5 “INSTA – moves” uz koje ćete postati vladari INSTAGRAMA
Jeste li već počeli koristiti najbrže rastuću društvenu mrežu u svom poslovanju? Zakoračili smo u vizualno doba u kojem sve počiva na fotografijama. Instagram se uvelike „udomaćio“ kod različitih profila ljudi, svake sekunde ljudi diljem svijeta objavljuju svoje fotografije, lajkaju tuđe postove i pretražuju mnogobrojne brendove proizvođača. U svijetu već ima preko 400.000.000 Instagram korisnika, a u Hrvatskoj čak 220.000 i ne vide se znakovi usporavanja..
Instagram je postao omiljeno odredište za brendove koji upravo putem ove društvene mreže nastoje doprijeti do svojih potencijalnih kupaca. Kako? Kaže se da slika govori više od tisuću riječi tako da je postavljanje kvalitetnih i zanimljivih fotografija ključ uspjeha. Pod pojmom „kvalitetna“ ne znači da morate imati vrhunski fotoaparat niti biti iskusni fotograf, ali malo truda i uz pomoć 24 filtera koje imate na raspolaganju i vi možete imati savršene fotografije koje će vaši potencijalni kupci sa zadovoljstvom lajkati, pratiti…
No osim fotografija, postoje određena pravila i savjeti koji će vam omogućiti da zavladate Instagram carstvom. Ukoliko se bavite prodajom i nudite proizvode ili usluge, pročitajte 5 INSTA savjeta koji će vam pomoći da ovladate ovom moćnom društvenom mrežom i prikupite vjerne followere koji će rado posjećivati vaš profil, te postati vaši kupci. ☺
1. Fotografije
Iako nije potrebno biti profesionalan fotograf, za privlačne fotografije je ipak potrebno uložiti malo truda. Pokušajte fotografirati proizvode na dnevnom svijetlu, prozračne i svjetlije fotografije djeluju ležerno i oku ugodno. Također ukoliko se primjerice bavite prodajom cvijeća i aranžmana, poželjno je naglasiti boje jer živopisne fotografije prve upadnu u oko.
Preporučamo koristiti jedan do dva filtera, kako biste stvorili određeni stil koji će se provlačiti kroz sve vaše fotografije. Ne trebate se toga strogo držati, ali kada netko prvi put dođe na vaš profil, puno je elegantniji dojam ukoliko fotografije odražavaju vaš osobni stil koji će vas razlikovati od ostalih konkurenata. Budite dosljedni u vašim objavama i postavljajte slike koje su usko vezane uz vašu branšu kako bi korisnici točno znali kakve informacije mogu pronaći na vašem profilu.
2. Hashtagovi
Ova društvena mreža specifična je po korištenju hastagova (#) koji služe lakšem opisivanju i kategoriziranju fotografija. Primjerice ako nudite frizerske usluge i postavite sliku klijentice kojoj ste netom prije napravili prekrasne pramenove, možete koristiti sljedeće hastagove: #kosa #lijepakosa #pramenovi #ombre i slično.
Osim što ćete na taj način istaknuti ono što želite prezentirati fotografijom, lakše će vas pronaći korisnici koji pretražuju isti pojam. Ne treba pretjerivati u korištenju hashtagova jer vas korisnici mogu smatrati napornim, a fotografija izgleda „prozračnije“ ukoliko koristite manji broj. Moguće je korištenje do 30 hashtagova, no preporučamo između 10 i 12.
3. Što napisati?
Unatoč tome što je fokus na fotografijama, ne znači da ne možete dodati kratak opis koji će savršeno zaokružiti i upotpuniti vašu objavu. Preporuka je koristiti kraće opise koji će kroz par rečenica u najboljem svijetlu predstaviti vaš proizvod ili uslugu. Ukoliko nudite pekarske proizvode, možete postaviti sliku svježe krafne, oplemenjenu s prekrasnim filterom uz opis: „Krafnice su još slađe ukoliko ih proba tako slatka osoba kao što si ti, dođi i zasladi si dan“. Ili: „U našem dućanu police pune najslađe krafnice u gradu, dođi i uvjeri se!“ , „Čokolada, marmelada? Nema čega nema u Vašoj pekari Nada“. Nabacite i poneku rimu koja je naravno smislena, ne mora biti profesionalna pjesmica o kojoj ćete mozgati danima, no bitno je da budete jedinstveni i pozitivni, a oduševljeni i nasmijani komentari vaših kupaca sigurno neće izostati! 😉 Zapamtite – kraće je slađe!
4. Follow me – follow you
Ukoliko tek krećete s promocijom na Instagramu, važno je skupiti bazu followera što u početku nije nimalo lako, no uz trud i upornost, rezultati će brzo biti vidljivi. Nakon što ste objavili nekoliko fotografija vezanih uz vaše poslovanje i koristili pravodobne hashtagove, određeni broj korisnika počet će vas sam pratiti. No ne možete očekivati veliku interakciju i broj followera ukoliko i sami niste aktivni i ne komunicirate s njima.
Pretražujte popularne tagove vezane uz vašu branšu i ukoliko naiđete na zanimljiv profil, bez ustručavanja ga zapratite. Lajkajte tuđe objave, komentirajte te će vam i oni uzvratiti na isti način. Naravno, u svemu budite umjereni i zapamtite, bitna je kvaliteta a ne kvantiteta, jer cilj je doprijeti do kupaca koje zanima ono što nudite, zar ne?
5. Instagram oglašavanje
U Hrvatskoj je nedavno omogućeno oglašavanje putem Instagrama kojim se mogu ostvariti odlični rezultati. Ukoliko i sami imate profil na Instagramu možda ste primjetili oznaku „Sponsored“ iznad fotografije. Oglašavanje se vrši putem Facebooka i ukoliko primjerice imate profil na Facebooku na kojem promovirate vaše proizvode ili usluge, sada jedan dio možete promovirati na Instagramu, uz targetiranje po demografiji, interesima i drugim karakteristikama.
I za kraj, objavljujte redovno, ako ste u mogućnosti jednom dnevno, pratite kada su vaši potencijalni kupci najaktivniji i ravnajte se prema njima. Uz trud, kvalitetu i dobru organizaciju, rezultati neće izostati.
Ponekad je, radi najboljih rezultata, preporučljivo posao prepustiti stručnjacima. Stoga, ukoliko vam treba savjet ili pomoć, slobodno nas kontaktirajte, tu smo radi vas! 😉
Pogledajte kako radimo: