Instagram Story – kako ga što bolje koristiti za promociju brenda?
Sigurni smo da si vrlo dobro upoznat s Instagram Story funkcijom u teoriji, a možda je već koristiš i u svom poslovanju. No možda ti ponekad zadaje glavobolju i nisi siguran radiš li to kako treba. U ovom ćemo ti blogu dati neke savjete i trikove kako da svoje poslovanje podigneš za stepenicu više koristeći upravo Instagram Story kao alat za promociju.
Instagram Story
12703
post-template-default,single,single-post,postid-12703,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

Instagram story

Instagram Story – kako ga što bolje koristiti za promociju brenda?

  |   društvene mreže

 

Sigurni smo da si vrlo dobro upoznat s Instagram Story funkcijom u teoriji, a možda je već koristiš i u svom poslovanju. No možda ti ponekad zadaje glavobolju i nisi siguran radiš li to kako treba. U ovom ćemo ti blogu dati neke savjete i trikove kako da svoje poslovanje podigneš za stepenicu više koristeći upravo Instagram Story kao alat za promociju.

 

 

Tips & Tricks

 

 

  1. OdbrojavanjeInstagram story

 

 

Ova se funkcija može koristiti na dva načina. Prvi je kod odbrojavanja vremena preostalog do lansiranja novog proizvoda ili usluge, nove promocije, posebne ponude koju nudiš i slično. Drugi način je za vrijeme trajanja promocije kako bi prikazali koliko je još vremena ostalo do kraja posebne ponude. Ovo je vrlo snažan alat jer omogućuje tvojim pratiteljima da se klikom na odbrojavanje pretplate kako bi dobili obavijest kada odbrojavanje završi. To stvara osjećaj hitnosti što u konačnici dovodi do povećanja prodaje.

 

 

 

 

 

 

 

  1. Highlights (Naglasci)

 

Nadamo se da već koristiš i odjeljak Highlights na svom profilu. Naš je savjet da ga za vrijeme trajanja promocije malo izmijeniš i napraviš određene kategorije kao što su Karakteristike proizvoda, Svjedočanstva zadovoljnih klijenata i slično, a odnose se na promociju koja je u tijeku. Tijekom trajanja promocije tvoj će profil posjetiti hrpa novih korisnika, a Highlights su idealan način da saznaju sve što ih zanima o promociji. Svaki biznis je jedinstven, ovisno o kojoj industriji se radi, pa tako i Naglasci ne bi trebali biti svima isti. Neki koje bi svakako trebali imati su O nama, Testimonialsi, Lokacija, Portfolio i IGTV kanal.

 

 

  1. Kreiranje Social proofa korištenjem priča

 

Svaki put kada netko od tvojih pratitelja/korisnika označi tvoj proizvod na svom Storyju, ti možeš te priče podijeliti na svoj Story.  Iskoristi to jer se tako stvara još više uzbuđenja oko tvoje promocije.

 

 

  1. Tijek prodaje

 

Ovo možeš koristiti kada je ograničen broj proizvoda ili usluga koje nudiš i to tako što ćeš na svoj Story staviti tablicu s onolikim brojem polja koliki je broj preostalih proizvoda koji su dostupni za kupnju. Tada osvježavaj tablicu svakih sat vremena i prekriži polja onih proizvoda koji su prodani. To će kod korisnika stvoriti osjećaj hitnosti i strah od nestanka proizvoda/usluge, a može poslužiti i kao svojevrstan društveni dokaz.

 

Instagram story

 

 

  1. Live tijekom promocije

 

Najprije omogući pratiteljima da ti preko Storyja postavljaju pitanja vezana uz tvoju promociju. Kod kreiranja Storyja prvo klikneš na naljepnicu, odabereš „Pitanja“ i ostaviš neko vrijeme kako bi angažirao publiku da pitaju što ih zanima. Nakon toga, uključiš se Live i na dnu ekrana imaš ikonicu s upitnikom. Klikom na tu ikonicu, sva pitanja koja su korisnici postavili pojavit će se na tvom ekranu. Odaberi pitanje na koje daješ odgovor i ono će se pojaviti na live videu kako bi ljudi vidjeli na koje pitanje odgovaraš. Pazi da od postavljanja pitanja do Live-a ne prođe više od 24 sata, inače nećeš moći vidjeti pitanja.

 

 

 

 

Instagram Priče odličan su način za otvaranje novih puteva za povećanje angažmana i svijesti o robnoj marki. Pomoću Hashtagova, Spominjanja i Lokacije ljudi koji te ne prate mogu te “otkriti” bez da kliknu na tvoj profil. A brojne značajke kao Anketa, Pitanja, Kviz omogućavaju ti da angažiraš svoju publiku.

 

To je sve za sada! Nadamo se da smo malo pomogli. Ako trebaš pomoć oko vođenja Instagram profila obrati se Radioničarima!

AUTHOR - Ivana iz Radionice