Što nas Koronavirus može naučiti o marketingu - radionica
Znamo da nikome trenutno nije lako i baš zbog toga bitno je da svojim klijentima/kupcima pokažeš da si tu za njih i u ovim teškim vremenima. Uz to, ljudi više no ikada kupuju online.
Koronavirus
12682
post-template-default,single,single-post,postid-12682,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

koronavirus

Što nas Koronavirus može naučiti o marketingu

  |   društvene mreže, google oglašavanje, online oglašavanje

 

Svi smo svjesni situacije u kojoj se nalazimo. Ova vremena vrlo su izazovna za države, njihove ekonomije, poduzetnike i malog čovjeka. Štedi se na sve strane, ljudi ostaju bez posla kako u uslužnim, tako i u proizvodnim djelatnostima. Karantena, ograničavanje kretanja i društveno distanciranje uvelike utječu na proizvodnju i potrošnju.

 

Što je ispravno učiniti u takvim vremenima? Je li marketing područje na kojem treba ušparati koju kunu? Treba li ostati aktivan na društvenim mrežama ili napraviti pauzu? Treba li se i dalje oglašavati ili je pametnije zaustaviti kampanje? U nastavku pročitaj naše skromno mišljenje.

 

 

Društvene mreže

 

Ako se pitaš trebaš li u ovo vrijeme pandemije biti aktivan na društvenim mrežama iako si suočen s problemima kao što su pad prodaje, zaustavljanje proizvodnje, otpuštanje radnika i slično, odgovor je – obavezno!

 

Znamo da nikome trenutno nije lako i baš zbog toga bitno je da svojim klijentima/kupcima pokažeš da si tu za njih i u ovim teškim vremenima. Objave ne bi trebale biti isključivo prodajne, pogotovo ako nudiš nešto što ljudima trenutno nije neophodno, ali dovoljno je da pokažeš da si i dalje tu, daš im koju riječ podrške, ipak – smo svi u istom sosu. Tvoj kupci, između ostalog, razlog su zbog kojeg posluješ zato im pokaži da ih cijeniš. Ako prestaneš s objavama čim malo zagusti, mogli bi pomisliti da su ti dobri samo kada im treba nešto prodati, a tako se definitivno ne stvara kvalitetan odnos s kupcima.

 

Dovoljno je da napišeš neku objavu tipa: „Izdržimo i #OstanimoDoma, uskoro dolaze bolja vremena“ ili da objaviš neke fotke svog proizvoda, možda neke već objavljene ali kao podsjetnik na bolja vremena, ili da napraviš kviz, anketu i malo ih potakneš na angažman, stvarno je svejedno.

 

 

Oglašavanje

 

A što je s oglašavanjem? Kada je oglašavanje u pitanju, također smatramo da ne bi bilo pametno nestati s lica Zemlje. Ipak, razumljivo je da će ćeš malo smanjiti budžet koji je namijenjen kampanjama, kao i da ćeš oglase prilagoditi trenutnoj situaciji.

 

Na kraju krajeva, većina nas je doma, neki rade a neki ne, ali sigurno je da imamo više vremena i da ga više provodimo na internetu. Uz to, ljudi više no ikada kupuju online. Nije vrijeme da prestaneš u potpunosti s oglašavanjem!

 

 

Evo dva primjera prilagodbe novonastaloj situaciji s Koronavirusom iz prakse:

 

Karlovačko pivo koje je prilagodilo reklamu kampanji #OstaniDoma u #OstaniUSvojojGajbi. Ako još nisi vidio reklamu, pogledaj je klikom ovdje.

 

KFC je odlučio pauzirati svoju kampanju „Finger lickin’ good“ iliti “Za prste polizat'”, kojom ohrabruje ljude da tijekom jedenja poližu prste, jer smatra da to nije najbolji savjet u vrijeme pandemije Koronavirusom. I mi se slažemo s tim! Reklamu pogledaj ovdje.

 

Znači, u ovo doba pandemije, tvoji klijenti žele podršku i  suosjećanje. To nećeš postići tako da prestaneš sa svim online aktivnostima. Budi aktivan, budi tu za njih, a oglašavanje prilagodi trenutnoj situaciji. Simple as that. 🙂

AUTHOR - Ivana iz Radionice