Cijena web stranice i 6 razloga zašto ne štedjeti | Radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
8867
post-template-default,single,single-post,postid-8867,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

cijena web stranice

Cijena web stranice i 6 razloga zašto ne štedjeti na njezinoj izradi

  |   web dizajn

Ako razmišljate o izradi web stranice sigurno ste se našli u situaciji u kojoj vam nije jasno zašto cijena web stranice toliko varira. Cijena web stranice ovisi o nizu faktora, a osobe često žele proći “ispod cijene” i zato često angažiraju “malog od susjeda” koji im izradu web stranice naplati oko 1000,00 kn…

 

Znaš nekoga da mi može napraviti web stranicu za male novce“,

 

Trebao bi mi novi web, da bude stvarno lijep, znaš nekoga da to radi, ali da nije skup?“

 

Zamisli, na Googlu neke agencije nude stranice za pozamašnu svotu novaca, dok mi s druge strane na mail dolaze ponude za super povoljne web stranice za 999 kn, tko je tu lud?“ ☺

 

U našoj je prirodi da težimo dobiti savršen proizvod, a da pritom maksimalno uštedimo. No, jeftine web stranice u konačnici su najskuplje!

 

Web stranica je nešto na čemu definitivno ne bi trebalo štedjeti i u što vrijedi uložiti svaku kunu. Zašto? Jer vam se to na kraju višestruko isplati! Cijena web stranice ovisi o nizu faktora koje ćemo ti ukratko predstaviti u daljem tekstu, zato čitaj pažljivo!

 

 

Izrada web stranice u 6 važnih koraka:

Izrada web stranica Radionica
U nastavku vam donosimo neke od ključnih razloga zbog kojih je važno uložiti određeni iznos u izradu weba, odnosno 6 razloga zašto cijena web stranice, kvalitetne web stranice, nije 999,99 kn.

1. Atraktivnost web stranice – Svi mi volimo imati nešto što je lijepo i kvalitetno, stoga je želja za atraktivnom web stranicom koja će predstavljati vaše poduzeće u najboljem svjetlu sasvim logična, zar ne? Ukoliko uložite malo novaca, dobit ćete generičku web stranicu kakvu imaju mnogi. No, vi se želite istaknuti od konkurencije, zar ne?

 

Dizajnerska stranica izrađena je od strane iskusnih profesionalaca i cijelog tima koji stoji iza projekta, u skladu je s najnovijim trendovima, atraktivna, privlačna, upečatljiva i ono najvažnije – jedinstvena je i „skrojena“ baš po vašoj mjeri. Takva stranica stvara dodatnu vrijednost vašem proizvodu ili usluzi koje nudite. Web stranica predstavlja prvi kontakt s vašim potencijalnim klijentom, a svi znamo koliko je prvi dojam važan, zato je i bitno uložiti u istu. ☺

2. Brzina učitavanja – Prošla su vremena sporog interneta i dugih čekanja, danas se sve odvija iznimno brzo, stoga vaši potencijalni kupci ne bi smjeli dugo čekati na otvaranje vaše stranice.

 

Zbog čega je to važno? Prvo što će kupac primijetiti na vašoj stranici je brzina kojom je njoj pristupio. Ukoliko mu se stranica brzo učita, možda neće tome pridati veliki značaj, no ukoliko mu treba duže vremena, vjerujte da hoće! ☺
Vjerojatni scenarij u tom slučaju je da istu informaciju odluči potražiti kod vašeg konkurenta, a da niti ne uspije vidjeti važan sadržaj koji ste pripremili.

 

Brzina učitavanja je također važna zbog organske pozicije u Google tražilici. Točnije, Google želi pružiti korisnicima maksimalno pozitivno iskustvo prilikom pretrage, stoga će stranice koje se ne učitavaju dovoljno brzo, penalizirati na način da će ih niže rangirati u svojoj tražilici. Za vas to znači da nećete biti vidljivi kupcima u trenutku kad pretražuju proizvode ili usluge koje nudite.

