Kampanja za poslovne korisnike vs. kampanja za potrošače – u čemu je razlika?
Kampanja usmjerena na poslovne korisnike razlikuje se od one namijenjene potrošačima, stoga duboko udahnite, raširite oči i aktivirajte maštu. Vodimo vas na naš sastanak gdje ćete na trenutak biti u našim cipelama i vidjeti kako smo razvijali strategiju za poslovne korisnike.
Pa krenimo…
Ponedjeljak je ujutro, odmorni od vikenda još snenih očiju udobno se smještate u svoju uredsku stolicu i otpijate prvi (ili peti) gutljaj kave. Miris novog iskustva je u zraku…
Taman ste se zagrijali i prionuli na svakodnevne zadatke, kad vas iz poslovnih misli prekine telefon, a s druge strane linije budući klijent predlaže sastanak, čim čim prije, tim tim bolje.
Odlično, može – sastanak je dogovoren, dobili ste kratki brief te prije sastanka kao i obično, proučavate tematiku kako biste pripremljeni mogli predlagati racionalne, mudre i kreativne ideje. Saznali ste kako je Partynet sustav za pozadinsku glazbu u poslovnim objektima za automatizirano kreiranje glazbe koja će savršeno pristajati svakom interijeru, željenom imidžu te poslovnim potrebama i ciljevima. Služi kao moćan alat za poboljšanje iskustva korisnika i povećanje prodaje.
Ideja projekta vas je oduševila, klijent stiže, vi uzbuđeni, jedva čekate čuti o čemu se točno radi i prionuti na posao.
Uvodnih 5 minuta je prošlo odlično, odmah ste kliknuli i saznali bitne informacije, poput onih da klijent ima iskustva u marketingu, zna što želi, te da je već isprobavao različite digitalne kampanje, međutim nisu ostvareni dovoljno dobri rezultati.
Obzirom da se radi o B2B kampanji (business to business), a iz iskustva znate kako pristup treba biti potpuno različit od B2C kampanje (business to customer), kreativna žaruljica se pali, te dolazite do zanimljivog rješenja!
.“Predlažemo kampanju direktnog marketinga i to kombinaciju tradicionalnih i digitalnih kanala koji će tvoriti savršen online-offline spoj. Cilj je pronaći najbolji način za doprijeti do poslovnih korisnika, s obzirom da prodajete sustav namijenjen upravo njima. Gdje se “skrivaju” vlasnici restorana, kafića, wellness centara, da li su zauzeti, kako im privući pažnju, kojim kanalima im pristupiti.”
Nakon što ste klijentu iznijeli svoju ideju, osjetili ste još veću navalu uzbuđenja i krenuli u razrađivanje ideje.
B2B vs. B2C pristup
Danas se uvelike zanemaruju offline kanali, stoga bi baš ovaj pristup mogao biti zanimljiv, pogotovo u kombinaciji sa svemoćnim digitalom. Obzirom da se radi o poslovnim korisnicima, B2B kampanja zahtjeva potpuno drukčiji pristup od B2C. Zbog čega? Prosječan poslovni korisnik neće u Google tražilici pretraživati “Rješenja za pozadinsku glazbu” ili “Kako povećati prodaju uz pomoć glazbe”, jer on možda ni ne zna da to postoji. Cilj je poslovnim korisnicima obratiti se direktno i stoga je potrebno izostaviti sve digitalne kanale koji u ovom konkretnom slučaju ne omogućavaju dovoljno precizno ciljanje.
Klijent je nestrpljiv i sa sjajem u očima čeka vaš konkretan prijedlog, koji je glasio ovako:
“Predlažemo izradu moderne i atraktivne brošure sa svim ključnim informacijama o Partynet sustavu, koju ćemo poslati svakom poslovnom korisniku kojem bi Partynet uređaj u potpunosti odgovarao. Brošuru bi slali dobrom starom poštom, direktno bi stigla u poštanski sandučić primatelja, te ga naravno oduševila svojim dizajnom i sadržajem, te mamila na listanje. No to nije sve, poslovnim korisnicima bi prvo poslali newsletter koji će pratiti dizajn brošure, a nakon što im stigne Partynet pošiljka, u posebno dizajniranoj kuverti osim brošure pronaći će - pismo na memorandumu."
Klijent je itekako raspoložen i spreman za sve prijedloge, no na kratko vas zaustavlja i pita:
Pa što će im memorandum pored brošure?
Vi odgovarate:
“Da, predlažemo i izradu jednostavne web stranice (landing page je specijalna stranica posebno osmišljena za promotivne kampanje) kako bi sve podigli na viši nivo i korisnicima na jednom mjestu pružili mogućnost prijave i korištenja pogodnosti"
Klijentu se sviđao vaš prijedlog te ste uskoro dogovorili još neke detalje koji su uobličili cijelu kampanju, a vi ste sretni i puni entuzijazma prionuli na kreiranje još jedne uspješne poslovne priče.
Kampanja je uključila angažman cijelog tima, te ste sve detalje zabilježili u vašem portfoliu, kako bi i budući klijenti koji će posjetiti vašu web stranicu mogli nešto naučiti i s punim povjerenjem vam se obratiti i za naizgled vrlo kompliciranu strategiju. 🙂