Instagram poslovni profil – pravi put do klijenata
Ukoliko ste aktivni na Instagramu, vjerojatno ste primjetili kako veliki broj profila sadrži opciju “CONTACT” i pitali se čemu to služi i da li i vi možete to imati. To što ste vidjeli zove se Instagram poslovni profil, a predstavlja veliku novost za sve poslovne korisnike. 🙂
Za početak, ova opcija vam je potrebna samo ukoliko nudite neki proizvod ili uslugu, a ukoliko ste privatna osoba i želite se samo malo napraviti važni dodavanjem contact opcije – radije nemojte. 😉
Zbog čega uopće transformirati vaš trenutni profil u Instagram poslovni profil? Razlog tome krije se u sljedeće tri opcije koje su vam na raspolaganju:
- Kontakt – opcija “Contact” potencijalnim klijentima pruža mogućnost da vas putem Instagrama direktno kontaktiraju. Skraćivanje potrebnih koraka uvelike utječe na povećanje prodaje.
- Odabir načina kontaktiranja – kada klijenti kliknu na navedenu opciju, ovisno o postavkama koje odaberete, pružit će im se mogućnost da vas nazovu, pošalju email ili pronađu vašu lokaciju.
- Statistika – nema ničeg boljeg od praćenja statistike kako biste mogli unaprijediti vaše poslovanje, a ovoj društvenoj mreži je cijelo vrijeme upravo to i nedostajalo. Sada ćete konačno imati mogućnost za svaku objavu pojedinačno (od trenutka prelaska na poslovni profil, ne funkcionira retrogardno) pratiti raznovrsne statističke podatke.
Statistika koja će vam biti dostupna:
- Impresije: ukupi broj prikaza vaše objave
- Doseg: broj jedinstvenih korisnika koji su vidjeli vašu objavu
- Angažman: ukupan broj lajkova i komentara na vašoj objavi
- Web klikovi: moći ćete pratiti koliko su puta korisnici kliknuli na link u vašem profilu
- Demografija: spol, dob, top lokacije po gradovima i zemljama
- Aktivnost korisnika: moći ćete vidjeti u koje doba dana i koje dane u tjednu su vaši korisnici odnosno followeri najaktivniji.
* Demografski podaci dostupni su jedino ukoliko imate više od 100 followera na Instagramu.
UVJET:
- Najvažniji uvjet ukoliko želite imati poslovni profil na Instagramu je da posjedujete Facebook stranicu s kojom možete povezati vaš Instagram poslovni profil. Primjerice ako na Facebooku imate stranicu na kojoj prodajete domaće voće i povrće, te imate Instagram profil, nećete imati problema u postavljanju poslovnog Instagram profila. Zapravo ništa se drastično ne mijenja tako da ne trebate ništa brinuti, jedino ćete sada imati olakšani put ka prodaji putem Instagrama. 😉
Sada kada ste saznali koje su prednosti, otkrit ćemo vam kako možete sami postaviti poslovni profil na Instagramu:
- Stisnite na tri okomite točkice koje se nalaze u desnom gornjem kutku vašeg Instagram profila.
- Odaberite opciju “Switch to business profile”
- Povežite se preko Facebooka
- Odaberite koje kontakt podatke želite prikazati korisnicima, (ukoliko navedeno imate na vašoj Facebook stranici, automatski će povući podatke.)
- Nemojte kao i mnogi, zaboraviti ažurirati Instagram aplikaciju, jer u suprotnom vjerojatno nećete imati navedenu mogućnost.
I to je to! 🙂
Nadamo se da smo vam uspješno razjasnili ovu veliku novost u Instagram svijetu i da ćete već ovih dana svoj profil uspješno transformirati u poslovni. 😉
Ukoliko negdje zapnete ili vam jednostavno treba savjet, ne ustručavajte nas kontaktirati!
Sretno!
P.S. Pročitajte još jedan od naših blogova na temu Instagrama i inspirirajte se: