Digitalna marketing kampanja – Kamin Studio
Category
društvene mreže, kampanjeAbout This Project
Za našeg klijenta Kamin Studio, distributera za vrhunske kamine i peći na drva, kreirali smo digitalnu marketing kampanju koja je uključila angažman cijelog tima te obuhvatila znanja i vještine iz područja kao što su: content marketing, grafički dizajn, seo analiza, newsletter kampanje i drugo.
Digitalna marketing kampanja kompleksan je proces koji uključuje izradu digitalne strategije, postavljanje ciljeva kampanje i koncepta, kreiranje sadržaja, izradu grafičkih i vizualnih rješenja te mjerenje rezultata.
Pri izradi marketing kampanje cilj je bio u periodu od 6 tjedana promovirati kamine i peći na drva sa posebnim akcijskim cijenama, kako bi ostvarili zacrtane prodajne rezultate.
Kako bismo što vjernije, konzistentnije i sadržajnije korisnicima prikazali promotivnu akciju, kreirali smo posebnu landing stranicu koja je sadržavala ključne informacije o pećima i kaminima na drva, te popratne atraktivne vizuale koje su upotpunile dojam. Landing stranica bila ja informativnog i prodajnog karaktera.
Pomoću landing stranice omogućili smo korisnicima sve informacije na jednom mjestu, bez da moraju previše “lutati” po web stranici kako bi pronašli željenu informaciju. Landing stranica optimizirana je za pregled preko mobilnih uređaja.
Koristili smo sljedeće digitalne kanale za promociju landing stranice:
- Facebook – u periodu od 40 dana u dogovoru s klijentom, kreirali smo 7 Facebook objava prilagođenih za promociju proizvoda na akciji. Objave su bile informativne, zanimljive, ukomponirane sa vizualima koji privlače pažnju.Jednu objavu kreirali smo uz pomoć Facebook Canvasa koji služi za izradu kreativnih objava nalik web stranici koje su dostupne isključivo za pregledavanje preko mobilnih uređaja. S obzirom na postojeću landing stranicu, Canvas smo koristili isključivo kao način diferencijacije u odnosu na druge objave.
- Instagram – promotivnu akciju promovirali smo i na Instagramu, te uz pomoć relevantih #heshtegova doprijeli do velikog broja korisnika za relevantne pojmove vezane uz grijanje, kamine, zimu, obitelj i drugo.
- Blog – u toku kampanje objavili smo jednu blog objavu u kojoj smo korisnicima objasnili sadržaj akcije te istaknuli prednosti proizvoda. Blog je odličan alat za organsko pozicioniranje brenda i proizvoda u tražilicima, no mora biti optimiziran i pomno smišljen.
- Newsletter
– kreirali smo 3 newslettera i poslali ih na relevantne e-mail adrese kako bi kroz navedeni digitalni kanal doprijeli do potencijalnih kupaca i upoznali ih sa akcijom. Newsletteri su bili vizualno atraktivni, pružali relevantne informacije i poticali korisnike na kupnju.
Web stranicu smo u toku promotivne akcije nadopunili sa dodatnim brojem proizvoda kako bi korisnici pored proizvoda na akciji mogli pronaći široku paletu proizvoda. Sadržaj smo optimizirali s obzirom na pretragu i kretanje korisnika kroz web stranicu.
Konstantan rad na seo optimizaciji prijeko je potreban ukoliko želimo zadržati izvrsnu poziciju u Google tražilici.
REZULTATI MARKETING KAMPANJE:
- Bounce rate se u periodu od kad smo izradili novu web stranicu za Kamin Studio i pokrenuli kampanju, smanjio za čak 95, 88%.. Navedeno nam ukazuje kako je sadržaj i struktura cijele web stranice, s posebnim fokusom na landing stranicu konstruirana na način da privlači i zadržava posjetitelje.Što je manji bounce rate, znači da se korisnici dulje zadržavaju na web stranici i nakon pregledane odredišne stranice i obrnuto. Konstantno smo radili na optimizaciji web stranice, te je navedeno također razlog zadržavanja korisnika na stranici.
- Korisnici su pokazali veliki interes za promotivnu akciju te su se njihovi upiti povećali za čak 72,7 %. Najviše upita ustvarili smo putem inboxa na službenoj Facebook stranici klijenta, te putem live chata koji smo postavili na web stranicu. Ključ su promptni odgovori na upite klijenata,odnosno brza reakcija, jer u današnje moderno vrijeme kupac želi dobiti informaciju sada i odmah.
- Za 12% porasli su lajkovi na objave na Facebook stranici vezane uz promotivnu akciju zahvaljujući posebno kreiranim vizualima i pomno osmišljenom sadržaju.
- Čak 77% korisnika upisalo se na newsletter putem pop up prozorčića na web stranici koji “iskoči” nakon nekoliko minuta, a 23% korisnika upisalo se na klasičan način, točnije putem obrasca koji se nalazi na dnu web stranice. Navedeno nam je bio vrijedan podatak koji govori u prilog “pop up strategiji” kao uspješnom kanalu digitalne strategije. Podaci korisnika koji se samostalno upišu u mailing listu vrlo su vrijedni i treba ih mudro iskoristiti.
- Pregledom statističkih podataka u Google Analyticsu uvidjeli smo da je landing stranici u toku promotivne kampanje 56% korisnika pristupilo putem mobilnih uređaja, a 44% putem stolnih računala. Potvrdile su se naše pretpostavke o trendovima pretraživanja preko kojih uređaja korisnici najčešće pregledavaju web stranicu. Sve više korisnika pristupa sadržaju putem mobilnih uređaja, te je landing stranica optimizirana za pregled i preko mobilnih uređaja.
www.kaminstudio.hr
www.kaminstudio.ba
Pogledajte naše ostale radove na sljedećem linku: