Kampanja za poslovne korisnike VS kampanja za potrošače
radionica kreativnih ideja, dizajnerskih rješenja i modernih tržišnih komunikacija
izrada web stranica, web dizajn, grafički dizajn, logotip, izrada logotipa, oglašavanje, vizualni identitet, društvene mreže, facebook, twitter, instagram
10936
post-template-default,single,single-post,postid-10936,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Blog

kampanja

Kampanja za poslovne korisnike vs. kampanja za potrošače – u čemu je razlika?

  |   digitalni marketing, grafički dizajn

Kampanja usmjerena na poslovne korisnike razlikuje se od one namijenjene potrošačima, stoga duboko udahnite, raširite oči i aktivirajte maštu. Vodimo vas na naš sastanak gdje ćete na trenutak biti u našim cipelama i vidjeti kako smo razvijali strategiju za poslovne korisnike.

 

Pa krenimo…

 

Ponedjeljak je ujutro, odmorni od vikenda još snenih očiju udobno se smještate u svoju uredsku stolicu i otpijate prvi (ili peti) gutljaj kave. Miris novog iskustva je u zraku…

 

Taman ste se zagrijali i prionuli na svakodnevne zadatke, kad vas iz poslovnih misli prekine telefon, a s druge strane linije budući klijent predlaže sastanak, čim čim prije, tim tim bolje.

 

Odlično, može – sastanak je dogovoren, dobili ste kratki brief te prije sastanka kao i obično, proučavate tematiku kako biste pripremljeni mogli predlagati racionalne, mudre i kreativne ideje. Saznali ste kako je Partynet sustav za pozadinsku glazbu u poslovnim objektima za automatizirano kreiranje glazbe koja će savršeno pristajati svakom interijeru, željenom imidžu te poslovnim potrebama i ciljevima. Služi kao moćan alat za poboljšanje iskustva korisnika i povećanje prodaje.

 

Ideja projekta vas je oduševila, klijent stiže, vi uzbuđeni, jedva čekate čuti o čemu se točno radi i prionuti na posao.

 

Uvodnih 5 minuta je prošlo odlično, odmah ste kliknuli i saznali bitne informacije, poput onih da klijent ima iskustva u marketingu, zna što želi, te da je već isprobavao različite digitalne kampanje, međutim nisu ostvareni dovoljno dobri rezultati.

 

Obzirom da se radi o B2B kampanji (business to business), a iz iskustva znate kako pristup treba biti potpuno različit od B2C kampanje (business to customer), kreativna žaruljica se pali, te dolazite do zanimljivog rješenja!

 

“Predlažemo kampanju direktnog marketinga i to kombinaciju tradicionalnih i digitalnih kanala koji će tvoriti savršen online-offline spoj. Cilj je pronaći najbolji način za doprijeti do poslovnih korisnika, s obzirom da prodajete sustav namijenjen upravo njima. Gdje se “skrivaju” vlasnici restorana, kafića, wellness centara, da li su zauzeti, kako im privući pažnju, kojim kanalima im pristupiti.”

.

 

Nakon što ste klijentu iznijeli svoju ideju, osjetili ste još veću navalu uzbuđenja i krenuli u razrađivanje ideje.

 

B2B vs. B2C pristup

 

Danas se uvelike zanemaruju offline kanali, stoga bi baš ovaj pristup mogao biti zanimljiv, pogotovo u kombinaciji sa svemoćnim digitalom. Obzirom da se radi o poslovnim korisnicima, B2B kampanja zahtjeva potpuno drukčiji pristup od B2C. Zbog čega? Prosječan poslovni korisnik neće u Google tražilici pretraživati “Rješenja za pozadinsku glazbu” ili “Kako povećati prodaju uz pomoć glazbe”, jer on možda ni ne zna da to postoji. Cilj je poslovnim korisnicima obratiti se direktno i stoga je potrebno izostaviti sve digitalne kanale koji u ovom konkretnom slučaju ne omogućavaju dovoljno precizno ciljanje.

 

Klijent je nestrpljiv i sa sjajem u očima čeka vaš konkretan prijedlog, koji je glasio ovako:

 

“Predlažemo izradu moderne i atraktivne brošure sa svim ključnim informacijama o Partynet sustavu, koju ćemo poslati svakom poslovnom korisniku kojem bi Partynet uređaj u potpunosti odgovarao. Brošuru bi slali dobrom starom poštom, direktno bi stigla u poštanski sandučić primatelja, te ga naravno oduševila svojim dizajnom i sadržajem, te mamila na listanje. No to nije sve, poslovnim korisnicima bi prvo poslali newsletter koji će pratiti dizajn brošure, a nakon što im stigne Partynet pošiljka, u posebno dizajniranoj kuverti osim brošure pronaći će - pismo na memorandumu."

 

kampanja

 

Klijent je itekako raspoložen i spreman za sve prijedloge, no na kratko vas zaustavlja i pita:

 

Pa što će im memorandum pored brošure?

 

Vi odgovarate:

 

“Da, predlažemo i izradu jednostavne web stranice (landing page je specijalna stranica posebno osmišljena za promotivne kampanje) kako bi sve podigli na viši nivo i korisnicima na jednom mjestu pružili mogućnost prijave i korištenja pogodnosti"

 

Klijentu se sviđao vaš prijedlog te ste uskoro dogovorili još neke detalje koji su uobličili cijelu kampanju, a vi ste sretni i puni entuzijazma prionuli na kreiranje još jedne uspješne poslovne priče.

 

Kampanja je uključila angažman cijelog tima, te ste sve detalje zabilježili u vašem portfoliu, kako bi i budući klijenti koji će posjetiti vašu web stranicu mogli nešto naučiti i s punim povjerenjem vam se obratiti i za naizgled vrlo kompliciranu strategiju. 🙂

 

kampanja

kampanja

PORTFOLIO PARTYNET

autor - Nevena Vretenar

Nevena ima sve kanale digitalnog marketinga u malom prstu. Uživa u stvaranju sadržaja koji će privući pažnju, pobuditi emocije i potaknuti na akciju a njezina misao vodilja je: Always believe in the impossible.