Google Ads u oglašavanju zdrave hrane
Svi vi koji prodajete proizvode ili usluge, pretpostavljam da ste čuli za Google Ads (Google Adwords). Ukoliko niste, vrijeme je da saznate na konkretnom primjeru zbog čega ih trebate uvrstiti u svoju marketinšku strategiju. Pa krenimo…
# HIPOTETSKA SITUACIJA
Recimo da imate web trgovinu sa zdravom hranom u kojoj prodajete razne zdrave poslastice modernog doba. Možda čak imate i fizičku trgovinu. Prodaja vam ide solidno, ali smatrate i vjerujete da to može i puno bolje. Postavljate si sljedeće pitanje; kako mogu doprijeti do onih kupaca koji će htjeti koristiti moje proizvode?
Postoji više načina, ali u ovom konkretnom slučaju, najoptimalnije rješenje je korištenjem Google Ads (Adwords) oglasa.
Google Ads funkcionira na način da kada kupac upiše u tražilicu primjerice *veganski sladoled, *proteinski prah od konoplje, *zdravi burger *chia sjemenke, vaša web stranica mu se pojavi na vrhu.
**Postoji mogućnost da mu se vaša stranica pojavi na vrhu i bez korištenja Google Ads (Google Adwords) oglasa, no to ovisi o konkurenciji u vašoj niši, kvaliteti sadržaja koja se nalazi na vašoj stranici i brojnim parametrima. Ukoliko organskom pretragom niste na prvoj stranici, kupci će već kupiti proizvode kod nekoga tko je. #surovarealnost.
Nego, ajmo se mi vratiti na konkretne stvari. Sada ću za probu u Google tražilicu upisati jedan od pojmova koji sam vam nabrojala, pa da vidimo za koga su rezervirana prva mjesta.
Kao što možete vidjeti iz fotke, čak prva 4 mjesta na prvoj stranici zauzimaju Google oglasi, što znači da je konkurencija u ovoj niši vrlo jaka. Obzirom da je potražnja za ovakvim proizvodima velika, na prvoj stranici ima mjesta samo za “najkvalitetnije” stranice i za one koji su spremi ulagati u Google oglase.
No sada se zapitajte sljedeće, na koji biste od ovih oglasa kliknuli? Koji vam privlači pažnju? Meni su za oko zapeli prva dva oglasa, a sada ću vam objasniti zbog čega.
1. oglas – Sviđa mi se što je u tekstu istaknuto da je već sutra u mojem domu. Također, vidim da su istaknuti neki top brendovi koje sam osobno isprobala i kojima vjerujem. U naslovu piše “BIO”. Pažnju mi privlači i oglasno proširenje (ekstenzija) -> kontakt podaci i popusti i akcije.
2. oglas – U oči mi upada “Već od 91 kn”, “Vrhunski protein po super cijeni” i “Besplatna dostava”.
Koji je zaključak? Nije dovoljno samo bit prvi, već vaš Google Ad treba biti smisleno i kreativno napisan tako da privlači pažnju, pruža konkretne informacije i to sve samo u nekoliko redaka.
#GOOGLE ADS MOGUĆNOSTI i PREDNOSTI
Mogućnosti su brojne, a izdvojit ću nekoliko:
– Stvaranje oglasnih proširenja (ekstenzija) poput prvog i drugog oglasa na fotki. One omogućavaju da korisnik direktno klikne primjerice na vašu kontakt stranicu ili na stranicu s pogodnostima koje želite istaknuti.
– Targetiranje korisnika prema lokaciji, dobi, spolu
– Plaćanje samo kada netko klikne na vaš oglas
– Oglasi se prikazuju upravo onima koji u tom trenutku traže vaš proizvod ili uslugu
– Analitika – detaljan prikaz svih relevantnih pokazatelja; broj konverzija, klikova, impresije, cijene po kliku i ostalo
– Remarketing – mogućnost ponovnog targetiranja korisnika koji su kliknuli na vaš oglas i posjetili određenu stranicu
– Google Display oglasi – tekstualni, slikovni, video oglasi na raznim portalima (o tome više u idućim blogovima)
– Responzivni oglasi (NOVO) – pružaju mogućnost kombiniranja različitih naslova i opisa (koje morate sami osmisliti naravno ;)) te Google automatski korisnicima plasira najbolju kombinaciju prilikom njihove pretrage. Sjajno zar ne? *Još uvijek nije dostupno u Hrvatskoj, već jedino ako oglase plasirate u zemlje koje imaju tu mogućnost. No… strpljen-spašen. 🙂
Ovo sam samo zagrebala površinu, a duboko dolje, u Google Ads la-la landu, nalaze se nebrojene (napredne) mogućnosti upravljanja ovom vrstom oglasa. Na vama je samo da se educirate, učite, testirate i postanete majstor za Google Ads i na taj način poboljšate svoju prodaju.
No ukoliko smatrate da nemate dovoljno vremena svu svoju energiju posvetiti ovome, ne brinite, tu smo mi. 🙂
Javite nam se na neobavezan chit-chat gdje ćemo zajednički vidjeti i analizirati vaš proizvod ili uslugu. U timu je lakše, brže i efikasnije!
Do sljedećeg bloga…