Millennialsi
Millennialsi – sve što trebate znati o vašim sadašnjim i budućim potrošačima!
Millennialsi, također poznati kao Generacija Y ili Internet Generacija, su demografska skupina koja izravno slijedi Generaciju X. Pojam Millennials obično podrazumijeva pojedince rođene između 1980. i 2000 godine.
Oni su današnji potrošači i vaši zaposlenici.
Njima se obraćate i oni su vaša ciljna publika, ako ne sada, onda će to definitivno postati u budućnoti i mislimo da je krajnje vrijeme da ih upoznate!
Zato krenimo!
Karakteristike Millennialsa :
Mileninalsi su odrasli u elektronskom, sve više online i društveno umreženom svijetu. Millennialsi su skloni toleranciji različitosti, odrasli su i odgojeni pod mantrom “slijedite svoje snove”. Imaju tendenciju da budu sigurni u sebe, prvenstveno iz razloga jer im se kroz čitavo njihovo odrastanje govori da su posebni, što ih u jendu ruku čini narcisoidnima.
Statistički podatci o Millennialsima ;
• 50% Millennialsa smatra se politički neopredijeljenim
• 29% smatra da su religiozno neopredijeljeni
• Imaju najveći prosjek broja prijatelja na Facebooku, s prosječno 250 prijatelja, naspram 200 prijatelja u prosijeku koje bilježi Generacija X
• 55% je objavilo selfie ili drugi slični sadržaj na društvenim medijima, naspram 20% generacije X
• Millennialsi pošalju prosječno 50 poruka dnevno
• Od 2012. godine naovamo samo 19% Millennialsa se izrazilo da ima povjerenja u druge ljude
Millennialsi i radno mjesto ;
Millennialsima je zadovoljstvo na radnome mjesto bitnije nego novčana naknada, a ravnoteža između posla i života, koju bi smatrali odgovarajućom, im je od esencijalne važnosti. Oni su manje vjerojatni, u odnosu na prethodne generacije , da će podnesiti neugodno radno okruženje , te je mnogo vjerojatnije da će koristiti društveno umrežavanje radi iskazivanja svojih zabrinutosti nego prošle generacije. S druge strane, zadovoljni Millennialsi često su zastupnici i podrška zaposlenicima organizacije za koje rade, pružajući iskren, slobodan i uvjerljiv odnos.
Budući da su odrasli bombardirani oglašavanjem, Millennials imaju tendenciju da budu skeptični glede promidžbenog materijala bilo koje vrste. Bilo da kupuju proizvode i usluge ili uzimaju u obzir zapošljavanje, Millennialsi će vjerojatnije slušati svoje prijatelje i neće dopustiti da na njihovo mišljenje utječe marketing ili PR. Ova karakteristika čini konvencionalni marketing i prakse zapošljavanje često nedjelotvornima za Millennialse.
Milennialsi i tehnologija
Millennials su odrasli s računalima, internetom i grafičkim korisničkim sučeljem (GUI) što ih čini sposobnim razumjeti sučelja i vizualne jezike. Odlično se prilagođavaju novim programima, operativnim sustavima (OS) i uređajima te obavljaju računalne zadatke brže od starijih generacija. Iako je dokazano da multitasking nije obično najučinkovitiji način rada, Millennialsi pokazuju tendenciju da budu prva generacija kojoj to polazi za rukom.
Millennialsi, uglavnom, nemaju ništa protiv javnog internetskog života.
Privatnost, u njihovim očima, se svodi na konfiguraciju funkcionalnih postavki koje određuju koji će korisnici vidjeti njihove objave na mreži. Ova udobnost s društvenim medijima znači da su veoma vješti u samopromociji te stvaranju i poticanju veza putem internetskih medija. No, ovaj pristup često rezultira problemom kada se uspoređuju s vršnjacima – Millennialsi su ponekad frustrirani zbog osjećaja da je ”trava uvijek zelenija s druge strane ograde”, prvenstveno zbog sveprisutnog fenomena na društvenim mrežama – fenomena stvaranja imaginarnog mozaika isključivo uzbudljivih životnih iskustava i samo pozitivnih i poželjnih karakteristika osobnosti, koji se medijatiziraju kroz te iste mreže.
