trebala biti drugačija ukoliko tek predstavljate i uvodite novi proizvod na tržište, ili ste već poznati većem broju korisnika. Ono što je najvažnije je da vam Facebook oglašavanje omogućava:
🔹 Kontrolu budžeta
🔹 Mjerljive rezultate
🔹 Praćenje statistike
2. INSTAGRAM
Instagram je digitalni kanal za oglašavanje u kojemu glavnu riječ vode vizualni elementi, odnosno primamljive fotografije s kojom privlačite pažnju korisnika. Nakon što ste dobili njihovu pozornost, sad je red na sadržaju… Iako je Instagram vizualna mreža, itekako je važno što objavljujete, na koji način se obraćate korisnicima, te kakav je vizualni i sadržajni ton provučen kroz vaš cjelokupni Instagram profil. No zbog čega je Instagram toliko moćan digitalni kanal?
🔸Veliki broj korisnika
🔸”Story”- omogućava prisniju komunikaciju s korisnicima uz pomoć dodavanja tek nastalih fotografija i videa koje ste napravili u posljednjih 24h, uz dodavanje različitih simpatičnih emotikona koji vašem brendu daju dozu topline i šaljivosti. Također u Storyju možete snimati live video, koji je idealan ukoliko imate važnu obavijest, primjerice lansiranje novog webshopa.
🔸Hashtagovi “#”- Njihovim dodavanjem ispod vaše fotografije možete ciljati korisnike koje zanima ono što nudite. Primjerice ukoliko prodajete kozmetičke proizvode, dodavanjem hashtagova poput #kremazalice #njegakože, omogućavate korisnicima da vas pronađu pod navedenim pojmovima. Također vi možete pretraživati # koji su povezani s vašom branšom, zapratiti korisnike na koje ste naišli i za koje smatrate da bi bili idealan kupac proizvoda ili usluga koje nudite.
Više o prednostima Instagrama pročitajte ovdje.
3. GOOGLE ADWORDS
O Google Adwordsu i njegovim prednostima već smo pisali, a rezultate koje smo ostvarili možete pogledati ovdje. Uz digitalni kanal kao što je Google AdWords, vi ste uvijek na pravom mjestu u pravo vrijeme – upravo kada korisnici na internetu traže vaš proizvod ili uslugu. Kontrola budžeta je potpuna, plaćate samo ukoliko korisnik klikne na vaš oglas, jednostavna mogućnost izračuna i praćenja povrata na investiciju. Prednosti su mnogobrojne, a rezultati pričaju priču sami za sebe.
Uskoro ćemo detaljnije obraditi navedene digitalne kanale, stoga pratite nas i budite u korak s trendovima iz digitalnog svijeta! 🙂
Nakon što smo vam ukratko predstavili i otkrili u koji digitalni kanal za oglašavanje vrijedi uložiti svaku kunu, pogledajte naše radove i inspirirajte se: 🙂
Ukoliko vam treba naša pomoć oko odabira najbolje strategije za vaše poslovanje, tu smo za vas! 🙂