5 vrućih alata za učinkovito upravljanje društvenim mrežama | radionica
Donosimo nekoliko odličnih alata koji povezuju i upravljaju s više društvenih mreža. Pomoću njih, svoje objave možete zakazati i objaviti u pravo vrijeme. Svaka društvena mreža provodi različite marketinške aktivnosti te upravljanje njima zahtjeva mnogo vremena.
alati za korištenje društvenih mreža
12200
post-template-default,single,single-post,postid-12200,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

alati za korištenje društvenih mreža

5 vrućih alata za učinkovito upravljanje društvenim mrežama

  |   digitalni marketing, društvene mreže, online oglašavanje

Da je biti sveprisutan na društvenim mrežama lako, sveprisutan bi bio svatko! Šalu na stranu, donosimo nekoliko odličnih alata koji povezuju i upravljaju s više društvenih mreža u isto vrijeme. Pomoću njih, svoje objave možeš zakazati i objaviti u “pravo” vrijeme.

 

Svaka društvena mreža provodi različite marketinške aktivnosti, a samo upravljanje društvenim mrežama zahtjeva mnogo vremena. Kako bi se trud isplatio, znamo da je važna posvećenost i angažman. Tu nastupaju alati za upravljanje društvenim mrežama koji pomažu u učinkovitom korištenju mreža.  Nadzorne ploče unutar svakog pojedinog alata služe za pregled svake stranice i za svaku društvenu mrežu što podosta olakšava organiziranje, planiranje i praćenje kampanja na društvenim mrežama.

 

Postoje alati koje još uvijek imate priliku besplatno upoznati, njih ćemo i predstaviti kako bi ih mogli i iskoristiti, dok se stanje ne promjeni. Predstavljamo vam Hootsuit, Everypost, Zoho Social, Friend+me i Buffer. Krenimo od onog najpopularnijeg:

 

1. Hootsuit

 

– nudi besplatnu verziju s neograničenim brojem društvenih profila, analitike, raspoređivanja poruka i integracije Google Analyticsa

 

– lansira kampanje na različitim društvenim mrežama s jedne nadzorne ploče

 

– omogućava organiziranje, planiranje i praćenje kampanja na društvenim mrežama

 

– praćenje interakcije s korisnicima

 

– korištenje putem računala ili mobitela

 

2. Everypost

 

– mogućnost rada sa svojim timom gdje god se nalaziš i u kojem god trenutku

 

– omogućava stvaranje sadržaja i plasiranje korisnicima prave informacije u pravo vrijeme

 

– Povećava učinkovitost svakog posta

 

– Štedi vrijeme i pojednostavljuje tok rada

 

– omogućava mjerenje i donošenje jasnije odluke zajedno s društvenim mjerilima

 

3. Zoho Social

 

– fleksibilno zakazivanje objava radi uštede vremena

 

– mogućnost izrade kalendara za objave

 

– izravno objavljivanje na Instagram

 

– mogućnost nadgledanja ključnih riječi i hashtagova, otkrivanje novih, prikupljanje mišljenja korisnika o bendu na svim društvenim kanalima

 

4. Friend + me

 

– mogućnost zakazivanja objava za kasnije jer objavljivanje u pravo vrijeme olakšava skupljanje tvojih followera

 

– olakšava ostati fokusiran na kreiranje pravog sadržaja kojeg želiš podijeliti

 

– mogućnost korištenja aplikacije za mobilne uređaje

 

– mogućnost spremanja sadržaja s bilo koje stranice

 

– mogućnost rada u timu

 

5. Buffer

 

– mogućnost uštede vremena prilikom objavljivanja na svim društvenim mrežama na kojima se nalaziš

 

– zakazivanje objava i objavljivanje u najbolje vrijeme

 

– mogućnost korištenja analitike kako bi se pratile objave i poboljšali rezultati zajedno s mogućnošću izrade izvještaja za klijente ili nadređene

 

– mogućnost rada u timu

 

– sve što zapaziš na internetu možeš dodati i rasporediti kako želiš

 

– zakazivanje objava i objavljivanje na Instagram

 

Svi ovi alati imaju isti cilj ➡️ ušteda vremena jer vremena za sve nikad dosta! Ni jedan od navedenih alata za upravljanje društvenim mrežama nije bolji od drugog, naprotiv, vrlo su slični. Kako smo upoznati s funkcioniranjem ovih 5, odlučili smo podijeliti sa svijetom tko to nama pomaže da sve “ishendlamo”.

 

Sigurno ćeš i ti kliknuti bar s jednim od njih. Isprobaj! 😉

 
A više o važnosti društvenih mreža možeš pročitati ovdje.

AUTHOR - Daria Mamić

Daria je vesela i pozitivna osoba, uvijek željna novih iskustava. Po završetku studija rodila se ljubav prema marketingu, osobito prema digitalnom svijetu. Voli upoznavati nove ljude, kulture i običaje pa često hvata prilike za nova putovanja.