Ostvarite uspješnu turističku sezonu uz društvene mreže
Društvene mreže u turizmu promijenile su način na koji ljudi istražuju, prikupljaju informacije, donose odluke i dijele svoja iskustva. Prilikom odabira svoje destinacije, koriste društvene mreže kako bi istražili: sadržaj, ponudu, smještaj i korisne savjete drugih turista…
Turistima je prilikom odabira turističke destinacije, najvažnije sljedeće: atraktivnost destinacije, kvaliteta turističke ponude i dostupnost svih informacija.
Kako biste vašim potencijalnim gostima pružili korisne informacije, trebate biti “online”. Ukoliko niste prisutni na društvenim mrežama, velika je vjerojatnost da vaša konkurencija jest, a vi vjerojatno težite tome da budete najbolji u svojoj branši…
TripAdvisor ima snažan utjecaj u turizmu i svakog mjeseca skupi 50 milijuna posjetitelja koji su u aktivnoj potrazi za svojom idealnom destinacijom.
Kakve informacije gosti traže na TripAdvisoru? – Traže mišljenje drugih ljudi koji su već posjetili određenu zemlju, grad, restoran, hotel, apartman i dr. Prema istraživanjima, prilikom odabira turističke destinacije, ljudi više vjeruju pojedincima, nego samim objektima kada prezentiraju svoje proizvode ili usluge.
Nije moguće zadovoljiti baš sve goste/klijente, no danas više nego ikad trebate razmišljati o pružanju kvalitetne usluge, jer negativan komentar na TripAdvisoru ili na nekoj drugoj mreži, vrijedi kao 5 pozitivnih.
Facebook ima preko 800 milijuna aktivnih korisnika i savršeno je mjesto za promociju vaših proizvoda ili usluga u turizmu. Pruža “intimniju” komunikaciju s vašim stalnim i potencijalnim gostima i upravo vaša Facebook stranica i njen sadržaj mogu biti presudni za nekog gosta, koji je baš zbog nje odlučio posjetiti vaš hotel/restoran/uslugu. Turisti posjećuju Facebook stranice poduzeća kako bi saznali više informacija i komunicirali s vama.
Kada je netko vaš Facebook fan, šanse su 41% veće da će preporučiti vaš proizvod ili uslugu drugima
Postoje i druge društvene mreže u turizmu koje su vrlo posjećene, poput Instagrama koji se temelji na vizualnim elementima, točnije fotografijama. A za turističke djelatnosti vizualna koponenta je vrlo bitna.Više informacija o promociji na Instagramu pročitajte na našem prošlom blogu. Naravno, dobrom i kvalitetnom sadržaju vaše Facebook stranice prethodi pametno osmišljena strategija, u kojoj je fokus na isporuci kvalitete, a ne kvantitete.
Kvaliteta sadržaja treba uvijek biti ispred forme
Ukoliko ste već aktivni na društvenim mrežama, stavite se u ulogu gosta i objektivno pogledajte vašu Facebook stranicu, da li bi vas privukao njezin sadržaj i namamio vas da isprobate vaše proizvode/usluge?
Budite iskreni i realni, ukoliko je odgovor negativan, znači da nešto ne radite kako treba i da je potrebno promijeniti strategiju. Ukoliko uopće ne koristite društvene mreže u svrhu promocije, onda znate što vam je činiti! 😉
Ne trebate se bojati kako će sezona 2016. godine biti loša jer brojna predviđanja najavljuju upravo suprotno. U našoj infografici stiže malo motivacije od prošlogodišnjih vrtoglavih brojki koje su dokaz kako je Lijepa Naša sve popularnija među turistima 🙂
Hrvatska je prošle godine ostvarila rekordni broj dolazaka turista, u kolovozu je bilo 5,5 posto više turističkih dolazaka nego u istom mjesecu prošle godine. Iznova je veliki broj Talijana došao na našu obalu, a povećao se i broj Amerikanaca. Istra, Splitsko-dalmatinska županija i Kvarner ostvarili su veliki broj dolazaka i noćenja, no Istra definitvno prednjači sa svojih 2,98 milijuna dolazaka (rast od 7,7%) te 19,8 milijuna noćenja (rast od 5,4%).
Za ovu turističku sezonu očekivanja su još veća te je sada pravo vrijeme da uzmete stvari u svoje ruke. Uzmite svoj dio turističkog kolača i uz pomoć društvenih mreža privucite mnogobrojne turiste kako bi vaša turistička sezona 2016. zasjala poput sunca nad Jadranskim morem. 🙂
Iskoristite društvene mreže u turizmu:
Ukoliko Vam treba pomoć ili savjet za vođenje društvene mreže u turizmu, mi smo tu za Vas, stoga kontaktirajte nas bez ustručavanja i obaveze. Predložit ćemo Vam upotrebu društvenih mreža koje će najviše odgovarati vašoj turističkoj djelatnosti.
Pogledajte naše ostale blogove i inspirirajte se: