Instagram i IGTV – mogućnost trajanja video sadržaja i do sat vremena u budućnosti!
Hoće li Instagram i IGTV postati glavna prijetnja Youtube kanalima?
Koliko nam se puta desi da uhvatimo trenutak koji bi rado podjelili s followerima na Instagramu, ali u 15 sekundi jednostavno ne stignemo prenijeti pravu atmosferu? Čini se da je Instagram primjetio to što korisnicima nedostaje i napravio pravi skok u ambicijama. Uskoro ćemo moći objavljivati video sadržaje u trajanju jednog sata i to u vertikalnom formatu. Naši feed-ovi mogli bi u budućnosti izgledati kao kombinacija slika i Youtube kanala. Iako to još uvijek nije službeno potvrđeno i ne zna se kako bi to moglo funkcionirati, treba imati na umu što nas u budućnosti čeka. 😉
No, zašto bi Instagram uopće uveo jednosatne video sadržaje?
Duži video sadržaji znače više oglašivačkog prostora za kompanije. Trenutno jedini način objavljivanja dužih videa je live stream, no, javlja se problem ne sadržavanja oglašavačkog prostora.
Trenutno Instagram video sadržaj može se objaviti u razmjeru 3-60 sekundi:
- Live Video: 1 sat
- Video post na Instagramu profilu: 1 min
- Video post Instagram Story: 15 sekundi
Ovih dana sve se više priča o IGTV aplikaciji.
IGTV- što je to?
IGTV aplikacija, budućnost je pregledavanja mnoštvo dugotrajnih video sadržaja na Instagram-u. Video sadržaji mogu trajati od jedne minute do sat vremena te moraju biti u MP4 formatu. Imaš mogućnost pregledavati video sadržaje po kategorijama i/ili napraviti svoj osobni kanal te konačno snimati duže video zapise. Iako se odmah primjetno da je ideja ove aplikacije namjenjena poznatim ličnostima, influencerima i ljudima s mnogo followera, mogućnost korištenja otvorena je i za sve ostale korisnike koji mogu uploadati video sadržaje putem aplikacije ili weba.
IGTV aplikacija osmišljena je za korištenje preko mobitela u vertikalnom formatu i full screen načinu. Video sadržaje možeš pregledavati čim otvoriš aplikaciju i to bez pretraživanja. Fokusirana je na followere koje već pratiš na Instagramu što zapravo isključuje prikazivanje video sadržaja koji te ne interesiraju.
Ukoliko planiraš IGTV koristiti za svoje poslovanje, ovo su njegove prednosti:
- duži vertikalni video zapisi pojednostavljuju povezivanje s ciljnom publikom te olakšavaju prepoznatljivost kod novih korisnika.
- budi među prvim korisnicima koji koriste ovaj način budućnosti videozapisa
- kada tvoji followeri otvore IGTV, oni mogu odmah vidjeti originalni sadržaj plasiran od tebe, odnosno tvoje kompanije
- sve više korisnika pretražuje video umjesto tekstualni sadržaj
Požuri preuzeti IGTV i budi među prvima koji koriste ovaj način promocije, a ukoliko ti treba pomoć slobodno se obrati nama! 🙂