Newsletter kampanja za TAG Heuer - radionica - digitalna agencija
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
11495
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-11495,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Newsletter kampanja za TAG Heuer

Category

kampanje

About This Project

Za zastupnika ekskluzivnih švicarskih satova TAG Heuer redovito osmišljavamo, dizajniramo i šaljemo newsletter kampanje.

Svaka newsletter kampanja je pomno osmišljena od strane našeg tima zaduženog za content i grafički dizajn kako bi vizualni i tekstualni elementi bili besprijekorni.
 
Newsletteri za TAG Heuer predstavljaju spoj minimalizma i luksuza obzirom da se radi o ekskluzivnim satovima. Istaknuti su svi važni elementi kojima kupcima prezentiramo ponudu, odnosno modele satova. Nema nepotrebnih informacija, sve je vrlo jasno, čitko i transparentno.
 
Sadržaj je koncipiran na način da se kroz informativne činjenice o satu koje su kreativno oblikovane, u korisnicima pobudi interes i želja da saznaju više o modelima satova. Svaki model sata prati C2A (call to action) koji vodi direktno na web stranicu.
 
Newsletter je izvrstan kanal direktne komunikacije s korisnicima i često polučuje izvrsne reultate.
Prilikom slanja newslettera vodimo računa o vremenskoj stavci kako bi korisnici dobili e-pismo u pravo vrijeme, a kada je idealno vrijeme za slanje, moći ćete saznati u jednom od naših budućih blogova. 😉
 
Pored sadržaja, iznimno je bitan dizajn newslettera koji se treba isticati. Naš grafički dizajner brine da sve izgleda savršeno i atraktivno.

 
Neki od rezultata dosadašnjih newsletter kampanja

 

  • Ukupan postotak otvaranja: 20 – 30% (postotak otvorenih newslettera)
  • Uspješno dostavljen NL: na 90-99% adresa
  • Click rate: 3% – 10% (postotak uspješno dostavljenih newslettera koji su registrirali klik)
  • Clicks per unique opens: 8% – 24% -> postotak klikova po jedinstvenim otvaranjima (postotak korisnika koji su otvorili newsletter i kliknuli na link unutar newslettera)
     
    Newsletter kampanja je odličan način za privlačenje pažnje potencijalnih kupaca ako se kreira i osmisli na pravi način.
     
    Imamo bogato iskustvo u kreiranju newslettera stoga ukoliko i vama treba nešto slično (možda još ne znate da vam treba;)) pošaljite nam poruku.

 
We love to chat…and make results! 😉