7 koraka do pravih ključnih riječi za mala poduzeća | radionica
Ključne riječi pomoći će ti u izgradnji čvrste SEO strategije za rast web stranice i povećati tvoj doseg do ciljanih korisnika.
U ovom blogu pojasnit ćemo što su to ključne riječi i kako ih kao mali poduzetnik možeš istražiti.
ključne riječi, seo
12794
post-template-default,single,single-post,postid-12794,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

istraživanje ključnih riječi

7 koraka do pravih ključnih riječi za mala poduzeća

  |   SEO

Jesi li mali poduzetnik koji pokušava ostaviti svoj online trag? Ako jesi, onda trebaš ozbiljno shvatiti SEO (optimizacija za web tražilice) i istraživanje ključnih riječi. Ključne riječi pomoći će ti u izgradnji čvrste SEO strategije za rast web stranice i povećati tvoj doseg do ciljanih korisnika.
U ovom blogu pojasnit ćemo što su to ključne riječi i kako ih kao mali poduzetnik možeš istražiti. Pa krenimo.

 

 

Što je istraživanje ključnih riječi?

Istraživanje ključnih riječi uključuje pronalaženje glavnih pojmova za tražilice koje se odnose na tvoju tvrtku, odnosno na ponudu tvojih proizvoda ili usluga. Ključne riječi možeš sortirati i dati prednost onima s većim opsegom pretraživanja.

 

 

Zašto je važno istraživanje ključnih riječi?

Ključne riječi bitne su za razumijevanje namjere pretraživača koja se krije iza određenog pojma za pretraživanje. Uz to, pomažu ti da poboljšaš poredak svog sadržaja u rezultatima tražilice.
Kad shvatiš namjeru posjetitelja koja se krije iza pretraživanog pojma, moći ćeš poboljšati njegovo iskustvo i ponuditi mu ono što traži. Posjetitelj će tvoju web stranicu smatrati korisnom i na njoj će se duže zadržati, a vjerojatnije i izvršiti radnju koju priželjkuješ (upit, kupnja, pretplata na newsletter i slično). To dodatno poboljšava tvoju SEO optimizaciju.

 

 

Kako napraviti istraživanje ključnih riječi za mala poduzeća?

Istraživanje ključnih riječi puno je više od korištenja moćnih SEO alata. Ono uključuje prikupljanje više varijanti ključnih riječi koje bi mogle biti relevantne za tvoje poslovanje. Na temelju tih primarnih ključnih riječi možeš pokrenuti istraživanje i otkriti najbolje ključne riječi koje ćeš uključiti u svoj sadržaj. Pogledajmo na koje sve načine možeš istražiti ​​ključne riječi.

 

1. Brainstorming

Prvi korak je stvaranje nekoliko primarnih ključnih riječi koje ćeš koristiti za pokretanje istraživanja. U ovaj korak uključi što više ljudi iz svog tima kako bi imali što više različitih ključnih riječi i kako bi sagledali stvari iz više perspektiva.

 

2. Online servisi za pitanja i forumi



Na forumima ili online servisima kao što je Quora, potraži pitanja koja bi mogla biti povezana s tvojim poslovanjem. To će vjerojatno biti pitanja koja će tvoja publika koristiti u tražilicama. Ovo ti može pomoći u prepoznavanju onoga što publika traži na mreži.

 

3. Prijedlozi kod Google pretraživanja



Jedno od najboljih mjesta za provođenje istraživanja ključnih riječi za male tvrtke je Google. Kada u tražilicu uneseš svoju ključnu riječ, Google će prikazati popis predloženih ključnih riječi. Također, na kraju stranice nakon organskih rezultata pretraživanja, Google će predložiti povezane ključne riječi. Ovo je vrlo isplativa i korisna metoda.

 

4. Google Search Console



Google Search Console i Google Analytics omogućavaju ti pristup upitima pretraživanja koje je tvoja publika koristila za dolazak na tvoj web. To su ključne riječi za koje si već rangiran na Googleu i pronalaženjem njih možeš uložiti još više truda kako bi se još bolje rangirao u tražilicama. Ovo ćeš koristiti ako tvoja web stranica već generira određeni promet s tražilica.

 

5. PPC

Još jedan način pronalaženja ključnih riječi je putem PPC (cijena po kliku) oglašavanja. Ako oglase prikazuješ putem Google Adsa, tada možeš pregledati ključne riječi koje za tvoju web lokaciju postižu visoku stopu klikova (CTR).
Da bi uočio te ključne riječi i analizirao njihovu izvedbu, možeš koristiti alate kao što je Google Analytics. Tamo ćeš dobiti popis svih upita za pretraživanje putem kojih dobivaš promet s Google oglasa. S ovog popisa možeš odabrati one ključne riječi koje potiču visokokvalitetni promet na tvom webu.

 

6. Googleov alat za planiranje ključnih riječi

Google Keyword Planner prikazat će ti popis ključnih riječi koje su relevantne za tvoju primarnu ključnu riječ. Uz ključne riječi, vidjet ćeš i prosječne mjesečne pretrage, konkurenciju i raspon licitacija za oglase. Uz to, dobit ćeš i nekoliko srodnih ključnih riječi koje možeš koristiti za širenje pretraživanja.

 

7. SEO alati



Jedan od najboljih načina istraživanja ključnih riječi za male tvrtke je upotreba SEO alata (MOZ, Ahrefs, SEMrush…). Ovi su alati dizajnirani da ti pomognu s lakoćom provoditi istraživanje ključnih riječi i niz drugih stvari koje se odnose na SEO.

 

Istraživanje ključnih riječi sastavni je dio SEO-a za sva poduzeća. Ako ne razumiješ namjeru pretraživanja, optimiziraš svoj sadržaj za nebitne ključne riječi ili ga uopće ne optimiziraš, publika te nikada neće pronaći. Oni koji ga ipak pronađu možda neće htjeti vidjeti tvoj sadržaj, a to ti može oslabiti SEO.

Dakle, trebao bi uložiti napor u pronalaženju pravih ključnih riječi za svoju malu tvrtku. Iako je istraživanje ključnih riječi izuzetno važno, također je ključno osigurati upotrebu svojih ključnih riječi na prirodan način, bez da se naruši smislenost i čitljivost sadržaja.
Treba ti pomoć oko ključnih riječi i SEO optimizacije? Javi nam se.

AUTHOR - Ana Mrdeža