Da li vam je poznat termin SOCIAL MEDIA MANAGEMENT?
Da li vam je poznat termin SOCIAL MEDIA MANAGEMENT?
Vjerujemo da ste vrlo svjesni tog termina, jer je u zadnjih nekoliko godina postao neizostavan dio oglašavanja na internetu, ali i vrlo važan segment u komunikaciji s potrošačima te jačanju veze s postojećim klijentima.
U Hrvatskoj se koristi termin Društvene mreže, a obuhvaća internet platforme Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, Pinterest, LinkedIn i mnoge druge. Njihovo korištenje ovisi o vrsti poslovanja poduzeća i ciljanih klijenata, a kada se strateški odaberu, donose uspješne rezultate.
Još je uvijek najpopularnija društvena mreža na svijetu i prelazi brojku od milijardu ( 1.000.000.000!) aktivnih korisnika.
“Svi su na fejsu” što nam omogućuje da se vrlo jednostavno obratimo velikoj skupini korisnika u svrhu izgradnje uspješnog dugoročnog odnosa.
U Hrvatskoj postoji blizu 2 milijuna korisnika koji provedu svakodnevno miminalno 30 min. provjeravajući novosti na internetu. Obzirom na ostale kanale oglašavanja, Facebook ima najmanji trošak dosega 1.000 korisnika uz mogućnost jednostavnog mjerenja ROI (povrat ulaganja).
Oglašavanje putem Facebook-a donosi slijedeće koristi za poduzeće:
- povećanje follower-a stranice poduzeća
- povećanje posjeta na web stranicu poduzeća
- povećanje pregleda određene objave
- promoviranje proizvoda i usluga
- dopiranje do specifične ciljane skupine korisnika
- izgradnja i jačanje odnosa s postojećim klijentima
- jednostavno istraživanje tržišta
- doseg velikog broja korisnika i potencijalnih klijenata
Iako je vođenje i analiza relativno jednostavno, tajna uspjeha je kreativno smišljen informativan tekst popraćen zanimljivim foto/video sadržajem, što često može biti pravi izazov.
Instagram je u 2015. godini prešao Twitter po popularnosti, a pravi je hit i među hrvatskom populacijom. U svijetu je broj korisnika dosegnuo 300 milijuna korisnika, a temelji se na objavljivanju privlačnog foto ili video sadržaja kojeg prati kratak tekst i tagovi (hashtag #) pomoču kojih korisnici pronalaze sadržaj za koji su zainteresirani.
Instagram poduzećima postaje sve zanimljiviji u promoviranju svojih proizvoda, usluga ali i filozofije poslovanja poduzeća čime se stvara zajednica osoba sličnih interesa i preferencija.
Iako limitiran sa samo 140 znakova, Twitter zauzima visoko mjesto popularnosti među privatnim i poslovnim korisnicima. U Hrvatskoj ima više od 50 tisuća računa, a njihov broj je u uzlaznoj putanji. Korisnici na Twitteru razmjenjuju informacije o temama koje su im važne i aktualne, što poduzećima pojednostavljuje kreiranje njihove poruke s onim što je najvažnije njihovim korisnicima.
YOUTUBE
Youtube je najpoznatija video platforma na svijetu, a u Hrvatskoj ga koristi čak više od 80% internet korisnika. Popularnost video oglašavanja je u rapidnom porastu u svijetu, ali i u Hrvatskoj. Videom možete prezentirati svoj proizvod ili uslugu, prikazati zadovoljne korisnike vaših usluga, informirati o novostima poslovanja..mogućnosti su beskonačne, a povrat investicije nenadmašiv. Korisnici najviše preferiraju kratak, zabavan i informativan video koji su voljni podijeliti na ostalim društvenim mrežama.
Odabir pravih društvenih mreža sukladno specifičnim karakteristikama vašeg posla i klijenata, te njihovo efikasno korištenje, donijeti će vam širok raspon koristi:
- Širenje svijesti o vašem brendu
- Učvrščivanje lojalnosti korisnika
- Povećanje prodaje
- Poboljšanje službe za korisnike
- Povećanje profita
- Smanjenje troškova
- Bolje pozicioniranje na internetu i tržištu
- I najvažnije: konkurencija će vas gledati u leđa =)
Dakle, što čekate? U AKCIJU!!!