Od svih Instagram novosti, ova je nadmašila sva očekivanja!
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
8845
post-template-default,single,single-post,postid-8845,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Instagram novosti radionica

Od svih Instagram novosti, ova je nadmašila sva očekivanja!

  |   digitalni marketing, društvene mreže

Ukoliko koristite ovu sve utjecajniju društvenu mrežu, možda još niste upoznati s velikom Instagram novosti koja nam se sprema…

 

Instagram je nedavno počeo s testiranjem algoritma koji će utjecati na drugačiji način prikaza novosti na vašem «newsfeedu». Do sada se sadržaj prikazivao kronološki, s obzirom na vrijeme kada je fotografija objavljena, a po novom će Instagram krenuti stopama svojeg starijeg brata Facebooka.

 

Što će se to točno promijeniti?
Novi Instagram algoritam procjenjivati će koji vam je sadržaj najrelevantniji i najzanimljiviji sukladno vašim interesima, te mu davati prednost bez obzira na njegovo vrijeme objave.

Primjerice ako ste u nekom ekstremnom slučaju ostali bez interneta (ajme ne!:) ), po trenutnom algoritmu, propustili biste sav sadržaj vaših dragih prijatelja i ostalih profila koji najviše pregledavate, a koji je u međuvremenu objavljen. U novoj varijanti, sadržaj koji bi vas mogao zanimati, strpljivo će vas čekati na vrhu vaših Instagram novosti. 🙂

 

Cilj ove Instagram novosti nije u kvantiteti nego u kvaliteti s obzirom da korisnici propuštaju oko 70% objava na Instagramu. Stoga će se umjesto pukog povećanja broja pregledanog sadržaja, nastojati svakom od nas prezentirati sadržaj koji će nas zaista zanimati i time podignuti kvalitetu ove popularne društvene mreže na još viši nivo.

AUTHOR - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.