Izrada web stranice za klijenta Kamin Studio - by Radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
9227
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-9227,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Izrada web stranice – Kamin Studio

Category

web design

About This Project

Izrada web stranice

 

Za našeg klijenta, stručnjake za kamine i peći na drva – Kamin Studio, izradili smo kompleksnu web stranicu. Izrada web stranice uključila je razradu digitalne strategije u kojoj smo s klijentom dogovorili pojedinosti poput:

 

  • Svrha web stranice – koji su ciljevi, da li će stranica biti prodajnog ili informativnog karaktera
  • Ciljana publika – dobna skupina, socio-demografske karakteristike
  • Posjetitelji – broj mjesečnih posjetitelja
  • Struktura – broj i naziv kategorija, primjerice rubrika “O nama” “Proizvodi” “Usluge” i drugo
  • Sadržaj (tekst i fotografije) – u dogovoru s klijentom, dostavljeni su nam potrebni materijali

 

Raspodjela poslova unutar tima

 

Nakon što smo dogovorili sve detalje i zaprimili potrebne materijale, formirali smo projektni tim. Na svakom projektu izrade web stranice angažirano je više članova tima, a ovaj put su na projektu sudjelovali dizajneri i SEO specijalist. Obzirom da je klijent preuzeo obvezu pripreme sadržaja, nije bilo potrebe za angažmanom našeg copywritera.

 

Dizajneri su nakon sastanka s klijentom pripremili dizajn “layouta” web stranice kako bi s vizualne strane ispunio očekivanja klijenta i budućih korisnika. Posebnu pozornost posvećujemo najsitnijim detaljima kako bi krajnji rezultat bio savršen, a klijent zadovoljan.

 

Nakon što su dizajneri kreirali strukturu web stranice, slijedi razvoj u WordPress plaformi. Web je kreiran u obliku funkcionalnog kataloga s opcijom filtriranja proizvoda, kategorijama, galerijom te se po želji, uz minimalne intervencije, može transformirati u funkcionalni web shop.

 

Nakon završetka razvoja weba, nastavili smo s tehničkom optimizacijom web stranice koja je uključila: optimizaciju servera, protokola, brzinu učitavanja te optimizaciju fotografija. Definirani su osnovni SEO parametri za sve podstranice i unesene proizvode.

 

Nakon što je sve uređeno, slijedio je trening za klijenta, upoznavanje s upravljanjem i ažuriranjem stranice kako bi mogao samostalno dovršiti unos preostalih proizvoda na stranicu.

 

Puštanje stranice u pogon veoma je uzbudljivo razdoblje, kako za nas, tako i za klijenta. Pomoću Google Analytics alata koji pružaju uvid u brojne statističke podatke kao što su: broj korisnika koji su posjetili stranicu, vrijeme zadržavanja na stranici, sadržaj koji su pregledavali, s kojeg odredišta su stigli na web stranicu i brojne druge podatke, saznali smo mnoge značajne informacije.

 

Napravili smo analizu statističkih pokazatelja na način da smo usporedili ponašanje korisnika na novoj web stranici u usporedbi sa starom web stranicom.

Rezultati analize

 

Uvidom u statističke rezultate dobiveni su sljedeći podaci:

 

  • Bounce rate smanjen za 77,05% – Bounce rate (stopa napuštanja) predstavlja postotak korisnika koji su otišli s prve učitane stranice bez da su napravili dodatnu interakciju na webu. U našem slučaju je uvelike smanjen što znači da korisnici na novom webu jednostavno dolaze do željenog sadržaja te nastavljaju s pregledavanjem i nakon početne pregledane stranice.

 

  • Broj jedinstvenih korisnika povećan je za 35,34% – jedinstveni korisnici koji su napravili barem jedan page view (posjet stranici) u određenom vremenskom periodu. Ovaj broj predstavlja stvarni broj korisnika koji isključuje računala ili kolačiće. Porast od 35,34% ukazuje na povećani interes korisnika prema sadržaju i konceptu nove web stranice.

 

  • 19x povećanje trajanja sesije – Sesija je skup interakcija koje se odvijaju na web stranici unutar određenog vremenskog okvira, odnosno dužina posjete web stranici. Na staroj web stranici korisnici su se u prosjeku zadržavali 13 sekundi. Sada je prosječno vrijeme sesije čak 4 minute i 18 sekundi što je odličan rezultat koji potvrđuje kvalitetu web stranice.

 

    • 8x povećan broj pregleda stranica – Pomoću Google Analytics alata moguće je pratiti koje stranice posjećuju korisnici. Uvidom u statistiku saznali smo kako se u odnosu na prethodno relevantno razdoblje broj pregleda pojedinih stranica povećao za 8 puta. Navedeno upućuje na veću zainteresiranost korisnika za sadržaj na web stranici.

 

Dobiveni statistički podaci pokazuju značajan napredak u odnosu na prijašnje rezultate, što je dokaz kako izrada web stranice mora biti temeljita, strukturirana i usmjerena na konkretne rezultate.

 

Ukoliko i vama treba kvalitetna izrada web stranice, javite nam se i ugovorite sastanak na kojem ćemo razraditi sve vaše ideje, želje i potrebe, te uz naše iskustvo i znanje, kreirati savršen web. 😉

 

www.kaminstudio.ba

 

Na sljedećem linku pogledajte naše radove:

PORTFOLIO