Društvene mreže u turizmu znatno povećavaju profit
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
8770
post-template-default,single,single-post,postid-8770,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Društvene mreže u turizmu

Ostvarite uspješnu turističku sezonu uz društvene mreže

  |   digitalni marketing, društvene mreže

Društvene mreže u turizmu promijenile su način na koji ljudi istražuju, prikupljaju informacije, donose odluke i dijele svoja iskustva. Prilikom odabira svoje destinacije, koriste društvene mreže kako bi istražili: sadržaj, ponudu, smještaj i korisne savjete drugih turista…

 

Turistima je prilikom odabira turističke destinacije, najvažnije sljedeće: atraktivnost destinacije, kvaliteta turističke ponude i dostupnost svih informacija.

 

Kako biste vašim potencijalnim gostima pružili korisne informacije, trebate biti “online”. Ukoliko niste prisutni na društvenim mrežama, velika je vjerojatnost da vaša konkurencija jest, a vi vjerojatno težite tome da budete najbolji u svojoj branši…

 

Društvene mreže u turizmu

Infografika: radionica

 

TripAdvisor ima snažan utjecaj u turizmu i svakog mjeseca skupi 50 milijuna posjetitelja koji su u aktivnoj potrazi za svojom idealnom destinacijom.

 

Kakve informacije gosti traže na TripAdvisoru? – Traže mišljenje drugih ljudi koji su već posjetili određenu zemlju, grad, restoran, hotel, apartman i dr. Prema istraživanjima, prilikom odabira turističke destinacije, ljudi više vjeruju pojedincima, nego samim objektima kada prezentiraju svoje proizvode ili usluge.

 

Nije moguće zadovoljiti baš sve goste/klijente, no danas više nego ikad trebate razmišljati o pružanju kvalitetne usluge, jer negativan komentar na TripAdvisoru ili na nekoj drugoj mreži, vrijedi kao 5 pozitivnih.

 

Facebook ima preko 800 milijuna aktivnih korisnika i savršeno je mjesto za promociju vaših proizvoda ili usluga u turizmu. Pruža “intimniju” komunikaciju s vašim stalnim i potencijalnim gostima i upravo vaša Facebook stranica i njen sadržaj mogu biti presudni za nekog gosta, koji je baš zbog nje odlučio posjetiti vaš hotel/restoran/uslugu. Turisti posjećuju Facebook stranice poduzeća kako bi saznali više informacija i komunicirali s vama.

 

Kada je netko vaš Facebook fan, šanse su 41% veće da će preporučiti vaš proizvod ili uslugu drugima

 
Postoje i druge društvene mreže u turizmu koje su vrlo posjećene, poput Instagrama koji se temelji na vizualnim elementima, točnije fotografijama. A za turističke djelatnosti vizualna koponenta je vrlo bitna.Više informacija o promociji na Instagramu pročitajte na našem prošlom blogu. Naravno, dobrom i kvalitetnom sadržaju vaše Facebook stranice prethodi pametno osmišljena strategija, u kojoj je fokus na isporuci kvalitete, a ne kvantitete.

 

Kvaliteta sadržaja treba uvijek biti ispred forme

 

Ukoliko ste već aktivni na društvenim mrežama, stavite se u ulogu gosta i objektivno pogledajte vašu Facebook stranicu, da li bi vas privukao njezin sadržaj i namamio vas da isprobate vaše proizvode/usluge?

 

Budite iskreni i realni, ukoliko je odgovor negativan, znači da nešto ne radite kako treba i da je potrebno promijeniti strategiju. Ukoliko uopće ne koristite društvene mreže u svrhu promocije, onda znate što vam je činiti! 😉

 

Ne trebate se bojati kako će sezona 2016. godine biti loša jer brojna predviđanja najavljuju upravo suprotno. U našoj infografici stiže malo motivacije od prošlogodišnjih vrtoglavih brojki koje su dokaz kako je Lijepa Naša sve popularnija među turistima 🙂

 

Društvene mreže u turizmu

Infografika: radionica

 

Hrvatska je prošle godine ostvarila rekordni broj dolazaka turista, u kolovozu je bilo 5,5 posto više turističkih dolazaka nego u istom mjesecu prošle godine. Iznova je veliki broj Talijana došao na našu obalu, a povećao se i broj Amerikanaca. Istra, Splitsko-dalmatinska županija i Kvarner ostvarili su veliki broj dolazaka i noćenja, no Istra definitvno prednjači sa svojih 2,98 milijuna dolazaka (rast od 7,7%) te 19,8 milijuna noćenja (rast od 5,4%).

 

Za ovu turističku sezonu očekivanja su još veća te je sada pravo vrijeme da uzmete stvari u svoje ruke. Uzmite svoj dio turističkog kolača i uz pomoć društvenih mreža privucite mnogobrojne turiste kako bi vaša turistička sezona 2016. zasjala poput sunca nad Jadranskim morem. 🙂

 

Iskoristite društvene mreže u turizmu:

 

Društvene mreže u turizmu-radionica

Infografika: radionica

 

Ukoliko Vam treba pomoć ili savjet za vođenje društvene mreže u turizmu, mi smo tu za Vas, stoga kontaktirajte nas bez ustručavanja i obaveze. Predložit ćemo Vam upotrebu društvenih mreža koje će najviše odgovarati vašoj turističkoj djelatnosti.

Pogledajte naše ostale blogove i inspirirajte se:

Blog

AUTHOR - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.