dizajn reklamnih materijala | beauprox | radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
10003
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-10003,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Beauprox – dizajn reklamnih materijala

kategorija

grafički dizajn

o projektu

Dizajn reklamnih materijala zahtjeva dobro poznavanje klijentovih proizvoda ili usluga, te ciljane skupine. Nakon uvodnog sastanka prionuli smo detaljnoj analizi brenda Beauprox.

Beauprox je nova generacija kozmetike koja se ističe visokim udjelom prirodnih sastojaka iz biodinamičkog uzgoja kojim se postiže dugoročno zadržavanje svih aktivnih ljekovitih biljnih sastojaka.

Naš zadatak bio je osmisliti dizajn reklamnih materijala:

  1. Loyalty kartica
  2. Oglas
  3. Letak
  4. Roll up
  5. Wobbleri

S obzirom da je istovremeno riječ o prirodnim i luksuznim proizvodima, pazili smo na svaki detalj kako bi krajnjim korisnicima u potpunosti prenijeli duh brenda.

Loyalty kartica

Kroz sustav nagrađivanja i praćenje vjernosti, s kupcima ostvarujete još čvršću povezanost. No što je s vizualnim segmentom loyalty kartica, da li je ono zaista važno? Mi smatramo ukoliko vašu posvećenost brendu njegujete kroz odnos sa kupcima te kroz vizualni identitet u svakom segmentu poslovanja, stvarate jednu zaokruženu i cjelovitu priču koju će kupci zasigurno prepoznati.

Na našem primjeru, s obzirom da je riječ o luksuznom proizvodu, kod izrade loyalty kartice za Beauprox, naglasak smo stavili na zlatnu boju koja u kontrastu s crnom odaje dojam luksuza. Također, crna boja je korištena radi praktičnosti obzirom da će se kartice koristiti kroz duži period, te bi u slučaju svijetle boje, došlo do narušavanja izvornog izgleda. Kartice su tiskane zlatotiskom, kako bi u potpunosti došla do izražaja zlatna boja.

Oglas u novinama

Oglašavanje putem tradicionalnih medija, posebice u časopisima, izvrstan je kanal za promociju proizvoda. No s obzirom da u časopisima glavnu ulogu imaju fotografije, ključno je na pravi način istaknuti se kroz atraktivne vizuale.

Prilikom kreiranja ostalih materijala (oglasa u novinama, letka, roll-upa, wobblera) koristili smo bijelu pozadinu u kombinaciji sa zlatnom bojom kako bi se dobio dojam prozračnosti i čistoće.

Kvalitetno osmišljen dizajn reklamnih materijala ključan je za vašu offline strategiju koja je uz online angažman (društvene mreže, web stranica, Google AdWords) vrlo važna za cjelovitu prezentaciju brenda.

Pogledajte naš portfolio