Instagram Reels – Facebookov odgovor na TikTok | radionica
Instagram Reels predstavljen je većini korisnika u kolovozu ovu godine. Značajka se, kao što smo i spomenuli u uvodu, reklamira kao odgovor na popularni TikTok. Svojim korisnicima nudi mogućnost stvaranja sličnog sadržaja kao i TikTok i to unutar Instagram platforme.
Instagram Reels
12963
post-template-default,single,single-post,postid-12963,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Instagram Reels

Instagram Reels – Facebookov odgovor na TikTok

  |   društvene mreže

U blogu Je li TikTok društvena mreža koja će presuditi Facebooku pisali smo o sve popularnijoj društvenoj mreži – TikTok-u. Spomenuli smo kako Facebook već nekoliko godina smišlja način da dopre do mlađe publike i to upravo one koja vrijeme provodi na TikTok-u. I napokon ga je smislio. U svoju društvenu mrežu Instagram uveo je značajku Reels koja svojim korisnicima nudi slične mogućnosti kao i TikTok.

U ovom ćemo blogu reći nešto više o Instagram Reels značajki – kako radi, što nudi i kako je možeš iskoristiti u svom biznisu.

 

 

Što je Instagram Reels?

Instagram Reels predstavljen je većini korisnika u kolovozu ovu godine. Značajka se, kao što smo i spomenuli u uvodu, reklamira kao odgovor na popularni TikTok. Svojim korisnicima nudi mogućnost stvaranja sličnog sadržaja kao i TikTok i to unutar Instagram platforme.

 

Možeš mu pristupiti preko kamere za Insta Story pa je praktičniji od IGTV-a.

Dakle, radi se o kratkim videima od 3 do 15 sekundi, za razliku od TikTok-a gdje videi mogu trajati do minute. Osim što ih možeš snimiti direktno, možeš prenijeti i videozapise sa svog mobilnog uređaja. Instagram Reels dizajnirani su za gledanje okomito preko cijelog zaslona, u formatu 9:16 (1080 X 1920), što je potpuno isti format kao i Instagram Stories s kojim smo te već upoznali. Možeš snimiti jedan video ili više videa spojiti u jedan. Reels su namijenjeni samo mobilnim uređajima.

 

Ako imaš Instagram onda si već zasigurno vidio Reels videozapise jer se pojavljuju posvuda! Od naslovne strane i Story-a gdje vidiš Reels-ove osova i stranica koje pratiš pa do stranice Istraži.

 

Tab za Reels nalazi se na profilu pokraj taba za IGTV. Svaki Reels ima ikonicu u donjem lijevom kutu dok listaš feed ili u gornjem desnom kutu dok si na nečijem profilu, po kojoj ga možeš prepoznati.

 

 

Savršen tajming za lansiranje Reelsa

 

Iako Facebook tvrdi da je vrijeme globalnog lansiranja Reelsa slučajno, ono se dogodilo u vrlo neizvjesno vrijeme za TikTok. Sigurno si čuo da je Trump zabranio korištenje TikTok-a na području SAD-a. Pregovori su još u tijeku i što će biti ne zna se. Ako aplikacija bude zabranjena u SAD-u, TikTok će izgubiti više od 100 milijuna korisnika. Zato puno influencera polako prelazi na Instagram Reels kako bi imali dovoljno vremena izgraditi svoju publiku na novoj platformi.

 

Instagram Reels

 

 

Korištenje Reels-a u poslovne svrhe

 

Za brendove koji već stvaraju video sadržaje, posebno kratke videozapise, objavljivanjem Reels-a nemaju gotovo ništa za izgubiti. Možeš pričekati i vidjeti kako će se razvijati sadržaj i publika ili možeš uskočiti u vrtlog i baciti se na eksperimentiranje.

 

Snimanje Reelsa također bi moglo potaknuti brendove koji imaju puno pratitelja na Instagramu, ali nikada nisu koristili TikTok, da počnu stvarati kratke video sadržaje. Prednost je u tome što svoju bazu pratitelja ne moraju graditi od nule na novoj platformi. Čini se da će kratki videozapisi postati ključni sadržaj na društvenim mrežama. Sada je pravo vrijeme da se uhvatiš u koštac s njima.

AUTHOR - Ivana iz Radionice