Millennialsi i kultura
Millennialsi su, prema recentnim anketama provedenim u Americi pokazali da imaju najmanje vjere u institucije Amerike, u usporedbi s drugim generacijama. S druge strane, oni također pokazuju najveću potporu politički nezavisnim tvorevinama i pokretima, te protestno nastalim strukturama vlasti. Mnoge poruke religijskih institucija su u direktnom sukobu s milenijskim idealom tolerancije prema vjerskim, rasnim, rodnim i spolnim orijentacijskim razlikama. Milennialsi su također zabrinuti za socijalnu pravdu i neće podržavati institucije za koje smatraju da su u sukobu s društvenom i ekonomskom jednakošću. Kao takvi, Millennialsi vrše svoj karakterističan utjecaj na svijet, kao što su to radile mnoge generacije prije njih.
I za kraj, Marketing i Millennialsi:
1. Mobile first!
Millennialsi su ovisnici o mobitelima i koriste ih više nego bilo koja druga generacija.
Kupuju i bookiraju preko mobitela. Sve informacije koje nađu putem mobitela smatraju istinite i točne. Njima nije problem bookirati smještaj, let ili pak kupiti knjigu i odjeću preko svog mobilnog telefona.
2. Društvene mreže su vaš rewiev
Millennialsi žele znati od strane drugih sve o brendu te dali mu mogu vjerovati ili ne.
Upravo će to doznati preko raznih influencera i vaše Facebook stranice.
3. Kuponi, popusti i pokloni
Millennialsi će pratiti brend ako im isti šalje različite pogodnosti.
4. Sveprisutnost je vaša strategija
Generacija X i Baby Boomers usmjeravaju svoju pažnju na jedan medij, najčešće televizor, ali kod Millennialsa to nije situacija. Millennialsi imaju nevjerojatnu moć kretanja po različitim platformama ili na svojim računalima otvaraju više prozora. Njihova podjela pažnje na više uređaja i platformi od vas zahtjeva sveprisutnost.
5. Ciljanje postaje osobno
Zbog raznolikosti među Millennialsima, ciljanja postaju osobna.
Danas je potrebno koristiti detaljnija ciljanja koja nam omogućavaju gotovo sve digitalne platforme. Isto tako, ovdje ćemo opet spomenuti influencere preko kojih Millennialsi stječu dojam o brendu.
6. Tradicionalno oglašavanje blijedi
Millennialsi su usredotočeni na iskustva i interakciju nad klasičnom prodajom.
Morate im dati nešto više od samoga proizvoda. Ako jedan dio prihoda od prodaje ide u humanitarne svrhe, ili ako prodajom svojih proizvoda podržavate zelenu revoluciju ili nešto toga tipa, sve to predstavlja plus za ovu generaciju.
7. Moraju vas upoznati
Millennialsi obožavaju upoznavati brendove.
Vole znati tko ste, zašto radite to što radite, kako se ponašate prema zaposlenicima, što
podržavate i sl… Sve to utječe na njihovu odluku o kupnji!
8. Slušajte ih
Da bi nekoga slušali morate mu se približiti, a da bi se približili Milennialsima morate imati sadržaj koji je njima koristan i koji je usmjeren isključivo njima!
Sad kada ste ih upoznali znate kako trebate dalje! 🙂
Ako želite uspješno komunicirati s Millennialsima kontaktirajte nas! 🙂 ☎️
Za rekapitulaciju pročitanog, ostavljamo vam video preko kojega možete vidjeti koje su to razlike između Millennialsa i drugih generacija i po čemu su posebni.
izvor: NowThis World, How Are Millennials Different From Other Generations?
Datum objavljivanja: 18. ožu 2015.