Remarketing može nabildati tvoje poslovne rezultate, evo i 4 razloga zašto!
Što je remarketing?
Imaš osjećaj kao da Google zna gdje si, što si gledao, što si radio? Nemoj paničariti, nego se upoznaj s Remarketingom – razlogom zbog kojeg te oglasi prate.
Započni i ti s ciljanjem svojih posjetitelja diljem Interneta!
Remarketing je alat pomoću kojega možemo doprijeti do potrošača koji su bili na tvojoj web stranici, napravili neku određenu radnju ili čitali točno određeni sadržaj.
Remarketing su slikovni oglasi (banneri) koji kasnije prate korisnike.
Objasnit ćemo malo detaljnije; kada potrošač posjeti tvoju web stranicu, on mora prihvatiti korištenje “kolačića” (Cookies) koji nama omogućavaju da zabilježimo korisnika i da počnemo pratiti njegovo kretanje po stranici, a kasnije da ga možemo pronaći na internetu i poslati mu oglase.
Imaj na umu da potrošači neposredno prije kupovine usluge i proizvoda na web stranici, često, odjedanput, od nje i odustanu.
Kad se to dogodi imamo situaciju da je poželjno korisnika preusmjeriti da nam se vrati i da dovrši proces kupovine.
I sam znaš da je Internet džungla podataka i stranica te da se na njemu vrlo jednostavno izgubiti. Ali, tu nam uskače Remarketing, kojeg radimo preko AdWords platforme. Nakon što postavimo kod na stranicu, AdWords započinje s prikupljanjem korisnika koji su bili na tvojoj stranici u zadnjih x dana, mjeseci.
Nakon toga grupiramo korisnike prema sadržajima koje su konzumirali, radnjama koje su izvršili i sl.
Za svaku grupu korisnika / segment, izrađujemo relevantan oglas, na temelju njihovih interesa (interesa koje su pokazali u interakciji s tvojom web stranicom).
Npr. ako imamo korisnike koji su gledali samo uslugu “digitalni marketing” tada im šaljemo oglas povezan uz digitalni marketing, ako su konzumirali sadržaj “izrada web stranica” tada im šaljemo oglas u kojem je fokus samo na izradi web stranice.
S druge strane, možemo ciljati korisnike koji su gledali točno određene proizvode i prikazati im te iste proizvode na web stranicama koje oni u tom trenutku pregledavaju.
Želimo ti reći da na raspolaganju imamo more opcija i mogućnosti za ponovni dolazak do korisnika!
Evo zašto trebaš pokrenuti remarketing:
1. Ostani povezan sa svojom ciljnom publikom!
Ne dopusti da potencijalni kupci napuste tvoju web stranicu zauvijek, bez ostvarenih konverzija.
Remarketing pomaže da se to ne dogodi. Omogućuje praćenje posjetitelja od stranice do stranice kako bi ih ponovno doveli na tvoju web stranicu.
2. Povećaj svijest o brendu!
Uspostavljeni remarketing u ranoj fazi omogućuje povratak posjetitelja na stranicu.
Ako potencijalni klijent vidi tvoj oglas više puta, veća je vjerojatnost da će se vratiti na tvoju stranicu i izvršiti kupnju.
3. Povećaj konverzije na web stranici!
Kao što nema smisla imati dućan u koji osobe samo ulaze i ne kupe ništa, isto tako nema smisla imati web stranicu s koje korisnici odlaze bez da se vrate, nazovu ili pošalju upit.
4. Pridobi kupce svoje konkurencije!
Remarketing omogućuje ciljanje posjetitelja na web stranicama koje su usko povezane s tvojim proizvodom ili uslugom, tako možeš privući ciljnu skupinu i povećati bazu klijenata.
Remarketing nam omogućuje: privlačenje ciljne skupine, povećanje broja konverzija i poboljšanje poslovanja!