Digitalna kampanja koja je zagrijala prodaju našeg klijenta | Radionica
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
11346
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-11346,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Digitalna kampanja za Kamin Studio

Category

kampanje

About This Project

? KAKO SMO ZAGRIJALI PRODAJU NAŠEG KLIJENTA ?

 

Nadamo se da ste se spremili za sezonu grijanja, jer kupci Kamin Studia BiH jesu! 🙂
Tijekom rujna i listopada se sprema zimnica, pripremaju se drva za ogrjev, a mi smo za našeg klijenta u tom periodu pripremili vruću digitalnu kampanju za peći i kamine, kako električne tako i one na drva.
Naša digitalna kampanja je bila fokusirana na SEO, community management, Facebook i AdWords oglašavanje te na remarketing.
 
Priznati ćemo vam, da s Kamin studijom radimo već neko vrijeme te da imamo kontinuirani rad na SEO-u, Facebook community managementu te na oglašavanju što AdWords, što Facebook.
Ipak, u rujnu i listopadu smo pojačali naše aktivnosti iz očitih razloga – zbog povećanja potražnje!
 
? Započnimo sa seciranjem naše vruće kampanje. ?
 

1. SEO


SEO strategija za Kamin Studio BiH se bazirala na optimizaciji tehnički parametara te sve i jedne kategorije proizvoda koju naš klijent prodaje, što je značilo proširivanje sadržaja za gotovo sve kategorije usluga te optimizacija istoga prema relevantnim ključnim riječima.  SEO se temeljio na detaljnoj analizi interesa korisnika.
Također, doprinos SEO optimizaciji je bilo i kontinuirano pisanje novih blog objava koje su bile bazirane na isticanju najkonkurentnijih modela, te na edukaciji korisnika (kako izabrati idealnu peć, kako održavati peći, zašto je lijevano željezo najbolji materijal za kamine, kako naložiti vatru i dr.). Uz navedeno za našeg klijenta smo pokrenuli i backlinking strategiju s jednom od relevantnijih stranica za savjete u gradnji, održavanju doma i sl.
 

2. Community management


Community management Kamin Studia BiH sastavljen je od dijeljenja blog objava te komuniciranja individualnih prednosti i karakteristika najnovijih i najrelevantnijih modela proizvoda putem interesantnih Facebook postova.
 

3. AdWords i Facebook oglašavanje


Oglašavanje smo usmjerili na obje platforme.
Na AdWordsu je oglašavanje bilo strukturirano od nekoliko različitih grupa oglasa unutar jedne Search kampanje. Grupe oglasa smo detaljno ciljali prema lokaciji i vremenu prikazivanja oglasa. Optimizacijom kampanje došli smo do svega nekoliko relevantnih ključnih riječi unutar svake grupe oglasa, koje su ciljale korisnike u završnoj fazi procesa kupnje.
 
Facebook kampanje su bile orijentirane na ciljeve post engagement i web site clicks.
Obje kampanje su imale precizno definirane ciljne skupine. One su bile definirane prema lokaciji, dobnoj granici, interesima te nakon kratkog vremena i prema interakciji s Kamin Studiom. Engagement kampanjama smo dolazili do mišljenja korisnika i interesa za pojedine proizvode, a pomoću website click kampanja smo dovodili nove korisnike na strateške stranice.
 

4. Izrada landing stranice


Nakon određenog vremena, odlučili smo objediniti sve korisnike koji nisu ostvarili strateški cilj (kupnja proizvoda) na jednoj stranici, što je značilo da moramo napraviti landing stranicu za remarketing. Ta landing stranica je bila vidljiva samo i isključivo osobama koje su došle preko remarketinga kojega ćemo objasniti u sljedećem koraku.
Glavni cilj ove stranice je bila prodaja najkonkurentnijih proizvoda proizvođača grijaćih tijela, ali s odobrenim popustom od 20%.
 

5. Remarketing


Digitalna kampanja je zaokružena objedinjavanjem svih posjetitelja web stranice na jednu stranicu.
Postavili smo Display kampanju za koju smo napravili atraktivne animirane oglase, te aktivirali našu remarketing listu na kojoj su bili svi oni koji su došli na stranicu a nisu napravili željenu radnju.
 

Što je postigla naša digitalna kampanja?


Ako usporedimo prva dva mjeseca suradnje s Kamin Studiom BiH (sredina 11. mjeseca 2016. – sredine 1. mjeseca 2017.) sa 9. i 10. mjesecom 2017. možemo vidjeti kako smo u ova dva mjeseca ostvarili 468% više sesija, doveli smo 390% više korisnika, a stranica se pogledala 88.99% više puta.
 
Facebook oglašavanje je rezultiralo s više od 100 upita u inbox, a tu je i izuzetno veliki broj komentara na objave iz kojih se jasno može vidjeti interes publike za proizvode Kamin Studia.