 

3. Responzivni dizajn – Ključan je ukoliko želite da vaši korisnici uživaju prilikom pregledavanja vaše web stranice na svim uređajima. Također, Google svojim algoritmima penalizira stranice koje nemaju responzivni web dizajn. O ovoj temi već smo detaljno pisali, stoga ne propustite pročitati o njegovom značaju za vaše poslovanje na sljedećem linku.

 

4. Optimizacija za tražilice – Prema Google statistici, korisnici prilikom pretraživanja pojmova, primjerice ponuda restorana ili frizerskih salona u gradu, najčešće pregledavaju maksimalno prve dvije stranice rezultata, a ostale znatno rijeđe jer su vjerojatno već pronašli ono što ih je zanimalo. Iz tog razloga dobra (visoka) pozicija je ključna. Kako bi i vaša tvrtka dopirala do što više zainteresiranih korisnika, potrebno je optimizirati web stranicu upotrebom brojnih SEO alata, što je složen i zahtjevan proces za koji je potrebno znanje i iskustvo. Ako korisnici ne mogu pronaći vašu web stranicu, kao da je ni nemate.

 

5. Korisnički doživljaj – Jeftina izrada web stranice podrazumijeva upotrebu statičnih HTML dokumenata ili gotovih jednostavnih predložaka koji nude mali broj opcija i nisu prilagođeni korisniku i specifičnim potrebama vaše tvrtke.

 

Za ostvarivanje kvalitetnih rezultata i postavljenih ciljeva, iznimno je važno da korisnik što jednostavnije i u što manje koraka, dođe do potrebne informacije te da ga dizajnom web stranice planski navodimo da surfa kako nama najviše odgovara, u svrhu ostvarenja konverzije (kontakt, prodaja, pretplata na newsletter i dr.)

 

Kvalitetna i visoko personalizirana izrada web stranice omogućava posjetiteljima optimalan doživljaj prilikom surfanja i samim time postoji znatno veća šansa da postanu vaši klijenti. Ovo područje web dizajna svakim je danom sve važnije i predmet je dubinske analize i kontinuiranog istraživanja i usavršavanja u svim relevantnim tvrtkama koje se bave ovim poslom.

 

6. Korisnička podrška i CMS – Nije dovoljno da vam netko samo napravi web stranicu, već da vam je na raspolaganju neprestana kontrola, kako bi stranica ispravno funkcionirala te kako bi se potencijalni problemi otklonili u što kraćem roku. Također je potrebno kontinuirano raditi na SEO optimizaciji kako bi ostvarili i zadržali odličnu poziciju u Google tražilici te prilagođavali sadržaj interesima, potrebama i navikama svojih posjetitelja i klijenata.

 

Jeftine web stranice većinom su statične HTML stranice kojima ne možete pristupiti bez intervencije programera, odnosno ne možete samostalno ažurirati stranicu. Stoga su stranice izrađene u CMS sustavu puno praktičnije ukoliko ne želite za svaku promjenu koju biste htjeli izvršiti, kontaktirati (i platiti) vašeg programera. ☺

 

CMS (content management system) je sustav za jednostavno upravljanje sadržajem koji vam omogućava da u nekoliko jednostavnih koraka samostalno izvršite željene izmjene ili dodajete sadržaj (slike, tekstove, video, i dr.).

 

I za kraj zapamtite, web stranica je ogledalo vaše tvrtke i važan prodajni alat, stoga pobrinite se da bude vaš glavni saveznik u ostvarivanju vrhunskih poslovnih rezultata. A s druge strane, sada kada smo vam ukratko prezentirali proces izrade nadamo se da vam je jasno koliki trud, znanje i angažman stoji iza kvalitetne web stranice i zato je cijena web stranice kod profesionalaca takva kakva je.

 

 

Više o tome kako izgleda izrada web stranica u Radionici pročitajte na sljedećem linku.

 

Ukoliko vam treba savjet i pomoć stručnjaka, kontaktirajte nas bez obaveze, pomoći ćemo vam unaprijediti vaše poslovanje i izraditi vrhunsku web stranicu koja sigurno neće proći nezapaženo! 😉

 


AUTHOR - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.